-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mam tourana i clio. Segmenty nieporównywalne ale mam ogólny ogląd obu marek. Niestety vw wypada lepiej pod każdym względem. Drzwi od clio sprawiają wrażenie jakby były z papieru. Clio ogólnie fajne autko ale do vw mają lata świetlne. Wystarczy porównać ceny np. clio i polo. W tej samej cenie jest już w miarę rozsądnie wyposażone clio i prawie gołe polo. Jakościowe niedoróbki widać na każdym kroku. Radio wykonane jest z białego plastiku, który jest tylko polakierowany. Drobna rysa odsłania biały podkład. W vw czarny panel jest czarny, bo wykonany z czarnego tworzywa. Przykłady można mnożyć.
-
-
Autko fajnie wygląda itd. Ale w porównaniu do pasata po prostu jest małe. Mało miejsca z przodu, jak siadłem z przodu 1,95. To z tyłu nikt nie siądzie. Z przodu też nie za bogato. Nie wiem co się dzieje ale auta D się zmniejszają. Jeżdżę Mondeo MK4. I właśnie będę zmieniał i tak. Nowy Mondeo porażka nie mogłem uwierzyć dopiero jak otwarłem bagażnik zrozumiałem o co chodzi. Insygnia, Talisman, Acord porażka. Mazda, Passat drogie. Zostaje Superb auto brzydkue jak noc.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Które to juz "nowe otwarcie" w Renault? Bo to samo mówili 15 lat temu przy okazji Laguny 2 😄 Nie jestem jakimś wielkim fanem VW, ale średnio 15-letni Passat ma się lepiej niż taka Laguna. Ten Talisman za pare lat pewnie podzieli losy wszystkich starych francuzow i okaże sie ile zostało z tych deklaracji...
-
W odróżnieniu od większości komentujących jeździłem przez 7 lat Laguną III kombi. Zrobiłem ponad 300 tysięcy tym samochodem i moja żona płakała jak go sprzedawałem, no może tylko oczy jej się zaszkliły. Bardzo solidne i wygodne auto. Jeśli tylko będzie mnie stać na Talismana, bez wahania kupię go, ale wyłącznie z silnikiem Nissana 1.6dci
-
-
-
-
-
-
Stylistycznie bardzo fajny. chociaż jeśli chodzi o detale to romb na masce mógłby być nieco bardziej subtelniejszy, jeżeli ma nawiązywać do francuskiej elegancji a nie aut użytkowych. To samo odnosi się do obudowy poduszki na kierownicy, króra kojarzy mi się z Loganem, a kierowca cały czas będzie miał ją przed sobą. Reszta bardzo fajna, chociaż bardziej poprawna niż ekstrawagancka - jak miało to kiedyś miejsce w ofensywie Renault, kiedy przez chwilę kreowali trendy (pierwszy Scenic, Megan I, Clio, Espase, i mniej popularne Velsatis)
-
-
-
generalnie to trudno mówić o konkurencji vw, bo vw group zmaga sie aktualnie z tyloma awariami nowych i kilkuletnich samochodów, że niedługo zabraknie części zamiennych na rynku. z talismanem troche słabo jeśli chodzi o silniki, bo np w dieslu napedzac go bedzie taki sam silnik jaki jest montowany w clio, a to prawie 2 razy większe auto. trwalość tego silnika niestety będzie krótsza. trudno cokolwiek porównać do vw group, bo chyba nie ma na rynku obecnie bardziej awaryjnej marki.
-
-
-
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
dodobird
Oceniono 40 razy -26
Co do szans tej renufki na konkurowanie w segmencie, to dobitnie widać to po ilość talizmanów jeżdżących po ulicach. ZERO+.