Audi Q7 etron | Ceny w Polsce | Wysoka cena wtyczki

To pierwsza hybryda typu plig-in z rodziny modeli Q. Osiągi Audi Q7 etron 3.0 TDI quattro robią wrażenie. Cena też
Nadciąga Audi R8 ze słabszym silnikiemNadciąga Audi R8 ze słabszym silnikiem

Od początku czerwca można składać zamówienia na Audi Q7 etron 3.0 TDI quattro. Ceny startują od 390 900 zł. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku września 2016 r. Co potrafi nowa hybryda Audi?

W trybie jazdy elektrycznej hybrydowe Q7 przejedzie - według deklaracji Audi - 58 km. Q7 etron przyspiesza do setki 6,2 s, a w cyklu mieszanym z naładowanymi akumulatorami zużywa 1,8 l oleju napędowego. Litowo-jonowy akumulator można ładować - jak to w hybrydach typu plig-in - korzystając z konwencjonalnego gniazdka elektrycznego. W ładowarce przemysłowej pełne ładowanie baterii trwa dwie i pół godziny.

Q7 etron seryjnie wyposażony jest m.in. w: LED-owe reflektory, ładowarkę e-tron wyposażoną we wtyczki dopasowane do gniazdek w gospodarstwach domowych i przemysłowych, nawigację MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI all-in-touch oraz Audi virtual cockpit.

Sprzedaż Audi Q7 etron realizowana jest w jednym z salonów niemieckiej marki w Warszawie.

Konkurenci

Łączna moc napędu Q7 etron to 373 KM. Bezpośrednich konkurentów nie ma, bo to jedyna hybryda w tym segmencie, w której silnik elektryczny sprzężony jest z motorem wysokoprężnym. Pod maskami reszty konkurentów pracują benzyniaki. Ile trzeba za nich zapłacić?

- BMW X5 xDrive40e (313 KM) - 315 100 zł,
- Volvo XC90 T8 (407 KM) - 351 600 zł,
- Mercedes GLE 500e (449 KM) - 354 000 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

INNE LINKI:

Audi A8 2017 | Zupełnie nowe pomysły

Audi SQ7 TDI | Potęga Diesla

Prześwietlamy ceny | Audi

Więcej o:
Komentarze (21)
Audi Q7 etron | Ceny w Polsce | Wysoka cena wtyczki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Engineer

    Oceniono 6 razy 6

    Diesel gaszony i uruchamiany co 3min. Ludzie ta fura po pol roku bedzie miala silnik do remontu DFPn turbina, wtryski, dwumas... chyba nie do konca rozumieja tworcy jaki jest zysk z hybrydy

  • antirussia81

    Oceniono 12 razy 4

    Gdybym miał ok 400 tys do wydania i ochotę na SUV-a, bez wahania brałbym XC90. A że nie mam, to chociaż napiszę sobie komentarz - a co!

  • Gość: Dwa

    Oceniono 8 razy 4

    Aktualna wersja Q7 to jednak wielka porażka. Zamiast SUVa przypomina toto napuchnięte kombi. Może i właściwości jezdne poprawiły sie przez niższy środek ciężkości (poprzednik na zakrętach trochę odlatywał) i takie tam, ale to nie wygląda na żaden SUV.

  • Gość: bmw user

    Oceniono 6 razy 2

    Najładniejszy samochód w tej klasie i tej wielkości, choć osobiście uważam, że posiadanie suva to jakieś nieporozumienie.

  • Gość: burak

    Oceniono 2 razy 2

    Jeździłbym

  • Gość: mjg-kvl

    Oceniono 6 razy 2

    Mały, brzydki i ciasny. Treci rząd foteli? Chyba dla krasnali.

  • grashasz

    0

    Pozdrawiam Janusz
    Posiadam od 1.5 tokt zero problemer.nalatane 37000 km w tyn na pradzie 24000.
    Ladowanie z fotowoltanili.
    Pozdrawiam

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX