Galeria | Peugeot 3008 | Jeden z najładniejszych w swojej klasie

Do tej pory Peugeotowi 3008 bliżej było do minivana. Teraz przy okazji zupełnie nowej generacji przeistoczył się w rasowego crossovera. Francuzi zaskoczyli wszystkich bardzo świeżym i odważnym projektem. Bez dwóch zdań, Peugeot 3008 to jedno z najciekawszych aut w klasie

DUŻA GALERIA ZDJĘĆ

Oficjalna prezentacja modelu odbędzie się na jesieni podczas Salonu Samochodowego w Paryżu. Do sprzedaży 3008 powinien wejść jeszcze przed końcem tego roku. Francuz może trochę namieszać na rynku, bo w klasie kompaktowych crossoverów i SUV-ów trudno znaleźć świeższy projekt. Zresztą oceńcie sami w dużej galerii tego modelu.

Jeżeli ciekawią Was szczegóły techniczne nowego Peugeota 3008, to zapraszamy TUTAJ.

ZOBACZ TAKŻE:

DS4 Crossback 1.2 PureTech 130 | Pierwsza jazda | Francuski makijaż

DS4 Crossback 1.2 PureTech 130

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,20123652,nowy-peugeot-3008-teraz-jako-crossover-segmentu-c.html
Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów SETTANTA - 03736AO Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów SETTANTA - 03736AT Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów TRALICCIO - 03740TR
Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Czy przekształcenie 3008 w crossovera to dobra decyzja?
Więcej o:
Komentarze (15)
Galeria | Peugeot 3008 | Jeden z najładniejszych w swojej klasie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gafgfdagfda

    Oceniono 10 razy 4

    Ładny, Ładny, nawet bardzo, ale brak 4x4 nawet w opcji dużo przekreśla

  • Gość: jaro

    Oceniono 2 razy 2

    Mi się bardzo podoba. Faktycznie na polski rynek brak 4x4 może stanowić problem. W Polsce jest sporo górek i srogie zimy więc taki napęd się przyda. Ja mieszkam za granicą, gdzie teren jest bardziej płaski i klimat cieplejszy. Miałem wcześniej tutaj auto 4x4 z dołączanym napędem, lecz był to zbędny balast, gdyż ów napęd dołączał się zaledwie kilka razy do roku. Zwykle nie było jednak takiej potrzeby. Przy zakupie następnego postanowiłem zrezygnować z tego napędu i kupiłem suva z napędem na jedną oś. Lubię pseudo terenówki głównie ze względu na podwyższone zawieszenie. Nie martwię się wówczas o czesto zbyt wysokie krawężniki, co daje mi sporą wygodę w codziennym użytkowaniu. Tylko dlatego nie kupuję sedanów. W góry na narty latam samolotem i na miejscu wynajmuję już auta z napędem 4x4.

  • Gość: Jaro

    Oceniono 1 raz 1

    Mój sąsiad takiego kupił w kolorze czarnym i mam okazję widywać ten samochód codziennie. Przyznaję, że ładne auto.

  • Gość: THP 156 KM

    Oceniono 2 razy 0

    Proponuję poczytać na temat silnika 1.6 THP i problemów z rozrządem.. Modernizacja w 2011 roku nie pomogła. Tyle w tym temacie. Może diesel, kto wie.

  • Gość: japinkole

    0

    moto.pl ściemnia. ten tekst nie jest z 30 maja. klikajcie narody. moderatorze tnij.

  • Gość: jkb

    Oceniono 8 razy 0

    bez 4x4 furory nie zrobią

  • sacc77

    Oceniono 6 razy -2

    Przerost formy nad treścią.
    Peugeot przez lata miał naprawdę dobrze zaprojektowane ERGONOMICZNE z punktu widzenia kierowcy wnętrza.
    Tymczasem to-to... zal doopę ściska.
    Widać, że projektanci - graficy dostali wolną rękę i postanowili sobie zaszaleć z baaaardzo miernym efektem jeśli chodzi o ergonomię.
    Stanowisko kierowcy MUSI spełniać jedno podstawowe kryterium ergonomii - umożliwiać obsługę elementów sterowania "na ślepo", bez odrywania wzroku od drogi bądź jedynie z minimalnym angażowaniem wzroku.
    Aby to było możliwe, przyciski muszą być monofunkcyjne, najlepiej dwustanowe, odpowiednio duże oraz w odpowiedniej od siebie odległości...
    a tymczasem tu...?

  • Gość: mck

    Oceniono 5 razy -3

    Przepraszam, ale gdzie jest wnim to piękno? Ja niestety piękna nie dostrzegłem. Ociężałe dziwadło i owszem. Tak- francuzi potrafią robić ładne samochody, ale akurat Peugeot pokazuje od lat, że nie potrafi. Ostatnie ładne peugeoty to były 406 coupe i 206. Zgrabne, lekkie, bardzo świeże w dniu premiery. Od tego czasu chyba nastał kryzys i wszystkie Peugeoty są wizualnie mierne. Renault też miało w niedawno kilkuletni kryzys, ale się z niego wygrzebali i mają teraz w gamie kilka łądnych modeli.
    Brak napędu na 4 koła nawet w opcji - ot typowa "terenówka" dla pozera... z napędem na przód i 1.2 pod maską.

  • Gość: Jamais une voiture francaise!

    Oceniono 15 razy -3

    Za dużo "sreberek" i te reflektory!, gril jak u poprzedniego sportage kii. Francuzi kiedyś robili ładne samochody, a teraz wydziwiają. Po doświadczeniach z 308 (np. taki drobiazg: raz zdemontowany plastik już nie dał się założyć - zaczepy się urywały), powiedzałem sobie: nigdy więcej francuza!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX