Renault Grand Scenic | Jeszcze więcej miejsca

Nowego Scenica zobaczyliśmy w marcu, podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Teraz Renault poszerza swoją ofertę w segmencie minivanów o większego Grand Scenica
Renault Scenic Renault Scenic | Lubiany minivan po raz czwarty

Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że Grand Scenic wygląda niemal identycznie jak zwykły Scenic. Co zrozumiałe, jest trochę masywniejszy. Dostał też parę drobnych stylistycznych dodatków. Największe zmiany zauważymy z tyłu pojazdu, gdzie pojawiły się zupełnie nowe LED-owe światła, które ciągną się aż do dachu. Podobnie jak mniejszy brat, Grand Scenic w standardzie oferowany jest na 20-calowych felgach!

Auto zbudowano na bazie modułowej platformy CMF. Zwykły Scenic mierzy 4406 mm długości, 2734 mm rozstawu osi, 1865 mm szerokości i 1653 mm wysokości. Grand Scenic został przedłużony o 24 cm i oferuje aż 718-litrowy bagażnik (zwykły Scenic ma 572 l). Grand Scenic będzie dostępny w dwóch wariantach: 5 albo 7-osobowym.

Pod maską bez zmian. Renault przygotowało dla minivana trzy silniki wysokoprężne dCi o mocy: 110 KM, 130 KM oraz 160 KM. Dla zwolenników jednostek benzynowych przewidziano dwa silniki TCe o mocy 115 KM i 130 KM. Wszystkie jednostki współpracują z sześciobiegową ręczną skrzynią. Dla niektórych motorów w opcjach przewidziano dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnię o 6 albo 7 przełożeniach. Już po premierze do gamy silnikowej dołączy prosta wersja hybrydowa (Hybrid Assist) na bazie wysokoprężnego dCi 110.

Renault Grand Scenic

Na pokładzie nie zabraknie niczego, co znamy z dzisiejszych modeli Renault. To m.in system Multi-Sense, panoramiczny dach, system multimedialny R-Link 2 z dużym ekranem (8,7 cala), przezierny wyświetlacz Head-Up, zestaw audio firmy Bose oraz cały zestaw asystentów kierowcy i systemów bezpieczeństwa.

Renault Scenic oraz Renault Grand Scenic wejdą do sprzedaży jeszcze w tym roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowe Renault Twingo | Kolorowa galeria

Renault Twingo

INNE LINKI

Renault Megane | Pełny cennik | Tańsze niż konkurencja

Renault wraca do Formuły 1!

Smart Forfour | Samochód idealny dla właścicieli psów?

Fiat 500 TwinAir Turbo | Test | Przepis na sukces

Czy Twoim zdaniem 20-calowe felgi w minivanie to dobry pomysł?
Więcej o:
Komentarze (10)
Renault Grand Scenic | Jeszcze więcej miejsca
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • macu3

    Oceniono 13 razy -9

    Renault to ostatnio absolutna porażka pod względem wzornictwa. Nowy Espace i rzeczony Scenic są wyglądają jak Logan MCV, niskie i wyciągnięte na długość. Brzydota. I ogólnie za dużo w tym wszystkim przetłoczeń itp.

  • dioskorides

    Oceniono 13 razy -7

    ta wielka motorola na środku pasuje jak świni siodło

  • Black Swan

    Oceniono 16 razy -6

    w leadzie stoi, że niby; "warto było czekać" więc klikam a tu wyskakuje renault... Kiedyś was kurna pozwę za takie wyłudzanie kliknięć...

  • Gość: Sławo

    0

    20 cali... szkoda że wygląd ważniejszy niż komfort.... może w ogóle na samej feldze bez sumy śmigać to by dało radę 21 cali

  • km1957

    Oceniono 1 raz 1

    A dzie trzy pojedyncze siedzenia z tylu? :(

  • Gość: nibykto

    Oceniono 5 razy 1

    Ze zdjęć wynika że to auto dwuosobowe

  • timroth

    Oceniono 4 razy 4

    Ładne autko, a nie spodziewałem się, że publicznie to powiem o Renault... Cóż, tylko krowa nie zmienia poglądów :) Zewnątrz bardzo ciekawy samochód. Oczywiście, to tylko moja opinia, bo o gustach się nie dyskutuje. Powiem tak - nie jestem fanem "francuzów" i do tej pory jezdziłem nienajgorszym BMW E91 3.0d, acz przyszła pora na zmiany i rozważyłbym ten samochód. Ale to tylko moja, subiektywna opinia. Pozdrawiam :)

  • Gość: Piotrek

    Oceniono 6 razy 6

    Zajebisty samochód,ale fajnie gdyby jeszcze dodali 1.6 150 z talizman tym bardziej że główny konkurent C4GP ma taki napęd i mam nadzieje że szyberdach będzie też w wersji otwieranej.Wisienką na torcie byłaby możliwość zmiany kąta pochylenia oparcia z tyłu jak w starym espace i scenicu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX