Długo czekaliśmy, ale jest! Alfa Romeo Giulia w Europie

Alfa Romeo Giulia kazała długo na siebie czekać. Europejscy dealerzy właśnie zaczęli przyjmować zamówienia. Mamy dla Was nowe zdjęcia, wideo i ceny w euro. Czy piękna Giulia sprosta oczekiwaniom?
Alfa Romeo Giulia Tak brzmi Alfa Romeo Giulia

Przepiękna Alfa Romeo Giulia miała ruszyć na podbój Starego Kontynentu jeszcze w zeszłym roku. Ze względu na problemy - nieoficjalnie mówi się o oblaniu wewnętrznych testów zderzeniowych, a bardziej oficjalnie o spadku popytu na Alfy w Chinach - rynkową premierę Giulii przekładano na bliżej nieokreśloną przyszłość.

W połowie kwietnia Włosi wreszcie pochwalili się, że pierwsza Giulia zjechała z taśmy produkcyjnej. Teraz Alfa już oficjalnie zadebiutowała w Europie. Alfa Romeo rozpoczęła przyjmowanie zamówień na sedana. Giulię mogą kupić m.in. Niemcy, Francuzi, Włosi, Hiszpanie oraz Szwajcarzy. Polska data premiery nie jest jeszcze znana.

Niemieckie ceny w euro:

Diesel 2.2 R4 150 KM, MT6 - 34 100 euro (około 151 tysięcy zł)

Diesel 2.2 R4 150 KM, AT8 - 36 350 euro (około 160 tysięcy zł)

Diesel 2.2 R4 180 KM, MT6 - 37 400 euro (około 165 tysięcy zł)

Diesel 2.2 R4 180 KM, AT8 - 39 650 euro (około 175 tysięcy zł)

Benzyna 2.9 V6 510 KM, MT6 - 71 800 euro (około 318 tysięcy zł)

Benzyna 2.9 V6 510 KM, AT8 - jeszcze nie znamy

Słabsze silniki benzynowe - bez czterolistnej koniczyny i magicznych liter QV - zadebiutują później. Już niedługo do oferty ma dołączyć także najsłabszy silnik wysokoprężny o mocy 136 KM. Na polski cennik również wciąż musimy jeszcze poczekać.

ZOBACZ TAKŻE:

SUV Alfy Romeo przyłapany! | Premiera coraz bliżej

Zdjęcia szpiegowskie Alfy Romeo Stelvio

INNE LINKI

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Ciągle młoda

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Alfa Romeo Giulietta | Na bazie Giulii i z tylnym napędem?

Fiat 124 Spider | Ceny w Polsce | Droższy od Mazdy

Czy Twoim zdaniem Alfa Romeo ma szansę w walce z BMW serii 3?
Więcej o:
Komentarze (45)
Długo czekaliśmy, ale jest! Alfa Romeo Giulia w Europie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: none

    Oceniono 32 razy -6

    Piękna??? Ona jest paskudna! Jak dziecko BMW i Mazdy, ale z zespołem Downa.
    Jak dzieciak awokado i jeszcze starszego awokado. I to zrobiony ze złości. Miały chory związek i tylko tak się nie pozabijały.
    Jak bachor Freddy'ego Krugera i hipsometrycznej mapy Utah.

  • Gość: XL

    Oceniono 11 razy -5

    Podobno do każdej takiej Alfy dodają vaucher na 10 lawetowań rocznie i to do 100 kilometrów.A w dodatkowo płatnej opcji medium 20 lawetowań do 200 kilometrów.
    A w wersji premium oprócz tego co w medium dostajesz zastępczą Skodę Fabię żebyś dojechał do celu spokojnie i bez obaw.

  • Gość: amdr

    Oceniono 12 razy -2

    Oferta silnika beznadziejna, mało kto kupi drogą wersję 500KM, brak benzyny w normalnej cenie, np 1750 turbo albo zwykłej 2.0, 2.5, diesle ponad 2 litry więc bez sensu zawyżone podatki i jakoś nie dostrzegam tego "piękna", zwłaszcza z przodu. Dużo szumu a nie wróżę sukcesu.

  • Gość: J.

    Oceniono 2 razy 0

    Giulia to przeciętniak w odniesieniu do poprzednich modeli. Jak na możliwości stylistyczne Włochów to prawie dno. Po prostu przeciętniak. pasowałby tu znacze Kia lub Hiundai.

  • Gość: As

    Oceniono 2 razy 0

    Zerzniete z BMW ?? Nie dziwie sie ze laicy widza podobienstwa. Nowe limuzyny BMW są oparte stylistycznie na lini bocznej Alfy 166 . Wklęsła płaszczyzna drzwi, brak listew bocznych, wybrzuszenie na wysokości klamek przechodzące w podłużne lampy tylne. To było w 1998roku a BMW robi to od 2010-tego. Zobaczcie co Niemcy rysowali 20lat temu a co Włosi. W sumie to nawet Passaty B7 i B8 (poza przodem) są bardziej podobne do starych Alfa niż do jakiegokolwiek VW.

  • rozaliaroyale

    0

    Piękne auto, a szwaby mogą jak zwykle "zrzynać " od włoskich dezainerów co zresztą już na dużą skalę widzimy w niemieckiej motoryzacji - niestety ale to włosi nadają trendy modowe w motoryzacji i oby się to nie zmieniło .

  • Gość: hy4r

    0

    Przednia krawędź maski powinna zaczynać się jak w każdym samochodzie, tuż nad reflektorami a nie za pasem. Wygląda to zgoła groteskowo.
    Tak jak by świała były niżej, a maska jak kawał blachy wpadł w środek.
    Trochę BMW, tył z Audi.
    Ogólnie jest ok.

  • ewb1

    Oceniono 5 razy 1

    Fotele bez wysuwanych podpórek pod uda, 159 miała wysuwane podpórki.

    Mimo zaadoptowania layoutu RWD w Alfie Giulia pozostaje ona mniej atrakcyjna zewnętrznie w porównaniu z już 10 letnia Alfa 159 zbudowaną w layoucie FWD.

  • Gość: as

    Oceniono 19 razy 1

    Drozej od A4 i 3er, na poziomie Cklasy. Zycze powodzenia... A pozniej sie Wlosi dziwia, ze AR ledwo zipie, game modelowa mozna policzyc na palcach jednej reki pracownika tartaku a nowe modele wypuszcza co 10 lat.
    Juz piekna Giulietta byla bardzo droga w stosunku do konkurencji ale Giulia z ta cena to jakis kompetny odlot.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX