Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Do polskich salonów nareszcie zawitały dwie najmocniejsze jednostki napędowe. Z nimi pod maską rodzinny van pokazuje pazur
Volkswagen Touran Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI.

Topowy benzyniak ma 1,8 litra pojemności, 180 KM mocy i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który osiąga w przedziale 1250-5000 obrotów na minutę. Touran z 1.8 TSI pod maską bez problemu rozpędza się do 218 km/h. Silnik standardowo współpracuje z 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią DSG. 180-konny Touran dostępny jest wyłącznie w wersji wyposażenia Highline.

Dwulitrowy diesel oferuje jeszcze wyższą moc - 190 KM i 400 Nm. Van rozpędza się do 220 km/h, pierwszą setkę osiąga w 8,2 sekundy, a przy tym pali zaledwie 4,6 litra oleju napędowego na 100 km. Podobnie jak 1.8 TSI, 2.0 TDI współpracuje tylko ze skrzynią DSG (w tym przypadku o 6 przełożeniach) i dostępny jest w najwyższej wersji wyposażenia Highline.

Przypomnijmy, rodzinny Volkswagen z 1.8 TSI (180 KM) został wyceniony na 114 090 złotych, a z 2.0 TDI (190 KM) na 127 390 złotych.

Volkswagen Touran R-Line

Wraz z mocnymi silnikami w Touranie debiutuje także pakiet R-Line. Z zewnątrz to m.in. zmienione zderzaki oraz poszerzone progi, chromowane końcówki układu wydechowego, logo R-Line na osłonie chłodnicy i przednich drzwiach oraz chromowane relingi dachowe.

Jeżeli zdecydujemy się na pakiet R-Line Interieur, to sportowego charakteru nabierze również wnętrza vana. Mowa tu m.in. o nowej tapicerce "Race", sportowej kierownicy, nakładkach na pedały ze stali nierdzewnej, łopatkach do zmiany biegów, plakietkach z logo R-Line, listwach progowych czy podsufitce w czarnym kolorze.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Tiguan | Ceny w Polsce | Może być hit

Nowy Volkswagen Tiguan (2016)

INNE LINKI

Volkswagen Touareg po liftingu w polskich salonach

Crossover na bazie Volkswagena Polo coraz bliżej

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Fiat Mobi | Crossover w rozmiarze XS

Zdjęcie Jazda za kierownicą Dodge Viper GTS – Tor Poznań Zdjęcie Jazda za kierownicą Ford Mustang – Tor kartingowy Poznań Zdjęcie Jazda za kierownicą Mitsubishi Lancer Evo X – Tor Poznań
Jazda za kierownicą Dodge V... Jazda za kierownicą Ford Mu... Jazda za kierownicą Mitsubi...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (6)
Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Wacław

    Oceniono 7 razy 3

    Ciekawe czy tak jak wszystkie generacje tego modelu ta te będzie najbardziej awaryjnym autem w swojej klasie?

  • Gość: jamjam

    Oceniono 11 razy 1

    VAN (2.0 tdi) rozpedza sie do 100km/h w 8,2s i SPALA 4,6 litra na 100km.... MUAHAHAHAHAHAHAHA MUAHhahahaha chyba tylko kodowcy moga kupic taka bajke od niemcow...

  • Gość: HDI CDTI TDI

    Oceniono 3 razy -1

    jak widze diesla to mi sie chce rzygac. w tych niemieckich turbognojuwkach nie jest kwestia czy sie zepsuje tylko kiedy sie zepsuje ludzie ogarnijcie sie...

    diesel do traktora albo do lokomotywy..

  • Gość: hen

    Oceniono 2 razy -2

    Jakie to glupole , zamiast odrazu zrobic jeden model z dwoma silnikami od traktora i nastepny model z silnikiem od czolgu i bylby klopot z glowy .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX