Volvo V40 po faceliftingu | Ceny w Polsce | Konkurencja ma się czego obawiać

Volvo nie pozwala o sobie zapomnieć. Po głośnych premierach S90 i V90 przyszedł czas na facelifting kompaktowego V40. Właśnie poznaliśmy jego ceny
Volvo S90 Volvo S90 | Ceny w Polsce

Już cztery lata minęły od rynkowej premiery Volvo V40. Po takim czasie facelifting był niezbędny, tym bardziej że szwedzka marka w ostatnim czasie wręcz zrewolucjonizowała swoją gamę modelową - XC90 doczekało się wprowadzającego nowy język stylistyczny następcy, a S80 zastąpiono modelem S90, dodając do oferty dodatkowe kombi - V90. V40 odświeżono w taki sposób, by już na pierwszy rzut oka przypominało, że mamy do czynienia z Volvo. W poliftingowym V40 zmienił się przede wszystkim pas przedni. Ponadto do palety dodano nowe wzory felg, lakiery i tapicerki.

Z cennika zniknął marketingowy wabik, czyli bazowa wersja Base, na którą decydowało się bardzo niewielu klientów. Teraz gamę otwiera odmiana Kinetic T3 z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 152 KM, sprzężonym z 6-biegową skrzynią manualną. Jej ceny startują od 98 900 zł. Volvo V40 Cross Country w tej samej konfiguracji to wydatek minimum 106 600 zł.

Gamę diesli otwiera wersja D2 (2.0, 120 KM). Cena? 103 100 zł za zwykłe V40 i 110 800 zł za Cross Country. W ofercie odświeżonego V40 pojawiła się nowa wersja silnikowa - T4 Drive-E (190 KM), łączona wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów. Ceny startują od 113 300 zł.

Ile kosztują konkurenci?

- Audi A3 od 104 600 zł (1.2, 110 KM)
- BMW serii 1 od 94 600 zł (1.5, 109 KM)
- Infiniti Q30 od 99 950 zł (1.6, 122 KM)
- Mercedes klasy A od 88 900 zł (1.6, 102 KM)

ZOBACZ TAKŻE:

Volvo | Lista nowości 2017

Volvo | Lista nowości 2017

INNE LINKI:

Pierwsze wieści o nowym Volvo XC60

Volvo 480 | Test | Turbożaba

Volvo S 60 Polestar | Pierwsza jazda | Frajda limitowana

Volvo XC90 Excellence | Klasa premium do kwadratu

Zdjęcie CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 215/55/R16 93W Zdjęcie GoodYear EFFICIENTGRIP 205/55/R16 91W Zdjęcie Nokian zLine 215/55/R17 98W
CONTINENTAL ContiPremiumCon... GoodYear EFFICIENTGRIP 205/... Nokian zLine 215/55/R17 98W
Porównaj ceny Porównaj ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Czy Twoim zdaniem Volvo V40 po liftingu to dobra propozycja dla klientów, którzy do tej pory wybierali auta konkurentów?
Więcej o:
Komentarze (35)
Volvo V40 po faceliftingu | Ceny w Polsce | Konkurencja ma się czego obawiać
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: zx

    Oceniono 17 razy 9

    Jak można kupić takie samochody:
    - Audi A3 od 104 600 zł (1.2, 110 KM)
    - BMW serii 1 od 94 600 zł (1.5, 109 KM)
    - Infiniti Q30 od 99 950 zł (1.6, 122 KM)
    - Mercedes klasy A od 88 900 zł (1.6, 102 KM)

    Te samochody nie jeżdżą przy tej mocy - jak coś takiego można kupić?!

  • 4slash

    Oceniono 23 razy 9

    Auto w wersji bazowej po lifcie droższe o 10% niż dotychczas i konkurencja ma się obawiać?

  • Gość: mck

    Oceniono 12 razy 8

    Fajnie że jeszcze istnieje tak dziwna marka, gdzie podstawowa odmiana kompaktu nie ma pod maską potwora o pojemności 1.0, ani 1.2 ani nawet 1.4, tylko jak dawniej - 2.0.

  • Gość: Czytelnik

    Oceniono 10 razy 6

    Po co komu tyle takich samych zdjęć ale żadnego zdjęcia wnętrza nie ma... a trzeba po jednym otwierać to jest bardzo uciążliwe jak się na telefonie przegląda. . A te artykuły to coraz gorsze są. ..

  • Gość: gość

    Oceniono 11 razy 5

    Niemcy mają problem...
    redaktorzyna gazety zaczyna tworzyć tytuły......

  • Gość: Bishopandroid

    Oceniono 4 razy 2

    Kurcze, byłem wczoraj w salonie V bo 40 też mi się podoba. To prawda że oglądałem obecny model (przed FL - ten ma się pojawić podobno za 4 miechy) ale nowy nie wnosi wielu zmian.
    Musze przyznać że jak na auto za 100k w bazie to jakość plastików jest słaba. 40tka jest zbudowana na płycie Focusa ale jest od niego znacząco mniejsza (ciaśniejsza). W tej chwili dojeżdżam moją foczkę (mk2 przed FL) i rozglądam się za czymś nowym. miałem na oku Volvo ale chyba zmienię zdanie ....

  • Gość: Stone001

    Oceniono 10 razy 2

    Błagam, darujcie sobie te durne komentarze w tytule w stylu "Niemcy mają się czego obawiać". Nie mają, tak jak w przypadku S90, gdzie ceny są minimalnie poniżej BMW F10 jak się dobrze policzy.

  • Gość: kronikarz

    Oceniono 1 raz 1

    Oj tak konkurencja musi się wziąć za siebie jak nie chce zostać wykopana przez volvo. Ich ostatnie modele pokazują co to znaczy skandynawska klasa, bezpieczeństwo i jakość.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX