Volvo V90 | Ceny w Polsce | Taniej niż Audi, Mercedes i BMW

Szwedzi z Volvo nie zdejmują nogi z gazu i atakują rynek kolejnym modelem. Właśnie poznaliśmy polskie ceny nowego, dużego kombi. Volvo V90 będzie kosztować nad Wisłą...
Justyna i Volvo XC90 Dziewczyna i samochód | Justyna i Volvo XC90

Volvo zaczęło aktualizację swojej gamy modelowej od serii 90. Na pierwszy ogień poszedł duży SUV XC90, później była limuzyna S90, a teraz rodzinę dopełnia kombi V90.

Model już w najbliższym czasie wejdzie na polski rynek. Polski oddział marki właśnie opublikował oficjalny cennik długo wyczekiwanego modelu. Ceny Volvo V90 startują z poziomu 181 300 złotych. Cena może być dużym atutem w walce z niemiecką Wielką Trójką, w którą Volvo odważnie celuje. Podstawowe V90 jest tańsze o około 10 tysięcy w porównaniu z najgroźniejszymi konkurentami.

Volvo V90 mierzy 4936 mm długości, 1890 szerokości i 1475 wysokości. Duże rozmiary przekładają się na przestronność wnętrza. Tylna kanapa została tak zaprojektowana, aby wygodnie mogły na niej podróżować nawet osoby o wzroście do 190 cm. V90 to kombi, więc na pierwszym miejscu są tu walory praktyczne. Jak duży jest bagażnik? W standardowej konfiguracji ma 560 litrów. Jednak, kiedy złożymy siedzenia otrzymamy aż 1526 litrów.

Tak prezentuje się cennik dużego kombi Volvo:

Cennik Volvo V90

W ofercie Volvo znajduje się jednak mały haczyk - podstawowa wersja wyposażenia Kinetic będzie dostępna w sprzedaży dopiero od listopada. Wersja silnikowa Plug-in-Hybrid również zadebiutuje nad Wisłą w listopadzie - bliżej jesieni zostaną ujawnione jej ceny.

Volvo V90

Ceny najgroźniejszych konkurentów:

Audi A6 - od 197 200 złotych (1.8 Benzyna 190 KM)

Mercedes klasy E - od 191 000 złotych (2.0 Benzyna 184 KM)

BMW serii 5 - od 193 900 złotych (2.0 Diesel 150 KM)

Volvo V90

Volvo chce walczyć z niemieckimi konkurentami nie tylko ceną i piękną stylistyką, ale także bardzo bogatym wyposażeniem standardowym. I tak w podstawowej wersji dostaniemy m.in.:

- System Audio Performance (centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala, moc 80W, 6 głośników, złącze AUX / USB)
- Sensus Connect Infotainment System wraz z zestawem głośnomówiacym Bluetooth.
- Fotele komfortowe z tapicerką tekstylną R100
- Klimatyzacja elektroniczna 2-strefowa
- Sterowanie audio z kierownicy
- Skórzane pokrycie dźwigni zmiany biegów
- Komputer pokładowy z komunikatami w języku polskim
- Wskaźnik temperatury zewnętrznej
- Kanapa tylna (dzielona w proporcjach 40/60)
- Gniazdo 12V w tylnej części konsoli centralnej
- Podłokietnik przedni
- Schowek w konsoli centralnej i w przednich drzwiach
- Uchwyty na kubki z przodu
- Lampki do czytania z przodu i z tyłu
- Listwa ochronna wewnętrznej strony bagażnika
- Ręcznie składane zagłówki tylnej kanapy
- Regulacja pasów bezpieczeństwa w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń
- Przednie pasy bezpieczeństwa z elektrycznymi napinaczami łagodzącymi skutki kolizji
- Napinacze pasów bezpieczeństwa
- Zwalnianie pedału hamulca - rozwiązanie wprowadzone po raz pierwszy na świecie
- Czujnik deszczu
- Autoalarm Volvo Guard z czujnikiem przechyłu oraz ruchu
- Zdalnie sterowany zamek centralny
- Centralna blokada schowka
- Immobilizer
- Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
- Elektryczny hamulec postojowy

Jak na Volvo, przystało nie mogło oczywiście zabraknąć całej masy systemów bezpieczeństwa i asystentów kierowcy. Wymienimy tu tylko: 7 poduszek powietrznych, systemy unikania kolizji, pakiet Intellisafe Assist (aktywny tempomat, układ utrzymania pasa ruchu, funkcja ułatwiająca jazdę w ruchu ulicznym, układ ostrzegania o zbyt małej odległości od poprzedzającego pojazdu), ESC, SIPS (zmniejsza zagrożenie przy uderzeniach z boku), WHIPS (chroni kręgosłup szyjny), ABS, CTC czy EBA (wspomaganie nagłego hamowania).

Momentum rozszerza wyposażenie m.in. o:

- Fotele komfortowe z tapicerką skórzaną XAX0
- Światła drogowe w technologii LED
- System Audio High Performance (9-calowy centralny ekran dotykowy o dużej powierzchni, moc 330W, 10 głośników, złącze AUX / USB
- Skórzana, wielofunkcyjna kierownica z wykończeniem aluminium
- Światła do jazdy dziennej LED
- Czujniki parkowania - tył (PARK ASSIST)
- Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne
- CLEAN ZONE - Pakiet czystego wnętrza z systemem wstępnej wentylacji auta w momencie
otwarcia samochodu
- AQS (AIR QUALITY SYSTEM) - system recyrkulacji, kontroli i poprawy jakości powietrza
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
- Siatka bagażowa na tunelu środkowym
- Schowek pod podłogą bagażnika
- Metalowa listwa ochronna wewnętrznej strony bagażnika
- Stylizacja nadwozia Momentum

Incription dodaje do wersji Momentum m.in.:

- Fotele komfortowe z tapicerką skórzaną Nappa XBX0
- 18-calowe, 10-ramienne felgi, dziewiętnastki dla silnika T8
- 12,3" wyświetlacz cyfrowy zegarów kierowcy
- Elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień; elektrycznie regulowany fotel pasażera
- Drive Mode - regulacja trybów jazdy
- Światła przeciwmgłowe (niedostępne dla silnika T8)
- Chromowane akcenty wykończenia z przodu (przedni spojler i wlot powietrza)
- Podwójne, zintegrowane końcówki układu wydechowego
- Chromowana listwa ozdobna na bocznych drzwiach z logo Inscription
- Podświetlana listwa progowa
- Logo Inscription na zagłówkach foteli
- Pakiet oświetlenia wnętrza z podświetlanymi, metalowymi listwami progów

R-Design również bazuje na wersji wyposażenia Momentum:

- Fotele sportowe z tapicerką Nubuck/textil
- 18- calowe felgi; dziewiętnastki dla silnika T8)
- Zawieszenie sportowe, obniżone
- 12,3" cyfrowy wyświetlacz zegarów kierowcy
- Drive Mode ustawienie trybów jazdy
- Światła przeciwmgłowe
- Trójramienna, skórzana kierownica R-DESIGN z łopatkami zmiany biegów
- Podwójne, zintegrowne końcówki układu wydechowego R-DESIGN
- Listwy progowe -DESIGN
- Elementy stylizacji nadwozia R-DESIGN; skórzane pokrycie drążka zmiany biegów R-DESIGN; sportowe pedały R-DESIGN
- Oznaczenie R-DESIGN na tylnej klapie bagażnika

ZOBACZ TAKŻE:

Volvo V90 | Pierwszy kontakt | Szwedzi znów w natarciu

Volvo V90

INNE LINKI

Volvo | Lista nowości 2017

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Złodzieje mają nową metodę kradzieży. Wykorzystują lukę w zabezpieczeniach

Tesla Model 3 | Najważniejsza premiera motoryzacyjna ostatnich lat

Zdjęcie Continental ContiPremiumContact 2 195/65/R15 91H Zdjęcie CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 195/55/R16 87H Zdjęcie CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 215/55/R16 93V
Continental ContiPremiumCon... CONTINENTAL ContiPremiumCon... CONTINENTAL ContiPremiumCon...
Porównaj ceny Porównaj ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (112)
Volvo V90 | Ceny w Polsce | Taniej niż Audi, Mercedes i BMW
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: zniesmaczony

    Oceniono 46 razy 30

    10 K różnicy przy cenach rędu 200 K ma być atutem? Pan Filip chyba nie wie do kogo te auta są kierowane.

  • Gość: ziomek

    Oceniono 31 razy 25

    Po dodaniu większości dodatków wyjdzie pod 400 tyś. Wystarczy ciut lepszy leasing i te 10 tyś redukuje się do zera. Masakra z tymi artykułami " Niemcy mają problem". Autor ma chyba problem

  • nieprawomyslny

    Oceniono 26 razy 18

    znaczy się..w wersji podstawowej do 208k, nie ma czujki parkowania ani świateł do jazdy dziennej led?

  • tohk

    Oceniono 24 razy 14

    Tu można poczytać jak się sprawuje nowe Volvo xc90 :) - słabe wyciszenie, skrzypienie zawieszenia, przecieki wody do kabiny, mnóstwo elektryczno-elektronicznych usterek wyłączających jakąś funkcję bez wyraźnej przyczyny
    support.volvocars.com/forum

    A wracając do V90 - kiedyś Volvo podawało w specyfikacjach dokładną wagę auta w zależności od silnika. Teraz masy nie znajdziecie. Dlaczego? Bo świat poszedł do przodu i masa np Audi A6 zaczyna się od 1525kg a Volvo s90 od 1800kg i trzeba się naszukać w anglojęzycznych specyfikacjach. 270 różnicy kg to jakby stale wozić 4 pasażerów. To jest właśnie różnica technologii.
    S/V90 na pewno jest ładnie wykończone w środku, chyba ładniej od Audi i BMW ale technologicznie nie jest warte swojego cennika. No i - jak ktoś napisał - nadchodzą nowe modele A6 i BMW5.

  • Gość: szej

    Oceniono 22 razy 14

    Lubię Volvo, ale na razie się nie opłaca. Model o ponad 20% droższy niż odchodzące V70. Trzeba czekać na obniżki i rabaty.

  • Gość: as

    Oceniono 30 razy 12

    Gdzie jest to bogate wyposazenie podstawowe? Bo tak czytam, czytam i nie widze. Samochod prawie za 200k zlotych (w najtanszej wersji) a to podstawowe wyposazenie jak w samochodzikach za 40k. A może nawet gorzej...
    Rozumiem, ze Volvo placi za reklame ale nie robcie z siebie idiotow wiekszych niz jestescie. Podajcie co jest w wyposazeniu ale bez tej zenujacej sciemy ze to jakis wypas.

  • Gość: Mobydick

    Oceniono 16 razy 10

    Co sie czepiacie tego premium. Volvo ma swoj specyficzny styl i potwierdzona renome w zakresie bezpieczenstwa. Jesli kuoie nowe xc90 to dlatego, ze jest obecnie najbezpiecznieszym samochodem osobowym na swiecie. Wyprzedza jedynie... Pierwsza generacje xc90, ktora jezdze obecnie. Poczytajcie badania amerykanskie. A czy ma tu czy tam jakies listewki aluminiowe czy inne bzdury w ogole mnie nie obchodzi. Wiec paru takich jak ja na ich auta sie znajdzie.

  • Gość: jupik

    Oceniono 8 razy 6

    HAHA ALE TU WYPOWIEDZI SAMYCH "ZNAWCOW" MAJACYCH PO 15LAT ALBO TYCH, KTORZY W SWOIM ZYCIU JEZDZILI 3 AUTAMI (A NAJDROZSZYM Z NICH BYL 10LETNI NIEMIECKI SZROT ZA 20 000). JAK WAS STAC NA NIEMIECKI PAZDZIERZ ZA 20K To NIE KRYTUKUJCIE AUT ZA 300K....

  • cl408

    Oceniono 24 razy 4

    Ważne są tzw. street prices a nie te z listy. Własnie jestem po wyborze pomiędzy V90 a A6 avant. Dostałem A6 na " pełnym wypasie" 50 K taniej niż V90.
    Jaki to atak? Jak mozna porównać halex z quatro ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX