Jaguar stawia na klasyki

Koncern JLR postanowił przebudować swój oddział specjalizujący się w klasykach. Nowy dział Classic znany przedtem jako Heritage poszerza paletę usług, które mają spełnić wysokie wymagania klientów z zasobnym portfelem
Jaguar F-Pace Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od...

Nowy oddział w JLR zajmujący się klasykami nazywa się po prostu Jaguar Land Rover Classic. Ekipa zatrudnionych tam specjalistów będzie odpowiadała za kompleksową obsługę starych modeli wyprodukowanych przez brytyjski koncern na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci.

Brytyjczycy zapowiadają, że nie jest to jedynie kosmetyczna zmiana polegająca na stworzeniu nowej nazwy. Departament do spraw klasycznych samochodów, czyli JLR Classic, będzie zajmował się odrestaurowywaniem starych modeli, ale także ich naprawą i obsługą. Klienci nie będą musieli się martwić o dostępność części. Modele, które nie są już produkowane przez ponad dekadę będą miały zapewnione wsparcie techniczne w JLR Classic. Katalog części obejmuje w tej chwili 30 tys. pozycji.

Klasyczna dywizja Jaguara będzie również odpowiedzialna za budowę pozostałych sześciu egzemplarzy modelu Lightweight E-Type, które w pełni odnowione trafią do sprzedaży.

Pomyślano również o posiadaczach klasycznych Jaguarów i Land Roverów, którzy lubią się integrować na zlotach. Oddział przygotuje specjalne imprezy tematyczne dla posiadaczy legendarnych modeli.

ZOBACZ TAKŻE:

Jaguar F-Type SVR | Mocy przybywaj!

Jaguar F-Type SVR

INNE LINKI

Po wizycie w Lumma Design Jaguar F-Pace nabrał mocy i wyraźnie spuchł

Jaguar Land Rover | Fabryka jednak na Słowacji

Land Rover Defender 2018 | Pomysły na przyszłość

Pożegnanie legendy | Ostatni Land Rover Defender wyjechał z fabryki

Więcej o:
Komentarze (1)
Jaguar stawia na klasyki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: stanczyk

    0

    Ponowne uruchomienie linii produkcyjnych ze starymi klasycznymi autami(tymi najciekawszymi modelami dla każdego producenta..) .. to najlepsza rzecz , która mogłaby się przytrafić dzisiejszej motoryzacji .. .. zanim podąży ona w kierunku eko - sportowych aut sterowanych komputerem ...

    ... nowy-stary świeżutki Mercedes SEC .. czy Piżot 205 GTi .. ktoś chętny ..

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX