Chevrolet Malibu Hybrid | Najlepszy w klasie średniej

Po wielu zapowiedziach Chevrolet wreszcie wprowadza na rynek hybrydową wersję Malibu. Okazuje się, że Amerykanie nie kłamali - to jedna z najlepszych propozycji w klasie
Chevrolet Malibu Według Google numerem 1 jest...

Przed premierą hybrydowego Malibu Chevrolet odważnie zapowiadał, że będzie to najoszczędniejsze auto w swojej klasie. Najgroźniejszymi konkurentami Chevroleta w Ameryce są Ford Fusion Hybrid oraz Toyota Camry Hybrid. Konkurencja pali odpowiednio 5,35 l/100 km i 5,47 l/100 km w mieście oraz 5,74 l/100 km i 6,03 l/100 km w trasie.

Jak wygląda spalanie Malibu Hybrid?

Miasto - 5,00 l/100 km

Trasa - 5,11 l/100 km

Średnie - 5,11 l/100 km

Sercem Chevroleta Malibu jest układ hybrydowy, na który składa się silnik benzynowy 1.8 EcoTec R4 oraz dwa motory elektryczne. Jednostka spalinowa generuje około 122 KM, a elektryki po 73 KM i 101 KM mocy. Kiedy układ hybrydowy pracuje pełną parą kierowca ma do dyspozycji 182 KM. Auto może poruszać się na samych silnikach elektrycznych z prędkością dochodzącą do 85 km/h.

Chevrolet Malibu Hybrid trafi do sprzedaży za Oceanem w najbliższych tygodniach. Będzie kosztował 28 645 dolarów, czyli około 108 tysięcy złotych.

ZOBACZ TAKŻE:

Chevrolet Camaro ZL1 | Nie boi się żadnego Mustanga

Chevrolet Camaro ZL1

INNE LINKI

Najszybszy elektryczny samochód na świecie? Chevrolet Corvette!

Chevrolet i Domino's | Coś dla dostawców pizzy

Chevrolet Bolt EV | Ponad 322 kilometry zasięgu

Chevrolet Corvette Grand Sport | Po amerykańsku

Więcej o:
Komentarze (52)
Chevrolet Malibu Hybrid | Najlepszy w klasie średniej
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • rojberek

    Oceniono 35 razy 17

    wziąłbym Malibu bez hybrydy, ale te ciołki z GM wolą w Europie sprzedawać Insignię

  • Gość: Roman

    Oceniono 19 razy 13

    W tytule na głównej stronie musiała oczywiście paść nazwa g... z Volkswagena.

  • Gość: cox25

    Oceniono 8 razy 4

    Nie rozumiem dlaczego przy prezentacji każdego nowego samochodu zawsze porównuje się je do golfa czy passata. Te samochody już dawno nie są żadnym wyznacznikiem. Ani nie są najlepsze, ani nie sprzedają się najlepiej w swojej klasie. To zwykły złom. Ale wioska ten chwyt kupuje.

  • ko_mentator

    Oceniono 5 razy 3

    Szkoda, że u nas będzie po 180 tys. jak nie drożej.

  • Gość: rrrr

    Oceniono 17 razy 3

    spalanie ok 5 l , cena benzyny (usa) dużo niższa niż u nas , zarobki dużo większe ..... aż się chce jeździć ;)

  • Gość: lucek

    Oceniono 4 razy 0

    Toyota ma o wiele większe doświadczenie jeśli chodzi o hybrydy. Priusa to już chyba IV generacja o ile się nie mylę. To też ma spore znaczenie. Wolę sprawdzone marki.

  • Gość: Fiat mój

    Oceniono 6 razy 0

    A mój Fiat Doblo pali średnio 7,79 litra gazu na setkę. Wczoraj tankowałem gaz po 1,49zł brutto.

  • Gość: felek

    Oceniono 1 raz -1

    Dla mnie Prius zawsze zostanie ikoną hybryd, już IV generacja ujrzała światło dzienne. No i moim skromnym zdaniem nadwozie trochę lepiej wygląda.

  • Gość: trolololo

    Oceniono 17 razy -1

    Trochę się pobujałem chevem i to dosłownie, kiedy o mało co z drogi nie wyleciałem na łagodnym łuku na mokrym asfalcie. Za to moja fiesta nigdy mi takiego numeru nie zrobiła. Więc dziękuję chevroletowi za takie autko i rozrywkę. ;-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX