Maserati Levante | Ceny w Polsce | Nowy gracz na rynku

W Genewie Maserati wreszcie zaprezentowało swojego SUV-a. Teraz poznaliśmy ceny nowego gracza w klasie premium. W Polsce za Levante zapłacimy...
Maserati Alfieri concept  Problemy Maserati? | Premiera Alfieri przesunięta

Levante to duży SUV formatu Porsche Cayenne. Pod jego karoserią znajdziemy bardzo wiele elementów... Jeepa Grand Cherokee. W końcu Maserati należy do koncernu FCA. Karoseria nowego modelu jest całkowicie z aluminiowa. Stylistycznie Levante nawiązuje do modeli Ghibli i Quattroporte.

Za to zespół napędowy, układ kierowniczy i hamulcowy pochodzą z limuzyn Maserati - Ghibli i Quattroporte. Według pierwszych doniesień Levante seryjnie wyposażony będzie w elektronicznie regulowane zawieszenie, inteligentny napęd na cztery koła Q4 i specjalnie przygotowaną, 8 biegową automatyczną skrzynię biegów.

Na razie w Polsce dostępne będą dwie wersje silnikowe Levante. Ich ceny podano w euro:

- Turbodiesel 3.0 V6 275 KM - 87 190 euro (około 372 tysięcy złotych)

- Benzyna 3.0 V6 Biturbo 430 KM - 108 815 euro (około 464 tysięcy złotych)

Maserati Levante

Przypomnijmy, benzynowa V-szóstka występuje jeszcze w słabszej, 350-konnej wersji. W Polsce Levante zadebiutuje ze środkową odmianą turbodiesla - Maserati w Genewie mówiło jeszcze o wersjach o mocy 250 i 340 KM. Największe emocje wzbudza topowa odmiana SUV-a, na pokładzie której ma pracować potężna V-ósemka turbo o mocy 560 KM. Niestety, nie wiemy, kiedy zadebiutuje najmocniejsze Maserati. Na razie Włosi skupiają się na słabszych wersjach, a Levante V8 zostało chwilowo zawieszone.

Levante to rasowy, duży, luksusowy SUV o długości 5003 mm i 3004 mm rozstawu osi. Najgroźniejszym konkurentem Maserati będzie Cayenne. Ceny dużego SUV-a Porsche startują z poziomu 337 685 złotych za 3-litrowego Diesla o mocy 262 KM. Bentley Bentayga z bazową ceną około 200 tysięcy euro (860 tysięcy złotych), to jednak inna klasa i inna grupa klientów.

Ceny pozostałych konkurentów z segmentu luksusowych SUV-ów startują od:

Jaguar F-Pace - od 199 990 złotych (Diesel 2.0 180 KM)

Porsche Macan - od 226 400 złotych (Benzyna 2.0 252 KM)

Audi Q7 - od 270 200 złotych (Diesel 3.0 218 KM)

BMW X5 - od 251 600 złotych (Diesel 2.0 231 KM)

Mercedes GLE - od 274 500 złotych (Diesle 2.1 204 KM)

Lexus RX - od 245 900 złotych (Benzyna 2.0 238 KM)

Range Rover - od 513 000 złotych (Diesel 3.0 258 KM)

Range Rover Sport - od 341 700 złotych (Benzyna 3.0 340 KM)

Volvo XC90 - od 229 900 złotych (Diesel 2.0 190 KM)

ZOBACZ TAKŻE:

Dziewczyna i samochód | Justyna i Volvo XC90

Justyna i Volvo XC90

INNE LINKI

Bentley Bentayga | Zbyt wiele zamówień na najdroższego SUV-a na świecie

Jaguar F-Pace | Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od 199 tys. zł

Porsche Cayenne po faceliftingu | Ostrzejsze rysy

Range Rover Evoque | Test | SUV aspirujący

Więcej o:
Komentarze (31)
Maserati Levante | Ceny w Polsce | Nowy gracz na rynku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Johny Kangoo

    Oceniono 15 razy 15

    "Stylistycznie Levante nawiązuje do modeli Ghibli i Quattroporte. Za to zespół napędowy, układ kierowniczy i hamulcowy pochodzą z limuzyn Maserati - Ghibli i Quattroporte." - Tak to jest jak trzeba coś napisać w poniedziałek rano na kacu gigancie!

  • Gość: szej

    Oceniono 21 razy 9

    Z Maserati to ja ewentualnie tylko Paserati.
    Do 20 tys PLN, od dziadka i tylko w dieslu albo w gazie.

  • Gość: Andrzej Czuk

    Oceniono 5 razy 5

    Mialem w czerwcu se Cayena w dizlu sieknąć ale teraz już nie wiem sam

  • Gość: 1231231231

    Oceniono 5 razy 5

    '' Karoseria nowego modelu jest całkowicie z aluminiowa.'' Ludzie kto to pisze? Z tydzień albo dwa tygodnie temu, popełniliście identyczny błąd. Ogarnijcie się bo wstyd.

  • hiszpan25

    Oceniono 4 razy 2

    Volvo XC90 - od 229 900 złotych (Diesel 1.0 190 KM) :) hehehe teraz to przesadziliscie z tym silnikiem... Nawet Volvo nie pakuje do auta tej wielkosci silnika 1.0 :)

  • Gość: KIATEZAUTO

    Oceniono 1 raz 1

    a gdzie KIA?

  • Gość: M

    0

    jak ktos ma wielką kupę kasy, to niech sobie eksperymentuje, ale te ceny to szaleństwo przy tylu tańszych niemieckich ueberwagenach

  • Gość: panicz

    0

    229k za suva klasy premium to nie drogo. Czyżby volvo chciało wykosić konkurencję poprzez niższe ceny a wyższą klase?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX