Ferrari LaFerrari Spider | 963 KM bez dachu

Wielkimi krokami zbliża się kolejny superkabriolet - Ferrari przymierza się do zdjęcia dachu z LaFerrari
Następca Ferrari LaFerrari pokona barierę 500 km/h

Dobre wieści dla wszystkich miłośników bezkompromisowych supersamochodów. Niesamowite Ferrari LaFerrari doczeka się wersji Spider. Do tej pory o LaFerrari bez dachu krążyły tylko plotki, teraz Ferrari zorganizowało zamknięte spotkanie, na którym superkabriolet ujawniono wybranej grupie klientów. W dzisiejszych czasach mało co da się ukryć, więc pierwsze informacje bardzo szybko wyciekły do sieci.

Powstać ma 150 - 200 sztuk Spidera, a premiera superkabrioletu będzie częścią obchodów 70-lecia Ferrari. W 1947 w Maranello powstał pierwszy samochód pod marką Ferrari, model 125 S. Przypomnijmy, firma Enzo Ferrariego funkcjonowała już wcześniej, bo od 1939 roku.

Technicznie Spider ma się praktycznie nie różnić od podstawowego LaFerrari. Na pokładzie kabrioletu będzie więc pracowała 12 cylindrowa jednostka o pojemności 6,2 litra i mocy 800 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 900 Nm. Do tego, jak na zielone czasy przystało, Ferrari dodało elektryczny silnik, który generuje dodatkowe 163 KM mocy. Summa summarum wychodzi imponujące 963 KM. Silnik kręci się maksymalnie do 9250 obr./min.

Coupe waży 1365 kg, Spider ze względu na zdejmowany dach na pewno przytyje kilkanaście kilogramów. Możemy się więc spodziewać leciutkiego pogorszenia osiągów. W LaFerrari pierwsza "setka" to kwestia niecałych 3 sekund, "dwusetka" to równe 7 sekund, a 300 km/h na liczniku pojawia się po 15 sekundach. Prędkość maksymalna? Przekracza 350 km/h.

Pozostaje nam teraz uzbroić się w cierpliwość i poczekać na pierwsze oficjalne informacje. Jedno jest pewne, w Maranello powstaje kolejny niesamowity samochód.

ZOBACZ TAKŻE:

FERRARI F12tdf | EKSTREMALNA WERSJA

Ferrari F12tdf

Więcej o:
Komentarze (1)
Ferrari LaFerrari Spider | 963 KM bez dachu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: PM

    0

    W tym aucie (tak samo jak w McLarenach) dach nie jest jednym z podstawowych elementów konstrukcyjnych, więc pozbycie się go wcale nie musi oznaczać konieczności montowania dodatkowych wzmocnień, a co za tym idzie auto wcale nie musi przytyć.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX