-
-
-
-
-
-
Czy 135 tys. zł za nowego Suva w hybrydzie to duzo? Mysle, że to kwestia względna i dyskusyjna. Osobiscie uważam, że cena nie jest wygórowana. Znając osobiscie niezawodnosc Toyoty i jakos wykonania w Rav4 mysle, że bylaby to dobra inwestycja.W hybrydzie będzie bardzo mało palić, mamy przykład Priusa który na testach spalał 4l benzyny. Podejrzewam, ze tutaj wynik będzie niewiele większy a mamy do czynienia z prawie 200 konnym autem.
-
-
Czy 134 tys. zł to dużo za Rav4 hybrid w wersji Premium? Tak, prostsza konstrukcja na to pozwala (brak sprzęgła, rozrusznika, skomplikowanej skrzyni biegów - ta w hybrydzie to tylko zespół zębatych kół planetarnych).
Ale niestety w Polsce obowiązuje podatek akcyzowy 18% od pojemności powyżej 2 litry. Ponoć to podatek ekologiczny, ale przecież 2,5 litra hybrydy emituje mniej toksyn i do tego mniej pali niż kopciuch czy benzyniak. Ale tak naprawdę te 18% to podatek od luksusu, tak więc cena jest dobrze skalkulowana.
BTW: Samochody z hybrydą i elektryczne powinny mieć w Polsce ulgi podatkowe, ale rządom w Polsce nie zależy na ograniczaniu spalania, przecież mają akcyzę od paliwa.
Podoba mi się wyposażenie pakietu "premium" plus pakiet "safety". Na otarcie łez dodali do podstawowej "premium" także bi-led-y i elektryczną klapę bagażnika, która jest dostępna za dopłatą tylko do wyższych wersji w zwykłej rawce.
Ponoć w wersji USA, Kanada, Rosja jest też pakiet zimowy, z podgrzewana kierownicą, wszystkimi siedzeniami i całą podgrzeaną przednią szybą - u nas też by się taki pakiet przyjął.
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: Bungo
Oceniono 60 razy 50
"która ma poziom wyższy standard wyposażenia Style"
Powinien Autor musi szkoły wrócić do.