Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Peugeot 308 GTi | Ceny w Polsce | Prawie 8 tysięcy za lakier
Honda Civic Type-R | Nareszcie!
308 GTI prezentuje się całkiem dynamicznie, ale nie jest krzykliwy (wielkich spojlerów tu nie znajdziemy). Poznamy go po innej strukturze wlotów powietrza w przednim zderzaku, specjalnym wzorze aluminiowych obręczy kół, lśniącym czarnym dyfuzorze czy dwóch okrągłych końcówkach układu wydechowego. Ponadto auto ma obniżone o 11 mm zawieszenie (dodatkowo usztywnione, zmodyfikowano też układ kierowniczy).
We wnętrzu sportowych emocji dodają czerwone przeszycia, liczne aluminiowe elementy oraz napisy "Peugeot Sport" i "GTI". Poza tym zamontowano oczywiście mocno wyprofilowane fotele, obszyte skórą i alcantarą.
W Polsce pod maską znajdziemy benzynowy, 4-cylindrowy silnik 1.6 THP o mocy 270 KM i 330 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd na przednie koła jest przekazywany wyłącznie poprzez ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach. Sprint do pierwszej "setki" trwa równe 6 sekund, a podrasowany Peugeot 308 bez problemu rozpędzi się do 250 km/h. Auto wyposażone jest w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen.
Ile kosztuje Peugeot 308 GTi? Dokładnie 132 900 złotych.
Bazową cenę bardzo łatwo podbić o kilka tysięcy. Oto najciekawsze pozycje, jakie znalazły się na liście opcji:
- Autoalarm - 1200 zł
- Kamera cofania - 2000 zł
- Podgrzewanie foteli - 700 zł
- Nawigacja satelitarna + odtwarzacz CD - 600 zł
- System Hi-Fi Denon (9 głośników) - 2000 zł
- Szklany dach - 2000 zł
- Lakier metalizowany - 2400 złotych
- Lakier specjalny Coupe Franche (czerwone i czarne malowanie) - 7900 zł
A jak prezentuje się 132 900 złotych Peugeota na tle najgroźniejszych konkurentów?
Volkswagen Golf GTI - od 112 790 złotych (benzyna 2.0 220 KM)
Volkswagen Golf R 4Motion - od 154 730 złotych (benzyna 2.0 300 KM)
Opel Astra IV OPC - od 128 600 złotych (benzyna 2.0 280 KM)
Honda Civic Type-R - od 144 000 złotych (benzyna 2.0 310 KM)
Renault Megane R.S. - od 107 250 złotych (benzyna 2.0 273 KM)
Ford Focus ST - od 116 600 złotych (benzyna 2.0 250 KM)
Ford Focus RS - od 151 790 złotych (benzyna 2.3 350 KM)
ZOBACZ TAKŻE:
Peugeot 2008 FL | Nowe szaty lwa
![]() |
![]() |
![]() |
BLAUPUNKT Tokyo 110 | DIGNITY HT-896 | Renkforce 373767 |
Porównaj ceny | Sprawdź ceny | Sprawdź ceny |
-
Dlaczego nie warto tankować samochodu około godziny 16:00
-
Dopłaty do samochodów elektrycznych mogą wyglądać zupełnie inaczej niż zakładano. Pewne jest jedno - nie będzie ich w tym roku
-
"Sprzedam punkty karne. Tanio" - handel punktami w Polsce wciąż kwitnie
-
Pierwszeństwo pieszych przed przejściem to początek. Premier zapowiada kilka bardzo ważnych zmian dla kierowców
-
Kupujemy używane - Niedoceniane auta używane za 20-30 tysięcy złotych
- S5. Nareszcie pojedziemy z Poznania do Wrocławia ekspresówką. Trasa zajmie około półtorej godziny
- Opinie Moto.pl: Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi AWD - Stylowy i komfortowy
- Nowy Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC. Chwilę po premierze czas na sportową wersję
- Nowe Audi RS 5 Coupe i RS 5 Sportback. W 25. rocznicę stworzenia linii RS
- Nie kupuj choinki na Święta - wypożycz ją od Volvo
Forum
- Turbo dziura ? (10)
- Ranking szanowanych zawodów (35)
- Brawo TIRowcy (17)
- OT o co chodzi z tymi sędziami? (112)
- OT - tak będzie z pogotowiem pod Korwinem? (10)
- Lewusy - podsumowanie 2.0 (46)
- Bystre w technice kierowniczki yariskow (21)
- OT - telefon :) (26)
- Na ile wyceniacie bezpieczeństwo pieszych? (94)
- Nie wiem jak skomentować taką głupotę... (30)
Gość: ST
0
Silniczek 1,6/ 4 cylinderki i 270KM - to raczej nie będzie długo jeździć w przeciwieństwie do Focusa MK2 2.5 litra i pięć cylindrów (silnik Volvo)
. No a dźwięk z Focusa to poezja dla uszu... Nieduże modyfikacje i mam 300KM bez problemu. Do nowego Focusa RS to ten peugocik nie ma żadnych szans...