Salon Genewa 2016 | Bentley Flying Spur V8 S | Wariant pośredni

Na pewno wielu z Was zna ten problem. Idziecie do salonu Bentleya po Flying Spur, ale wersja V8 jest za słaba, a potężne W12 to już lekka przesada. Nigdy więcej! Bentley przyszykował wersję pośrednią

Bentley Grand Convertible | Gotowy do produkcji

Już podczas Salonu Samochodowego w Genewie Brytyjczycy pokażą podrasowanego Bentleya Flying Spur V8. Wraz z literą "S" Bentley dostanie porządny zastrzyk mocy. We wzmocnionej wersji 4-litrowa V-ósemka BiTurbo generuje 521 KM mocy i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego przy 1700 obrotów. Silnik współpracuje z 8-stopniową, automatyczną skrzynią ZF, która przekazuje 40% momentu na koła przedniej, a 60% na koła tylnej osi.

Większa liczba koni przełożyła się na przyspieszenie do pierwszej setki lepsze o 0,3 sekundy. Dla Flying Spur V8 S 100 km/h to kwestia zaledwie 4,9 sekundy. Co więcej, majestatyczny Bentley może rozpędzić się do 306 km/h. Bentley zachwala model V8 S, że został tak zestrojony, by dawać jak największą frajdę z jazdy. W przedpremierowych informacjach mowa jest o lepszym prowadzeniu, bardziej czułym zawieszeniu i szybszej reakcji na gaz. W Genewie powinniśmy dowiedzieć się, co dokładnie kryje się pod tymi słowami.

Z wyglądu Bentleya Flying Spur V8 S rozpoznamy po leciutko przeprojektowanym, czarnym grillu oraz dyfuzorze z tyłu i drobnych ciemnych akcentach. Standardowo Bentley stoi na odświeżonych 20-calowych felgach, ale w opcjach znajdą się większe, czarne dwudziestki jedynki Mulliner Driving Specification. We wnętrzu również nie ma co spodziewać się rewolucji - ot delikatne zmiany, aby odróżnić V8 S od podstawowego Flying Spur.

ZOBACZ TAKŻE:

BENTLEY BENTAYGA | WIELKA PREMIERA

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA