Volkswagen Tiguan | Polskie ceny

Piotr Kozłowski
09.02.2016 12:15
A A A
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan (Fot. Volkswagen)

Trzy diesle i trzy benzyniaki - z taką paletą silników w polskich salonach Volkswagena debiutuje nowy Tiguan. Za najtańszą wersję trzeba zapłacić niemal 100 tys. zł
Salon Genewa 2016 | Volkswagen pokaże dwa crossovery?Salon Genewa 2016 | Volkswagen pokaże dwa crossovery?

Bazowy motor nowego Volkswagena Tiguana rozwija 125 KM, a topowy - aż 190 KM. Ceny w polskich salonach startują od 97 980 zł. Cała paleta silników wraz z cenami prezentuje się następująco:

Wersje benzynowe:
- 1.4 TSI 125 KM (skrzynia manualna, 6-biegowa): ceny od 97 980 zł (silnik dostępny tylko w wersji wyposażenia Trendline),
- 1.4 TSI 150 KM (M6): od 102 080 zł,
- 1.4 TSI 150 KM (DSG-6): od 120 580 zł,
- 2.0 TSI 180 KM (DSG-7): od 149 780 zł (tylko wersja Highline).

Wersje wysokoprężne:
- 2.0 TDI 115 KM (M6): od 105 380 zł
- 2.0 TDI 150 KM (M6): od 113 980 zł
- 2.0 TDI 150 KM (DSG-7): od 132 480 zł (tylko wersja Comfortline).
- 2.0 TDI 190 KM (DSG-7): od 162 980 zł (tylko wersja Highline).

W napęd na cztery koła mogą zostać wyposażone silniki 2.0 TSI oraz 2.0 TDI w wersjach 150- i 190-konnej. W przyszłości do palety silników Tiguana dołączą 220-konne 2.0 TSI oraz 240-konne 2.0 TDI.

Co w standardzie?

Na liście wyposażenia standardowego nowego Volkswagena Tiguana znajdziemy m.in.: klimatyzację, czujniki zmierzchu i deszczu, system monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, system utrzymywania pasa ruchu Lane Assist, system wykrywania zmęczenia kierowcy, siedem poduszek powietrznych oraz system stabilizacji toru jazdy ESP wraz z ASR, ABS, EDS, MSR, asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy z przyczepą.

Polscy klienci w chwili debiutu nowego Tiguana będą mogli skorzystać z darmowego pakietu Premium, w którego skład wchodzą m.in.: LED-owe światła dzienne, mijania i drogowe, system Composition Media z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali z ośmioma głośnikami (w wersji Highline system nawigacji Discover Media) oraz układ bezkluczykowego uruchamiania pojazdu.

ZOBACZ TAKŻE:

Subaru Levorg vs Volkswagen Golf Alltrack | Serce kontra rozum

Subaru Levorg vs Volkswagen Golf Alltrack | Serce kontra rozum

Komentarze (43)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Dawaj go pan

    Oceniono 36 razy 34

    Obejrzałem filmik. I nie dziwie się, że brodaty wyjechał na 1 noc i wrócił nad ranem. Nie był w stanie włożyć bagażu na 2 dni do bagażnika. Jasne, mógł zabrać mały namiot, ale na kołach 19" i oponie o profilu 35mm złapałby gumę. Pomyślał: wydałem 180 tys na miejskie auto w pakiecie sportowym, znajomi już wiedzą, że jestem frajerem, niech przynajmniej obcy mnie oszczędzą. Poza tym nie stać mnie na hotel. wracam.

  • Gość: mmb

    Oceniono 23 razy 15

    Do samochodu ważącego minimum 1700 kg ładują benzyniaka o mocy 125 KM, albo diesla o 115 KM. Nie wyobrażam sobie, jak męcząca musi być jazda z takim silniczkiem.

  • Gość: szej

    Oceniono 15 razy 13

    Czyli gabaryty większe o pół rozmiaru, ale ceny jak z klasy wyżej.
    Ktoś chyba robi miejsce w cenniku na mniejsze SUVy za 80-100 tys zeta...

  • Gość: Sebastian

    Oceniono 13 razy 11

    A gdzie hybrydy? VW miał zmienić politykę po wpadce z TDI, a tutaj chyba wszystko ucichło i dalej jedyną alternatywą dla TDI jest 1.4TSI, które ledwo co to auto napędza albo żrący olej 2.0TSI

  • Gość: gzesiolek

    Oceniono 14 razy 10

    Czyli za sensownego benzyniaka (2.0 TSI) z AWD, automatem i sensownym wyposazeniem (Highline + podstawowa lista dodatkow/pakietow) trzeba bedzie dac prawie 200tys. PLN... VW naprawde zaczyna celowac w premium... zlwlaszcza cenowo... Skoro placisz niewiele mniej niz za Q5...

  • aerofan

    Oceniono 15 razy 7

    Czyli z 4x4 powyzej 150 z lakierem i niezbednymi dodatkami ? Wolne żarty. VW zamiast obnizyc ceny po aferach Tsi i Tdi idzie w zaparte. Moja kasę przeznaczam na Kię. Serio.

  • Gość: Tom

    Oceniono 10 razy 4

    i znowu nudna stylistyka, nic nowego nie wymyślili, ciekaw jestem tylko o ile przekroczą normy te silniki diesla ?

  • nauczyciel_pl

    Oceniono 20 razy 4

    tanio, 5 lat pracy, bez jedzenia, ubierania się i płacenia opłat i mogę kupować.

  • Gość: mck

    Oceniono 5 razy 3

    Jakby nie patrzeć jest drogo. Japończycy, czy też europejska konkurencja (nie licząc marek premium), za samochód oferujący tyle samo (4x4, podobna moc, wyposażenie), żądają mniej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Czy uważasz, że serwisowanie auta w ASO wpływa na późniejszą cenę przy sprzedaży?

  • 53%

    Tak (3448)

  • 32%

    Jest mi wszystko jedno, bo nie mam własnego samochodu (2113)

  • 13%

    Nie (868)

  •   2%

    Nie wiem (107)

Liczba oddanych głosów: 6536

true; (d.head || d.body || d.firstChild).appendChild(e); })(); } catch(e) {}