Volkswagen Tiguan | Polskie ceny

Piotr Kozłowski
09.02.2016 12:15
A A A
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan (Fot. Volkswagen)

Trzy diesle i trzy benzyniaki - z taką paletą silników w polskich salonach Volkswagena debiutuje nowy Tiguan. Za najtańszą wersję trzeba zapłacić niemal 100 tys. zł
Salon Genewa 2016 | Volkswagen pokaże dwa crossovery?Salon Genewa 2016 | Volkswagen pokaże dwa crossovery?

Bazowy motor nowego Volkswagena Tiguana rozwija 125 KM, a topowy - aż 190 KM. Ceny w polskich salonach startują od 97 980 zł. Cała paleta silników wraz z cenami prezentuje się następująco:

Wersje benzynowe:
- 1.4 TSI 125 KM (skrzynia manualna, 6-biegowa): ceny od 97 980 zł (silnik dostępny tylko w wersji wyposażenia Trendline),
- 1.4 TSI 150 KM (M6): od 102 080 zł,
- 1.4 TSI 150 KM (DSG-6): od 120 580 zł,
- 2.0 TSI 180 KM (DSG-7): od 149 780 zł (tylko wersja Highline).

Wersje wysokoprężne:
- 2.0 TDI 115 KM (M6): od 105 380 zł
- 2.0 TDI 150 KM (M6): od 113 980 zł
- 2.0 TDI 150 KM (DSG-7): od 132 480 zł (tylko wersja Comfortline).
- 2.0 TDI 190 KM (DSG-7): od 162 980 zł (tylko wersja Highline).

W napęd na cztery koła mogą zostać wyposażone silniki 2.0 TSI oraz 2.0 TDI w wersjach 150- i 190-konnej. W przyszłości do palety silników Tiguana dołączą 220-konne 2.0 TSI oraz 240-konne 2.0 TDI.

Co w standardzie?

Na liście wyposażenia standardowego nowego Volkswagena Tiguana znajdziemy m.in.: klimatyzację, czujniki zmierzchu i deszczu, system monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, system utrzymywania pasa ruchu Lane Assist, system wykrywania zmęczenia kierowcy, siedem poduszek powietrznych oraz system stabilizacji toru jazdy ESP wraz z ASR, ABS, EDS, MSR, asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy z przyczepą.

Polscy klienci w chwili debiutu nowego Tiguana będą mogli skorzystać z darmowego pakietu Premium, w którego skład wchodzą m.in.: LED-owe światła dzienne, mijania i drogowe, system Composition Media z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali z ośmioma głośnikami (w wersji Highline system nawigacji Discover Media) oraz układ bezkluczykowego uruchamiania pojazdu.

ZOBACZ TAKŻE:

Subaru Levorg vs Volkswagen Golf Alltrack | Serce kontra rozum

Subaru Levorg vs Volkswagen Golf Alltrack | Serce kontra rozum

Komentarze (42)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Dawaj go pan

    Oceniono 34 razy 32

    Obejrzałem filmik. I nie dziwie się, że brodaty wyjechał na 1 noc i wrócił nad ranem. Nie był w stanie włożyć bagażu na 2 dni do bagażnika. Jasne, mógł zabrać mały namiot, ale na kołach 19" i oponie o profilu 35mm złapałby gumę. Pomyślał: wydałem 180 tys na miejskie auto w pakiecie sportowym, znajomi już wiedzą, że jestem frajerem, niech przynajmniej obcy mnie oszczędzą. Poza tym nie stać mnie na hotel. wracam.

  • Gość: mmb

    Oceniono 23 razy 15

    Do samochodu ważącego minimum 1700 kg ładują benzyniaka o mocy 125 KM, albo diesla o 115 KM. Nie wyobrażam sobie, jak męcząca musi być jazda z takim silniczkiem.

  • Gość: szej

    Oceniono 15 razy 13

    Czyli gabaryty większe o pół rozmiaru, ale ceny jak z klasy wyżej.
    Ktoś chyba robi miejsce w cenniku na mniejsze SUVy za 80-100 tys zeta...

  • Gość: Sebastian

    Oceniono 13 razy 11

    A gdzie hybrydy? VW miał zmienić politykę po wpadce z TDI, a tutaj chyba wszystko ucichło i dalej jedyną alternatywą dla TDI jest 1.4TSI, które ledwo co to auto napędza albo żrący olej 2.0TSI

  • Gość: gzesiolek

    Oceniono 14 razy 10

    Czyli za sensownego benzyniaka (2.0 TSI) z AWD, automatem i sensownym wyposazeniem (Highline + podstawowa lista dodatkow/pakietow) trzeba bedzie dac prawie 200tys. PLN... VW naprawde zaczyna celowac w premium... zlwlaszcza cenowo... Skoro placisz niewiele mniej niz za Q5...

  • aerofan

    Oceniono 15 razy 7

    Czyli z 4x4 powyzej 150 z lakierem i niezbednymi dodatkami ? Wolne żarty. VW zamiast obnizyc ceny po aferach Tsi i Tdi idzie w zaparte. Moja kasę przeznaczam na Kię. Serio.

  • Gość: Tom

    Oceniono 10 razy 4

    i znowu nudna stylistyka, nic nowego nie wymyślili, ciekaw jestem tylko o ile przekroczą normy te silniki diesla ?

  • Gość: mck

    Oceniono 5 razy 3

    Jakby nie patrzeć jest drogo. Japończycy, czy też europejska konkurencja (nie licząc marek premium), za samochód oferujący tyle samo (4x4, podobna moc, wyposażenie), żądają mniej.

  • nauczyciel_pl

    Oceniono 19 razy 3

    tanio, 5 lat pracy, bez jedzenia, ubierania się i płacenia opłat i mogę kupować.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Czy uważasz, że serwisowanie auta w ASO wpływa na późniejszą cenę przy sprzedaży?

  • 47%

    Tak (1449)

  • 43%

    Jest mi wszystko jedno, bo nie mam własnego samochodu (1309)

  •   9%

    Nie (281)

  •   1%

    Nie wiem (23)

Liczba oddanych głosów: 3062

true; (d.head || d.body || d.firstChild).appendChild(e); })(); } catch(e) {}