Mitsubishi Outlander PHEV | Test | SUV do miasta

10.02.2016 14:40
Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV (Fot. Mitsubishi)

Choć gabaryty o tym nie świadczą, Mitsubishi Outlander PHEV najlepiej czuje się w mieście. To zasługa napędu
Komentarze (38)
Mitsubishi Outlander PHEV | Test | SUV do miasta
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • 4slash

    Oceniono 19 razy 9

    Jedziemy na napędzie elektrycznym (silnik spalinowy jest zimny i nie pracuje). Wyprzedzamy dynamicznie inny pojazd - załącza się silnik spalinowy i momentalnie wchodzi na maksymalne obroty tj. ok. 6000 obr/min.

  • gyronut

    Oceniono 11 razy 5

    Same bzdury w tym artykule.
    PHEV nie ma skrzyni CVT!!!
    Ma jedno stałe przełożenie dołączane sprzęgłem pona 80 km/h.
    Ten wzrost obrotów do max. (tylko 4000, a nie 6000) to napęd generatora 70kW,
    dodający mocy do mocy akumulatorów (60kW) co daje razem 130kW, czyli ok. 200KM.

    Po przejechaniu ok. 28.000km mam średnie zużycie paliwa 5.5 l, miasto i autostrady.
    Pokażcie mi 2 tonowy SUV, który da taki wynik.
    Mieszkam na wsi, potrzebuję napędu na 4, bo część dróg gruntowa,
    a dojazdy do sklepów i urzędów mieszczą się w tych 40 km jazdy elektrycznej.
    W dużym mieście, do którego mam 30km we wszystkich galeriach handlowych
    są darmowe stanowiska ładowania, więc jazda na duże zakupy za darmo.

    Co do zimna, to PHEV ma rewelacyjną funkcję podgrzania całego samochodu,
    uruchamianą z zegara albo smartfonu, podłączony do gniazda albo z akumulatora.
    W 10 minut podgrzewa (albo w lecie chłodzi) kabinę (i silnik) do 21C.

    Tragiczny poziom wiedzy dziennikarzy!!

  • Gość: czytelnik

    Oceniono 14 razy 2

    Piotrek! Jak nie umiesz jeździć z CVT, to nie powinieneś dziennikarzynkować! To jest skrzynia dla inteligentnych lub po prostu myślących kierowców, a nie dla pismaków, którzy jedyne co umieją to "cisnąć do dechy", żeby potem narzekać, że "wyje". Myślenie to jednak TRUDNA rzecz. W przeciwieństwie do prostactwa. I pismactwa. ...i bylejakości.

  • gyronut

    Oceniono 5 razy 1

    "Znacznie gorzej jest na autostradach i drogach ekspresowych, gdzie za przyspieszanie odpowiada motor benzynowy, przekazujący napęd tylko na przednią oś. Hybrydy to jednak mieszczuchy."
    Kolejna kompletna bzdura.
    Przy maksymalnej prędkości 170km/h silnik spalinowy pracuje pełną mocą 121KM na
    przednia kła, to fakt, ale z akumulatorów można dołożyć jeszcze 2xpo 30kW (82KM)
    na przód i tył czyli nadal czuć "kopa".
    Przyspieszanie i wyprzedanie na autostradzie to czysta radość, kiedy do pracującego
    równo silnika spalinowego można w każdej chwili dołożyć 80KM mocy elektrycznej.

    Miną chyba jeszcze wieki, zanim nasi "specjaliści" dziennikarze motoryzacyjni
    zrozumieją na czym polegają hybrydy, i że to jest przeszłość wszystkich marek.

    W tej chwil nawet Bentley i Porsche pracują nad PHEV, BMW i Audi dawno się połapało,
    a VW po ostatnim skandalu też chyba zrozumiało, że z diesli bez oszukiwania nie da się
    nic więcej wycisnąć i rzucili miliard euro na rozwój swojego PHEV i EV.

  • nikifor666

    Oceniono 5 razy 1

    moc trudno oszacowac - nic nie trzeba szacowac, wystarczy hamownia.

    a te wszystkie bajki pt sumowanie mocy szczytowej wszystkich silnikow to marketing stosowany przez kazdego producenta hybryd.

  • Gość: michal.998

    0

    Mam to auto od pół roku, gdy do niego wsiadlem po raz pierwsz wiedzialem ze drogi powrotnej juz nie ma. Precyzja napedu, komfortowe oddawanie mocy, cisza i kultura pracy -aby zrozumoec trzeba do niego wsiaść. Swiat gwałtownie przesiada sie do tych aut nie dlatego ze sa czyste czy oszczedne ale dlatego że jeżdżą jak poduszkowce z gwiezdnych wojen. Gdyby kazdy rodak mógl sie nim przejechac nie byloby tej dyskusji. Jesli nie uwierzymy ze to nasza przyszlość to za 5, 10 lat bedziemy złomowiskiem spalinowym europy. Kia w przyszlym roku bedzie miala w ofercie 15 modeli EV oczywiscie nie w Polsce odpowiedź dlaczego jest w opiniach powyżej. Moje srednie spalanie 4.8l/100km ale to naprawdę nieważne bo auto daje duzo wiecej niż by się spodziewać.

  • Gość: osajas

    0

    Skad te 6000 obr/min jezeli silnik max.ma 4500obr/min i go praktycznie nie slychac.

  • Pi Tomasz

    Oceniono 2 razy 0

    PHEV po założeniu PHEV Box ma pełny tryb EV, można jeździć na samym prądzie, oraz nie włącza się do ogrzewania (chyba ze tego chcemy). Uważam, że jest to auto prawie idealne, może poza jakością materiałów we wnętrzu. A już z PHEV boxem jest to auto idealne.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane