-
-
Heh, to jest słabe. VW udowodniono, że ciu**li, więc szukają u innych to samo.
Dwa razy nalot na Renault i dwa razy nic nie znaleźli / nic nie udowodniono.
Nie żebym był fanem Renault, ale szukanie na chama jeszcze jednego koncernu co by przekręty robił jest słabe. Takie usprawiedliwianie VW -
Miałem okazję jeździć Renault Clio i Captur (wcześniej Skoda Yeti, VW Golf, Suzuki S-cross) i francuska marka wg mnie wypadła najlepiej. Po 4 latach z autami nic się nie działo natomiast ze Skodami i VW miałem już problemy po roku. Nie wspominam już o komforcie jazdy bo chyba francuskie auta z tego słyną. Wg mnie w tym przypadku koncern VW szuka zamydlenia klientom oczu.
-
Nowe clio, twingo, captur, nowe megane, kadjar, talisman - wszystkie mają świetnie wyglądającą linia nadwozia. Słyszeliście o jakiś problemach z silnikami benzynowymi TCe od renault? Od małego 0.9 przez 1.2 po 1.6 - przeszukajcie wszystkie fora w netcie i nie znajdziecie nic. Kompletnie nic. Z dieslami niestety jadą na opinii wydanej przez auto świat sprzed 10-8 lat kiedy to panewki sie obracaly ale od ok 5 lat dci to kompletnie bezawarjyne motory ktore uzywa nawet mercedes (citan).
-
Najwieksza na świecie ofensywa modelowa - wymieniona i poszerzona gama w niespełna 3 lata. Samochody wreszcie dają frajdę z jazdy. Elektryczna paleta modeli. Niezawodność (tak!!). Świetny design i styl Laurensa. E- formuła. Powrót do F1 na full. Rezurekcja Alpine....VAG robi w gacie?
-
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: Pepe
Oceniono 56 razy 42
Informacje nt Renault pojawiły się w momencie trafiania do sprzedaży bardzo dobrze ocenianego przez prasę branżową Talismana. Można podejrzewać, że ":naloty" na Renault zaaranżowane przez grupę VAG aby klienci nie przesiedli się z ich padł na francuski produkt.