Komentarze (81)
Audi A4 Avant 2.0 TDI | Test | Komfort ponad wszystko
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Klaus von Brandenburg

    Oceniono 32 razy 16

    Cena tego samochodu to nieporozumienie. Byłem nim zainteresowany, trochę potestowałem i stwierdzam, że F30/F31 jest fajniejszym, lepiej jeżdżącym i dużo tańszym samochodem. C Klasa wychodzi równie drogo jak A4 i dla mnie jest najmniej praktyczna. O urodzie nie dyskutuję. Każde z tych 3 aut jest bardzo ładne.

  • Gość: Franciszek

    Oceniono 55 razy 25

    Cóż za "pięknie" i finezyjnie wkomponowany wyświetlacz w tym morzu plastiku, którzy nazywają materiałem premium. Zupełnie jakby ktoś sobie postawił wille za 5 milionów i umeblował ją plastikowymi meblami.

  • Gość: antidotum

    Oceniono 46 razy 10

    Infinti q50 bije ten badziew na głowe. Jedyny minus - 2 salony/serwisy w Polsce.

  • hiszpan25

    Oceniono 36 razy 24

    jakos dziwnie nie pasuje mi pisanie o aucie z 4 cylindrowym dieslem pod maska jak o ikonie komfortu... no ale co kto lubi... dla mnie klekot diesla z jego wibracjami NIGDY nie bedzie komfortowym...

  • punter

    Oceniono 9 razy 9

    299 tys ?????
    GL w biciu rekordów sprzedaży.

  • Gość: Q.

    Oceniono 56 razy 54

    Nieduże A4 za 300 tysi i to bez quattro oraz większego silnika? Absolutne nieporozumienie. Za takie pieniądze spokojnie można kupić A6 - większe i ładniejsze.
    Audi to bardzo fajne samochody z bardzo wysoką jakością wykonania, ale taka cena jest absurdalna.

  • Gość: los

    Oceniono 19 razy 7

    a coz to za cudo niemiecki szajc za darmo go nie chce bo na naprawy wydalbym drugie tyle ile to auto kosztuje

  • dertyf

    Oceniono 9 razy -1

    Prawdziwy samochód ma napęd na tylne koła.

  • lechpol

    Oceniono 13 razy 13

    E klase mozna dostac za 179tys z kpl. kol zimowych, 4matic i automat, 2,2l/170KM
    jest zmiana modelu akurat i cenowo nic jej nie pobije (mowie o starym modelu, bo nowy to pewnie jak to audi bedzie jakis kosmos).

  • iobserver

    Oceniono 42 razy 34

    nie jestem biedny i nie stąd wynika komentarz - 300 tys za taki samochodzik - z ch...em na łby sie niemieccy debile pozamieniali

  • hipciaczek

    Oceniono 4 razy 2

    Solidne, nijakie, nudne i z przeci?tn? trakcj?. Takie s? audi. Od nowo?ci je?d?? q5, kt?r? kupi?a mi ?ona ( ?onie trzeba wybaczy? ). Trudno przyczepi? si? do czego? w tym aucie, ale nie porywa jak 6 cylindrowy e46, kt?rym kiedy? je?dzi?em. 300 tys za takie auto to kompletny absurd.

  • Gość: psylo

    Oceniono 10 razy 6

    Wkomponowanie tableta - mistrzostwo świata.

  • Gość: przemo

    Oceniono 20 razy 4

    poczekajcie jeszcze chwilkę rządów PIS - jak EUR skoczy do 5 PLN to cena tego audika skoczy z 300 do 330... :-)

  • Gość: czesio

    Oceniono 13 razy 9

    300kzł za auto z 4 cylindrowym klekoczącym motorem to przesada, spokojnie za niewiele więcej można kupić E-klase z V6TD lub bmw z R6TD

  • Gość: gosc USA

    Oceniono 15 razy 1

    prosze przejechac sie Range Rover HSE Sport to bedzie problem z porownaniem co jest lepsze. Audi jest amochodem gorszym niz ten ktory wspomnialem , jest gorszy niz Lexsusu SUV z modeli 400. Moj RR HSE Sport nowy , 3 lata temu kosztowal 69 tys dolarow to jest na dzisiaj 280 tys zl , z tym ze ma 500KM i jest 8 cylindrow i wazy 2.5 tony co stanowi ze jest bardzo bezpieczny . Cena tego Audi jest z ksiezyca

  • pevai

    Oceniono 2 razy 0

    dołożyć drabinę i będzie wóz drabiniasty made in SS

  • decisive

    Oceniono 6 razy -4

    "Rywale mają jednak nad A4 sporą przewagę - standardowy napęd na tylną oś."

    - autor tekstu to idiota, naped predni ma lepsze wlasciwosci trakcyjne

  • remo29

    Oceniono 26 razy 20

    300 tys. za 2-litrowy, 190-konny wagen? Serio? Moja bidna fiacina własnie puściła ze śmiechu czarnego dieslo-bąka ;)

  • Gość: mmm

    Oceniono 17 razy 9

    Ten artykuł to kunszt manipulacji. Dostał do testu kombi. Auto małe, niepraktyczne, z małym bagażnikiem. "Ale to jest nieważne i mnie nie interesuje, wykonanie jest za to cudowne". No ok. Reszta jest fajna, ale można by wprost napisać, że jako kombi to dupy nie urywa i pod tym względem przegrywa z innymi. A to że jest doskonale spasowane itd.? No jest, ale to ma znaczenie przy sedanie, a nie dla kogoś, kto chce duże kombi, a w zamian dostaje ładną wydmuszkę.

  • antirussia81

    Oceniono 9 razy 1

    A już niedługo pojawi się Alfa Romeo Giulia i "pozamiata" w tym segmencie rynku...

  • Gość: cccc

    0

    Kompaktowe audi za to cenę to przykład szukania naiwnych z których da się wycisnąć kasę. Mało sprzedają za to za astronomiczne pieniądze. Najśmieszniejsi są ci co własną kasą finansują to marketingowe przedsięwzięcie. Ale na biednych () nie trafiło.
    Ps (ani mądrych)

  • Gość: maly3614

    Oceniono 4 razy 0

    Audi niezależnie od rocznika i modelu to synonim tępaka i buraka...Taka prawda

  • Gość: pp

    Oceniono 5 razy 3

    ja mam to nowe audi, tylko sedan. zaplacilem za nie ok 160k pln, w tym 2,0tdi, szyber, i inne male drobiazgi. cena 300k to chyba jakichs ludzi co kasa pala w kominku. Oddawalem do salonu stare a4 z 2011. generalnie jestem zawiedziony komfortem, mimo ze wzialem audi sound system to gra duzo gorzej niz w poprzednim moim a4. juz to reklamuje ale maja mnie w du.... kola mam 16, a mimo to jest strasznie twardy. moze po 10k km bedzie lepiej. komfort wnetrza jest ok, ale np siedzenia sa gorsze niz w poprzednim. zwykle byly dosc twarde, a teraz mam wrazenie jakby je wzieli z citroena. Na razie po miesiacu jazdy jestem na nie... Najbardziej boli jakosc dzwieku, zaczne chyba uzywac smarfona ze sluchawkami :)

  • Gość: PeterX

    0

    Rozlglądam się właśnie za kombiakiem i faktycznie, cena tego auta w porówniu do tego co oferuje jest nieporozumieniem. To jest kombi dla singla, który z tytlnych siedzeń korzysta wyłącznie awaryjnie. Prestiżowość? Czy auto, w którym montuje się silnik 1,4 można uznać za prestiżowe?

  • Gość: Herod

    Oceniono 1 raz 1

    Dizel? I to jeszcze od folcwagena "gas auto"? Wstyd.

  • hiszpan25

    Oceniono 1 raz 1

    Polacy pokochali by i nowe A4 z salonu gdyby nie prosty fakt, ze kwota niemal 300.000PLN stanowi niemal jakies 10 lat odkladania sredniej krajowej w calosci podczas gdy znaczna czesc spoleczenstwa moze jedynie pomarzyc o zarabianiu tejze a i zyc gdzies i za cos trzeba co powoduje ze okres odlozenia na takie auto realnie wynosi jakies 20-25lat...

  • Gość: konchi

    Oceniono 4 razy 4

    300k za kompakta+ w kombi. Z klekotem z golfa po lekkim tuningu:) i chińskim Lcd z media marktu na środku konsoli - który wygląda tam równie na miejscu jak te małe tv co to taksiarze mieli w polonezach pod koniec zeszłego wieku - ale za to jak spasowane!
    Jaki jest cel pisania takich "artykułów"? Napisz człowieku że artykuł jest sponsorowany, tak jak powinien ktoś kto chce mienić się dziennikarzem. Nawet motoryzacyjnym.

  • Gość: sfdbasdfbsdgfn

    0

    Polacy kochaja nowe auta, ale na nie nie maja pieniędzy

  • Gość: JZ

    Oceniono 1 raz -1

    Za połowę tej ceny można kupić passata z identyczną techniką. Audi przelicza na polski rynek auta po sporo wyższym kursie niż VW żeby cena była bardziej premium. Porównajcie ceny na rynku niemieckim i polskim. Okazuje się że z takimi samymi silnikami Audi w Niemczech jest droższe od VO o 10-20% a w Polsce o 40-50%.

  • Gość: utime

    Oceniono 1 raz -1

    nie patrzcie na cene testówki bo to zawsze jest nieporozumienie. takie audi można mieć z przyzwoitym wyposażeniem za 200-220 tyś.

  • Gość: fulo

    Oceniono 1 raz 1

    Na wioskach zwłaszcza w lubelskiem to bedzie kupa prestyżu i lansu. Zwłaszcza W KOLORZE SREBRNYM I CZARNYM. Takie audi pod Lublinem ale też pod Hrubieszowem i Kraśnikiem to jest kwintesencja DOBREGO SMAKU. I TYLE W TEMACIE

  • Gość: olo

    0

    Czy przepalanie oleju w ilościach półhurtowych co tankowanie (ponad litr na 700 km) jest w standardzie czy znajduje się na wyposażeniu dodatkowym i trzeba za to dopłacić jak za podłokietnik? 2.0 tfsi rozsypał się po przejechaniu 75 tyś km i przepalaniu oleju po litr na 600-700 km. TRZYMAJCIE SIĘ OD TEGO BARACHŁA JAK NAJDALEJ!! VAG szmelcwagen group to tylko kłopoty i czy chcecie czy nie zostaniecie nabici w butelkę.

  • Gość: olo

    0

    bubel ponad wszystko. Wyśmienita propozycja śmietnikwagena za którą trzeba płacić stawkę'Premium'. Czy przepalanie oleju w ilościach półhurtowych przy każdej wizycie nastacji benzynowej (ponad litr na 700 km) jest w standardzie czy znajduje się na wyposażeniu dodatkowym i trzeba za to dopłacić jak za podłokietnik? 2.0 tfsi zatarł się po przejechaniu 75 tyś km (spokojna jazda miejska głównie i serwisowany) i przepalaniu oleju po litr na 600-700 km. VAG szmelcwagen group to tylko kłopoty i czy chcecie czy nie zostaniecie nabici w butelkę.Posiadacze tych złomów dzielą się na dwie grupy - tych którzy już zapłacili i tych co zapłacą za usuwanie wadkonstrukcyjnych i bubli produkowanych przez ten koncern.

  • Gość: Agnieszka

    0

    Inwestycje inwestycjami, ale zdrowie człowieka musi być stawiane zawsze na pierwszym miejscu !

  • Gość: pisze

    0

    Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

  • Gość: Brunet

    0

    to trump podwyzszyl nam ceny paliwa

  • Gość: szwaj

    0

    polski rzad walczy z podwyzkami paliw, ale amerykanie winduja je na potege! w koncu to oni zarabiaja na lupkach!

  • Gość: wandal

    0

    Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

  • Gość: Lisek

    0

    Wiedziałam, że przemysł naftowy w Wenezueli prędzej czy później dobiegnie załamania.

  • Gość: Camille

    0

    Kto by pomyślał, że tak diametralnie może się zmienić cena paliwa na stacjach. Szok w oczy pali. Wszystkie zagraniczne podnosza ceny. tylko nasi staraja sie trzymac

  • Gość: Spyta

    0

    przez niego wszystko rosnie na stacjach zachodnich

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX