Jaguar F-Pace | Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od 199 tys. zł

Niecałe 200 tys. trzeba będzie zapłacić za najnowszego Jaguara w podstawowej wersji. Co za to dostaniemy oraz jak dodatkowe wyposażenie i mocne silniki wpływają na cenę F-Pace'a?
Porsche Cayenne po faceliftingu Nowe Porsche Cayenne | Ceny w Polsce

Pod maską bazowego F-Pace'a w wersji wyposażenia Pure pracuje 2-litrowy, 4-cylindrowy diesel o mocy 180 KM, którego maksymalny moment obrotowy o wartości 430 Nm przekazywany jest na koła tylne za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów. Dopłata do napędu na cztery koła wynosi nieco ponad 13 tys. zł. Ten sam silnik dostępny jest też z przekładnią automatyczną. Jego ceny w odmianie AWD wahają się w przedziale od 224 900 zł (wersja Pure) do 260 100 zł (wersja Portfolio). Pomiędzy skrajnymi wartościami znajdują się jeszcze wersje Prestige i R-Sport. Według zapewnień Brytyjczyków bazowy F-Pace zużywa średnio 4,9 l oleju napędowego na 100 km.

Pozostałymi wersjami silnikowymi dostępnymi w SUV-ie Jaguara są:
- 300-konny diesel V6 z napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów w cenie od 316 200 zł,
- 340-konny benzyniak z napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów w cenie od 322 800 zł,
- 380-konna wersja tego samego silnika benzynowego również z napędem AWD i automatem za minimum 411 100 zł.

Spore rozstrzały cenowe pomiędzy ww. opcjami benzynowymi wynikają z różnicy w wyposażeniu, w jakim są oferowane. Każdy F-Pace wyjeżdżający z salonu Jaguara będzie wyposażony w 5-letnią gwarancję i 3-letni pakiet serwisowy bez limitu kilometrów.

>> Używany Jaguar - oferty na polskim rynku

Nowy SUV zostanie oficjalnie zaprezentowany polskiej publiczności na przyszłorocznych targach Poznań Motorshow. Pierwsze egzemplarze wjadą do salonów w kwietniu. Jego głównym konkurentem będzie m.in. Porsche Macan, gorąco przyjęty przez polskich klientów.

KONKLUZJA AUTORA

Przed SUV-em Jaguara niełatwe zadanie. Bazowa cena jest atrakcyjna, ale droższy w podstawowej wersji Porsche Macan (od 279 tys. zł) ma pod maską 3-litrowego diesla o mocy 258 KM. Klienci bardziej konserwatywni mają do wyboru Audi Q5, którego ceny ze 190-konnym silnikiem wysokoprężnym i napędem quattro startują od 171 tys. zł (wersja 150-konna z napędem na jedną oś to wydatek 147 tys. zł). Bez względu na silną konkurencję można spodziewać się, że F-Pace niedługo po rozpoczęciu sprzedaży stanie się bestsellerem Jaguara. W świecie zdominowanym przez SUV-y to norma.

ZOBACZ TAKŻE:

Jaguar XE | Ceny w Polsce | 5 lat gwarancji

Jaguar XE | Ceny w Polsce | 5 lat gwarancji

Więcej o:
Komentarze (12)
Jaguar F-Pace | Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od 199 tys. zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: JZ

    Oceniono 7 razy 7

    Cena w Polsce masakryczna. W Niemczech cena startuje od 42.390 EUR. Patrząc np. na kosztującego w Niemczech nowego Passata Alltracka (wiem że to inny segment ale chodziło mi o auto z identyczna ceną w Niemczech) 42.575,- EUR to w Polsce kosztuje on 160.390 zł. Jaguar traktuje Polskę jako rynek bogaczy i liczy ceny po 4,4 za EURO. Ale tak samo jest np. z "prestiżowym" w Polsce AUDI. Weżmy pod uwagę np. Audi A3 Sportback i Golfa oba z silnikami 1.4 TSI 150 KM (w Audi ACT). Do porównania Golf w najwyższej wersji Highline a AUDI w najtańszej (ze stalowymi kołami ;-)) Koszt Audi w Niemczech 25.500 EUR a VW 26.375 EUR. W Polsce AUDI 104.500 PLN a VW 86.830 PLN. Sami zastanówcie się czy w Polsce warto przepłacać za auta klasy Premium.

  • Gość: noel

    0

    Mam wrażenie że mogli się bardziej postarać bo ta marka kojarzy się z pięknymi, luksusowymi samochodami, tu gdzieś się ulotniło piękno i kocia lekkość ale może tak miało być. Jednym słowem nie pokonał Infiniti QX50 pod względem designu i mocy w wersji podstawowej.

  • Gość: Trace

    Oceniono 2 razy 0

    Jakoś mi się nie wydaje, aby miało to być bestsellerem. Nie wygląda ani zgrabnie ani muskularnie. Taka tam Mazda CX-5 z innym znaczkiem. Porsche Macan "z twarzy" też piękne nie jest, ale jednak coś sobą reprezentuje, a toto powyżej obawiam się, że nie bardzo.

  • cobrass

    Oceniono 14 razy 0

    SUV to chyba trochę za mocne słowo... bardziej pasowałoby "SUVik" albo "Nieco spuchnięty Crossover"
    Poza tym nie powala wyglądem, ani na zewnątrz ani wewnątrz... a bagażnik wygląda jak w Matizie. Producentom wydaje się, że jak przykleją kota do Suzuki Vitary, to będą mogli to sprzedać 4 razy drożej :-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX