BMW X1 | Ceny w Polsce | Debiut najmniejszego silnika

Do Polski dotarło BMW X1 z najmniejszym i najtańszym, trzycylindrowym silnikiem benzynowym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Nowe BMW X1 | SUV zamiast wysokiego kombiNowe BMW X1 | SUV zamiast wysokiego kombi

Nowe BMW X1 zawitało do polskich salonów wyłącznie z dwulitrowymi jednostkami wysokoprężnymi (150 KM, 330 Nm; 190 KM, 400 Nm; 231 KM, 450 Nm) i dwoma benzynowymi (192 KM, 280 Nm; 231 KM, 350 Nm). Do wyboru dwie skrzynie biegów: 6-biegowa ręczna skrzynia oraz nowoczesny automat o 8 przełożeniach. Chwilę później do oferty dołączył podstawowy diesel o mocy 116 KM.

Teraz nadszedł czas na uzupełnienie oferty o podstawowy silnik benzynowy. Jego rolę pełni teraz 3-cylindrowy motor o pojemności 1,5 l, mocy 136 KM i 220 Nm maksymalnego momentu obrotowego. BMW X1 z tym silnikiem to zdecydowanie najtańsza odmiana małego crossovera z Bawarii. Ceny startują z poziomu 125 700 zł.

BMW X1 na rynku wtórnym - sprawdź ogłoszenia

Przypominamy, że słabsze jednostki można kupić z napędem na przód, a xDrive staje się standardem w mocniejszych wersjach.

Co znajdziemy na liście wyposażenia standardowego? M.in. zestaw poduszek i kurtyn powietrznych, systemy bezpieczeństwa (ABS, DSC, DTC), 17-calowe alufelgi, podłokietnik przedni, kierownicę obszytą skórą, klimatyzację, welurowe dywaniki, system uruchamiania silnika przy użyciu przycisku Start/Stop, pakiet dodatkowych schowków, multimedialny system rozrywki, komputer pokładowy i gniazdko AUX-IN.

Tak prezentują się ceny BMW X1 w podstawowej wersji wyposażenia:

Cennik BMW X1

Półkę wyżej znajdziemy wersję Advantage. W niej można już zamówić wszystkie dostępne w X1 silniki. Odmiana ta jest standardowo wyposażona m.in. w: czujniki parkowania, klimatyzację automatyczną oraz tempomat z funkcją hamowania.

Cennik BMW X1 Advantage

To jednak nie wszystko, bo w cenniku BMW X1 znajdziemy jeszcze trzy wersje crossovera. To: xLINE, SPORT LINE oraz M Sport. Co oferują?

xLine

To m.in. sportowa kierownica obszyta skórą, pakiet dodatkowego oświetlenia, nowy wzór tapicerki (połączenie tkaniny i skóry Cross Track), pas przedni i tylny w stylistyce xLine, grill atrapy chłodnicy chromowany z listwami w matowym aluminium, osłony podwozia w pasie przednim i tylnym w kolorze srebrnym matowym, listwy progowe aluminiowe z przodu z napisem "BMW", kluczyk samochodowy z dodatkowym chromowanym akcentem.

Sport Line

To. m.in. sportowa kierownica obszyta skórą, sportowe fotele przednie, obręcze kół ze stopów lekkich, pas przedni i tylny w stylistyce Sport Line, grill atrapy chłodnicy chromowany z listwami w błyszczącym kolorze czarnym, osłony podwozia w pasie przednim i tylnym w kolorze karoserii, listwy progowe aluminiowe z przodu z napisem "BMW", kluczyk samochodowy z dodatkowym chromowanym akcentem.

M Sport

To m.in. sportowe fotele przednie, sportowe zawieszenie M, sportowa kierownica M obszyta skórą, pakiet aerodynamiczny M, podsufitka BMW Individual w kolorze antracytowym, aluminiowe listwy ozdobne Hexagon z listwą akcentową w kolorze niebieskim matowym, dwukolorowe 18-calowe felgi, dodatkowy tryb jazdy SPORT+, grill atrapy chłodnicy w błyszczącym kolorze czarnym z chromowaną ramką, końcówka rury wydechowej w kolorze błyszczącego chromu, listwy progowe z przodu aluminiowe z emblematem M, oznaczenia zewnętrzne M.

Trzeba pamiętać, że cenę bardzo łatwo podbić o dobre kilkanaście tysięcy zł za sprawą całej masy dodatkowo płatnych opcji, jakie znajdziemy w cenniku X1. Jak mały crossover wypada na tle bezpośredniej konkurencji? W salonach Audi za bazowe Q3 trzeba zapłacić 123 780 zł (benzyna 1.4, 150 KM), natomiast najtańszy Mercedes GLA to wydatek minimum 110 500 zł (benzyna 1.6, 122 KM).

ZOBACZ TAKŻE:

BMW M2 | NARESZCIE COŚ FAJNEGO!

BMW M2

Więcej o:
Komentarze (34)
BMW X1 | Ceny w Polsce | Debiut najmniejszego silnika
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: asd

    Oceniono 56 razy 50

    Jakieś żałosne premium, samochód za minimum 125k zł i w standardzie manualna klima buahahahah, niesamowite jak ludzie lubią być dymani.

  • Gość: gość

    Oceniono 43 razy 43

    poczekam na silnik 1-no cylindrowy. Wtedy cena nowego może spadnie poniżej 100 tys.PLN. Wtedy go kupię!

  • Gość: mck

    Oceniono 42 razy 34

    125 000 zł za gołego SUVa z silnikiem 1,5 i napędem na przód -brawurowo. Trzeba mieć fantazję, żeby coś takiego kupić. Ta wersja jest chyba tylko po to, żeby ktoś kogo tak naprawdę nie stać na X1, mógł się pochwalić, że kupił sobie BMW.
    Osobiście szukając SUVa za o 125 000, wolałbym dobrze wyposażoną Mazdę CX-5 2.0 Skyactive, albo bogato wyposażonego Hyundaia Tucson 1.6 T-GDI. Oba w tej cenie miałyby już mocniejszy silnik (ok 160 i 177 KM), napęd na 4 koła i skrzynię automatyczną. Oba w prowadzeniu będą lepsze niż przednionapędowe BMW, wyposażenie będą miały lepsze, trwałość nie gorszą i do tego dłuższą gwarancję. OK- Mazdy i Hyundaia sąsiad nie będzie zazdrościł... ale niektórzy mogą bez tego żyć.

  • Gość: Eko dla naiwnych

    Oceniono 32 razy 20

    Świat stanął na głowie. Co to jest w końcu? Kombi, hatchback, terenówka? Co to za silnik? 3 cylindry? Kto się daje nabijać na eko modę? Przeciętny właściciel eko turbo pierdziawki albo ultra eko hybrydy i tak wraca na chatę i pali w piecu węglem albo śmieciami. A ci bogaci z pierwszych stron gazet pseudo eko fani sponsorzy zaraz po proeko special konferencji prasowej otwierają garaż i wyprowadzają swoje ferrari. Ludzie, kupujcie normalne duże samochody z normalnymi dużymi silnikami na benzynę. Do tego kupcie rower i buty do biegania. Wtedy będziecie zdrowsi i bogatsi a przede wszystkim pokażecie, że jesteście mądrzejsi. Precz z eko, jak ja nie cierpię tego słowa..

  • dublet

    Oceniono 17 razy 17

    3 cylindry to ja miałem w Wartburgu 2-suwowym w latach 80-tych! To była fura, full wypas, otwierane okna, koło zapasowe, 4 biegi w podłodze (nowa wersja!), wycieraczki (dwie!!!) i dach w kolorze nadwozia. Laski z górnej półki klaskały! A na tego X1 poleci tylko jakaś żałosna, zdesperowana blachara z przeceny:-( Lepiej tę kasę przepić lub wydać na podróże.

  • Gość: szej

    Oceniono 15 razy 13

    Nie będę pisał jaką ofertę dostałem ostatnio od dealera za 125 tys.
    Albo napiszę, bo inaczej post będzie bez sensu.
    Nowe Volvo V70 D4 180 koni Kinetic.

  • hkarper Gazeta.pl

    Oceniono 17 razy 9

    czerscy a napiszecie ze 80 procent tego junka jest prefabrykowane w Heilongjiangu w Chinach i slane do EU do skladania.....a siliniki od peugota.....

  • Gość: mazda 6

    Oceniono 9 razy 7

    BUAHAHAHAHAA O NIE MOGE, BUAHAHAHA 125 000 ZA BADZIE ZROBIONY W CHINACH. NA DODATEK WYMIARY JAK GOLFA BUAHAHAHA, ALE MAM BEKE Z BMW I WIESNIAKOW KTORYCH JARA TA MARKA.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX