Opel Astra Sports Tourer | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta

Po niedawnej światowej premierze na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie pierwsze egzemplarze 5-drzwiowej odmiany samochodu już jeżdżą po polskich drogach. Krótko po pojawieniu się wersji 5-drzwiowej w salonach dealerskich rozpoczyna się też przyjmowanie zamówień na nową Astrę Sports Tourer
Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentemSeat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem

Samochód ten będzie dostępny u polskich dealerów już wiosną 2016 roku. Kolejnym debiutantem jest nowy flagowy silnik wysokoprężny, oferowany obecnie tylko w modelu Astra. Silnik 1.6 BiTurbo CDTI o mocy 118 kW/160 KM rozwija maksymalny moment obrotowy 350 Nm, dostępny od 1500 obr./min. Nowa Astra Sports Tourer z takim silnikiem oraz sześciobiegową przekładnią i systemem Start/Stop zużywa zaledwie 4,2 litra paliwa na 100 kilometrów w cyklu mieszanym.

Nową Astra Sports Tourer w wersji Essentia z silnikiem benzynowym 1.4 ECOTEC o mocy 74 kW/100 KM można zamawiać w atrakcyjnej cenie od 63 800 zł. Już w tym podstawowym wariancie, klienci otrzymują bogate wyposażenie standardowe -  manualną klimatyzację, radio CD 300 z łączem Bluetooth i portami USB i AUX-in, przednie reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED, elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia oraz centralny zamek.

Kompaktowe kombi Opla, na które już można składać zamówienia, oferuje te same udogodnienia, co jego 5-drzwiowy krewniak. Mimo bardziej przestronnego wnętrza wymiary zewnętrzne Astry Sports Tourer nie zwiększyły się w porównaniu z poprzednią generacją modelu. Kierowca i pasażerowie mogą podróżować w większym komforcie i mają do dyspozycji bagażnik o pojemności do 1 630 litrów. Wnętrze jest również bardzo funkcjonalne, między innymi dzięki możliwości złożenia tylnego siedzenia w proporcjach 40/20/40. W utrzymaniu porządku w bagażniku pomagają akcesoria z serii FlexOrganizer, takie jak boczne uchwyty, przegrody z siatki i różne elementy mocujące.

Szczególnie praktyczną nowością w nowej Astrze Sports Tourer, oferowaną wraz z systemem bezkluczykowego otwierania i uruchamiania pojazdu, jest funkcja otwierania tylnej klapy odpowiednim ruchem stopy pod tylnym zderzakiem. Tylną klapę można również otworzyć lub zamknąć w sposób tradycyjny, czyli przełącznikiem w kabinie po stronie kierowcy, przyciskiem w bagażniku lub pilotem zdalnego sterowania.

Paleta silników w wersji Sports Tourer jest taka sama jak w wersji 5-drzwiowej, z jedną mocną nowością: silnik 1.6 BiTurbo CDTI o mocy 118 kW/160 KM, rozwijający maksymalny moment obrotowy 350 Nm już od 1 500 obr./min. Pod względem mocy i osiągów silnik dorównuje jednostkom dwulitrowym.

Poniżej ceny wybranych modeli konkurencyjnych do nowego Opla Astra Sports Tourer:

Toyota Auris Touring Sports 1.3 99 KM - 67 900 zł

Ford Focus Kombi 1.6 105 KM - 69 690 zł

Renault Megane Grandtour 1.2 115 KM - 70 250 zł

Kia Ceed M 1.4 100 KM - 61 540 zł

Volkswagen Golf Variant 1.2 110 KM - 72 090 zł

ZOBACZ TAKŻE:

NOWY OPEL ASTRA | PIERWSZY KONTAKT

Opel Astra piątej generacji

Więcej o:
Komentarze (13)
Opel Astra Sports Tourer | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Grzesiek

    Oceniono 19 razy 15

    A czemu Pan Redaktor do porównania modeli konkurencji wybiera Kia cee'd z silnikiem 1.6 GDi 135, kiedy w ofercie dostępny jest silnik odpowiadający mocą Astrze 1.4 100 KM i wtedy cena cee'da jest niższa od Astry o 1800 zł ? Trochę więcej rzetelności by się przydało , a nie dobieranie konkurencji, tak aby znaleźć potwierdzenie tezy z nagłówka.

    • redakcja red_moto

      Oceniono 34 razy 20

      @Gość: Grzesiek
      Panie Grzegorzu, nie myli się ten co nic nie robi. Wersję 1.4 w przypadku Ceed'a ominęliśmy w cenniku przez przypadek. Trochę więcej wiary w to, że jeżeli piszemy tekst, pod którym podpisuje się konkretny redaktor, to nie jest to reklama czy materiał sponsorowany, a zwykła informacje dla czytelnika. Dziękujemy za czujność, błąd poprawiliśmy i wierzymy, że uwaga rzeczywiście podyktowana jest dbałością o rzetelność naszych artykułów, a nie Pana prowizją od sprzedaży tych aut. Ceed to bardzo dobry samochód w swojej klasie i pewnie i tak obroni się wśród zainteresowanych klientów, pomimo naszego błędu.

    • 4slash

      Oceniono 11 razy -3

      @red_moto
      Do porównania powinien być wzięty nie Golf 1,2 ale nie 110 KM lecz 85 KM bo ten silnik pomimo mniejszej mocy na papierze ma lepsze osiągi: przyspieszenie 0-100 km/h =12,6 s i elastyczność niż Auris 99KM, Astra 100 KM i Ceed 100 KM

    • Gość: Artur

      Oceniono 2 razy 2

      @Gość: Grzesiek
      Podobnie najtańszy focus kombi w wersji Trend ( czyli też z klimą i radiem ) i silnikiem 1,4 85KM kosztuje 58440 zł

    • Gość: Artur

      Oceniono 3 razy 3

      @Gość: Grzesiek
      A w wersji 1,6 105 KM kosztuje 61440 zł . Chyba ogólnie wiadomo, że w Fordzie nie sprawdzamy cenników normalnych, które nigdy nie obowiązują, a prawdziwe ceny są w cennikach promocyjnych, dostępnych na stornie Forda.

    • 4slash

      Oceniono 4 razy 2

      @Gość: Artur
      Nie ma Focusa 1,4 tylko 1,6 85 KM ale jego osiągi są poniżej rozpatrywanej konkurencji.

  • bonifacy_40

    Oceniono 5 razy 3

    szkoda że nie ma zdjecia wnętrza i deski , dla mnie to ważne co widzę wsiadając co rano do samochodu ;)

  • mirekesp

    0

    pod spodem "Nowy opel astra pierwszy kontakt" zdjęcie drugie. Deska w kombi i hb będzie akurat taka sama.

  • Gość: Edi

    Oceniono 11 razy -1

    To jest jakaś koszmarna pomyłka takie auta z tak mizernymi silniczkami-powinno być to prawnie zakazane.Niestety Polak to kupi

  • Gość: Olo

    Oceniono 19 razy -1

    75 KM w kompaktowym kombi? to nieporozumienie... Astra IV 100KM już była uważana za "mułowatą"...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX