Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Salon Los Angeles 2015 | Subaru Impreza Sedan Concept | Coraz bliżej produkcji
Subaru WRX S4 | Jak wygodne STI
Nowa Impreza ma być najważniejszym modelem japońskiej marki w zdobywaniu kolejnych klientów - koncern Fuji Heavy Industries chce do 2020 roku wyraźnie rozruszać sprzedaż Subaru. Auto zostanie zbudowane na nowej płycie podłogowej, która ma w przyszłości być bazą dla większości samochodów Subaru.
Koncept Imprezy hatchback z Tokio wyznaczył stylistyczną ścieżkę, którą podąży nie tylko produkcyjna Impreza, ale także pozostałe modele japońskiego producenta. Sedan został narysowany w tym samym duchu. Trzeba przyznać, że zaprojektowana w myśl języka stylistycznego "Dynamic & Solid" Impreza prezentuje się bardzo ciekawie. Ostre, agresywne linie, wyraźne przetłoczenia, duże koła (w koncepcie zamontowano 19-calowe felgi), wydatne nadkola, wąskie przymrużone LED-owe reflektory, charakterystyczny grill, ciekawie zaprojektowane zderzaki i dynamiczna sylwetka - wszystko to może się podobać.
Używane Subaru Impreza - sprawdź ogłoszenia
Wymiary sedana to: 4 555 mm długości, 1 880 mm szerokości, 1 453 mm wysokości i 2 670 mm rozstawu osi. Wciąż nie poznaliśmy jednostek napędowych, jakie miałyby znaleźć się na pokładzie Imprezy. Przypomnijmy, w Tokio Subaru zasygnalizowało że możemy spodziewać się czterocylindrowych bokserów. Podobno nowe Subaru Impreza ma zadebiutować w Stanach z zupełnie nowym, dwulitrowym bokserem. Później do oferty mają dołączyć mniejsze (1.6 litra), doładowane jednostki - znak czasów downsizingu. Jednak zaznaczamy, że to tylko domysły i spekulacje. Subaru na razie skupia się na wizualnej stronie Imprezy. Silniki poznamy bliżej premiery.
Kiedy więc możemy spodziewać się pojawienia nowego Subaru Imprezy na drogach? Rynkowa premiera planowana jest na przełom 2016 i 2017 roku. Na koniec mamy jeszcze film, na którym możemy zobaczyć wściekle czerwonego sedana w akcji:
ZOBACZ TAKŻE:
SUBARU BRZ STI | W URZĘDZIE PATENTOWYM
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Już jest Nowy Nissan Juke. Ten samochód zawojował rynek
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Na ile wyceniacie bezpieczeństwo pieszych? (32)
- Nie wiem jak skomentować taką głupotę... (29)
- Luksus - trochę pomieszane.... (40)
- Nissan (14)
- Quba u was chyba smogu nie ma? (28)
- Terespol czyli wrota do ruskiego Kosmosu (18)
- Daimler zmienia polityke rozwoju (31)
- Policyjna mafia w Żorach (5)
- Komunizm (136)
- Opony zimowe czy wielosezonowe (121)
Gość: dk
Oceniono 4 razy 2
z tego konceptu zostanie 50% stylistycznych rozwiązań