Suzuki Vitara | Do polskich salonów wjeżdża wersja S z silnikiem 1.4 Turbo

W polskich salonach pojawi się nowa Vitara S z turbodoładowanym silnikiem 1.4 Boosterjet
Suzuki VitaraSuzuki Vitara | Pierwsza jazda | Powrót do korzeni?

Gwoździem programu jest nowy, pierwszy w historii Suzuki, turbodoładowany silnik BOOSTERJET o pojemności 1,4 litra, mocy 140 KM i 220 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Suzuki zapewnia, że silnik zapewni bardziej sportowe wrażenia z jazdy. Nowa jednostka najlepiej współpracuje z 6-biegową, manualną skrzynią biegów. Istnieje oczywiście możliwość wybrania skrzyni automatycznej o tej samej liczbie przełożeń. Do wyboru napęd na przednią oś (standard) oraz napęd 4x4.

Nowa w ofercie Vitara S to najwyższy poziom wyposażenia. Klienci w standardzie znajdą m.in. światła do jazdy w dzień w technologii LED, skórzano-zamszową tapicerkę siedzeń, system Radar Brake Support oraz adaptacyjny tempomat. Będzie można wybrać z siedmiu różnych lakierów, w tym dwóch 2-kolorowych połączeń.

Używane Suzuki Vitara już od...

Polskie salony już przyjmują zamówienia na Vitarę S. Ceny startują z poziomu 85 900 złotych. Przypomnijmy, że najtańsza nowa Vitara z wolnossącym silnikiem 1.6 VVT kosztuje 61 900 złotych.

ZOBACZ TAKŻE:

SUZUKI VITARA | CENY W POLSCE

Suzuki Vitara

Zdjęcie Pióro wycieraczki Alca 430 mm Zdjęcie Bottari Wycieraczki samochodowe standardowe grafitowane 550mm 2szt Zdjęcie Carcommerce DYWANIKI SAMOCHODOWE TEKSTYLNE 4SZT. 42056
Pióro wycieraczki Alca 430 mm Bottari Wycieraczki samocho... Carcommerce DYWANIKI SAMOCH...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (28)
Suzuki Vitara | Do polskich salonów wjeżdża wersja S z silnikiem 1.4 Turbo
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Real

    Oceniono 54 razy 38

    Chlopaki dajcie spokoj . I tak wiadomo ze wiekszosc z wypowiadajacych sie na tym forum nowy samochod widziala przez szybe . Kazdy chce sie poczuc lepiej zwlaszcza kiedy codziennie musicie zamalowywac rdze na waszych wiekowych astrach,hondach czy innych tym podobnych iglach .

  • Gość: taka prawda

    Oceniono 31 razy 15

    Kolejne ujadanie przygłupków którzy nigdy nie jeździli silnikiem z TURBO.

  • Gość: gość

    Oceniono 11 razy 9

    Na przestrzeni 4 lat auta mocno podrożały. W 2011 kupiłem Scenica w topowe wersji Privilage z silnikiem 1.9 dci za 85 tys zł. Dzisiaj rozglądam się za nowym samochodem, bez szaleństw, Qashai, Tuscon, Kadjar, albo jakiegoś wana. Niestety w dobrej wersji i z silnikiem ok 2 litrów pojemności auta kosztują około 120 tys!

  • arvek9

    Oceniono 16 razy 8

    Bardzo dobry wybór; jak się domyślam ten silnik 1,4 turbo jest od Fiata wydajny, oszczędny i nie tak awaryjny jak podobne od VW. Suzuki współpracuje od wielu lat z FIATem i obie strany są z tego zadowolone. Fiat Sedici 1,6L i bliźniacze Suzuki SX4 zostały uznane za najbardziej bezawaryjne auta w swej klasie. Tylko szkoda, że kraju Fiat Sedici (diesel 135-150KM ) był praktycznie nieosiągalny.

  • Gość: użytkownik

    Oceniono 9 razy 7

    jeżdżę sobie podobną Vitarką tyle że w 1,6 wersja XLED trzeci m-c(przebieg 6 tyś.); a że większość czasu spędzam na mieście to brak kucy mi nie przeszkadza; raczej spalanie w okolicach 6,5 raduje, ale nie kupiłbym jej w wersji 1,4 turbo bo to nie tego typu auto-bardziej lep na kupujących

  • Gość: ggregg

    Oceniono 7 razy 5

    Nie piszę komentarzy ale w końcu nie wytrzymałem czytając opinie znawców. Mam taką Vitarę ale 1.6 w najbogatszej wersji i mimo mnóstwa wad (ale zupełnie innych niż to wymieniają "znawcy") ma jedną niezaprzeczalną zaletę. Otóż w tej wersji z bajeranckimi światłami mijania LED i dwukolorowym nadwoziem jest się cały czas obiektem zazdrosnych spojrzeń innych kierowców i przechodniów. Wiem - to nie jest najważniejsze ale w tym smutnym świecie, kiedy już musiałem kupić taki samochód, na jaki mnie stać a nie taki, jaki mnie naprawdę kręci, te zazdrosne ukradkowe spoglądanie jest wspaniałą rekompensatą. A samochód, to tylko rzecz, za 10 lat będzie rupieciem, jakich tysiące na drogach.

  • graveir

    Oceniono 7 razy 5

    A przyspieszeniem do setki zamierza się Suzuki w końcu pochwalić, czy nadal trzeba będzie szukać mniej lub bardziej dokładnych pomiarów na yt?

  • Gość: śmiech na sali

    Oceniono 12 razy 4

    domyślili się przynajmniej żeby podłokietnik zamontować?;p

  • grzegorzsrx

    Oceniono 24 razy 4

    kolejna eco-pierdziawa , spotru w niej bez konca !!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX