-
Gdyby mnie było stać na auto
"3.0 Twin-Turbo pochodzący z warsztatu Ferrari o mocy 510 KM. Giulia w takiej specyfikacji potrafi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy."
to pewnie bym się zasmucił, ale na szczęście nie mam taki problemów i spokojnie zajrzę co słychać u Dacii w topowej wersji na podtlenek LPG. Jak będę ciężko pracował to sobie kupie taką 4 letnią Dacię przywiezioną z Francji, bo tam drogi lepsze. -
-
-
Problem jest inny, Gulia byla pustym pudlem bez srodka i bebechow taki pic na rocznice marki, teraz dopiero zatwierdzaja reszte komponentow i z tego co widze wiekszosc bedzie z Polskich firm a tu wiesci sie niosa ze nawet dokumentacji nie pokonczyli o testach materialow nawet nie wspominam. Tak wiec duda powstala na pokazy, ale do masowej produkcji jeszcze daleka droga.
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: mck
Oceniono 34 razy 24
Jeszcze parę miesięcy i dowiemy się, że modele te zostały przesunięte w bliżej nieokreśloną przyszłość, a za rok- dwa, że nie zostaną wprowadzone.
To co się dzieje w koncernie Fiata w ostatnich latach, to jakiś totalny bałagan i ciągłe zapowiedzi z których potem nic nie wychodzi.
Fiat - zaskakujący brak samochodu klasy kompakt w Europie (Bravo wycofano), samochód klasy B (Punto) to model 9 letni, jest Panda, a 500 niby odświeżono... ale de facto to konstrukcja obecna na rynku od 2007, brak samochodu klasy średniej (to już tradycja), brak prawdziwego vana (ullyse wycofano z rynku dość dawno), na szczycie gamy niemłody crossover Freemont (premiera w USA 2007 jako Dodge Journey). Mamy tylko małe vany stylizowane na 500 .. i to tyle z najpopularniejszej marki koncernu, która powinna przynosić pieniądze. Tak - ma być Tipo... tylko kiedy ostatnio Fiat odniósł w Europie sukces sedanem?
Alfa Romeo - Mito i Giulia i nic więcej. 159 wycofano parę lat temu i oddano pole konkurencji, a premiera następcy jak widać wciąż odwlekana. SUVa nie ma a zapowiediz było już dużo, nowy Spider był opracowywany we współpracy z Mazdą i po szumnych zapowiedziach projekt zawieszono i zapowiedziano, że zostanie Abarthem
Abarth - projekt opracowywany jako nowa Alfa Spider, miałby wjechać na rynek jako nowy Abarth. Przesuwali, odwlekali i nic z tego do dziś nie ma.
O lancii nie warto nawet wspominać.
Włoski bałagan.