Honda | Nowy Civic i VTEC TURBO we Frankfurcie

Honda poinformowała, że dwa całkowicie nowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem, stworzone w oparciu o zasadę downsizingu, trafią na rynek europejski
Honda Civic ConceptHonda Civic Concept | Przedsmak

Konstrukcje VTEC TURBO o pojemności 1,0 i 1,5 litra będą stanowiły część gamy silnikowej przeznaczonej dla modelu Civic dziesiątej generacji, który wejdzie do sprzedaży w Europie na początku 2017 roku. Nowe jednostki wywodzące się z serii Earth Dreams Technology zaoferują dynamiczne osiągi, wiodącą w klasie moc oraz niskie zużycie paliwa. Pierwszy, wywodzący się z nowej rodziny silnik VTEC TURBO o pojemności 2-litrów i mocy maksymalnej 310 KM zadebiutował w tym roku w modelu Civic Type R. Wyposażone w tę jednostkę auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy.

Nowe, turbodoładowane jednostki napędowe otrzymały układy zmiennych faz rozrządu, które przyczyniają się do zwiększenia mocy i zredukowania emisji spalin. Turbosprężarka charakteryzuje się niską bezwładnością i bardzo krótkim czasem reakcji, natomiast bezpośredni wtrysk paliwa pomaga uzyskać wysoką moc maksymalną i korzystny sposób kształtowania przebiegu momentu obrotowego - pod tym względem nowe konstrukcje Hondy górują nad silnikami wolnossącymi.

Używana Honda Civic - sprawdź ogłoszenia

Nowa Honda Civic zadebiutuje podczas wrześniowego salonu Frankfurt Motor Show 2016 i wejdzie do sprzedaży w Europie na początku 2017 roku. Modele pięciodrzwiowe będą produkowane wyłącznie w należącej do Hondy fabryce HUM w Swindon w Wielkiej Brytanii. Honda potwierdziła tym samym, iż w ramach przygotowań do produkcji nowego modelu zainwestuje 270 milionów funtów w nowe, zaawansowane technologie produkcyjne.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy

Zdjęcie Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE III 245/40/R18 97V Zdjęcie Pirelli Winter Carving 185/65/R14 86T Zdjęcie Sonar PF2 205/50/R17 93V
Pirelli WINTER 240 SOTTOZER... Pirelli Winter Carving 185/... Sonar PF2 205/50/R17 93V
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (47)
Honda | Nowy Civic i VTEC TURBO we Frankfurcie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mecekbomba

    Oceniono 31 razy -13

    to musi być dramat dla wyznawców japońskiego plastiku, tyle śmiechu z VW i Forda a tu proszę 1.0 w Civicu. Biedota w 20letnich stuningowanych civicach nie będzie mogła już wozić się dumnie po blokowiskach

  • Gość: tr6

    Oceniono 28 razy -12

    WOW! Czy to news z 2003 roku? Nie! To Honda w 2015!

  • Gość: edward

    Oceniono 3 razy -3

    tylko 2.0l turbo 1,5 ??? co to za pojemność. Same jeździdła a nie samochody. miałem silnik 1.6 i palił mi tele co obecny 2.0T, a przyjemność z jazdy

  • wehateeveryone

    0

    No to musze chuchac I dmuchac na mojego IX gen 1.8 bo na uturbione 1.0 w X gen. sie nie przesiade. Zostaje Mazda.. ehh Honda - naprawde???

  • junkier

    Oceniono 1 raz 1

    Czy kiedyś te ciotki z Komisji Europejskiej uznają wreszcie, ze OK, samochody wreszcie pala tyle, ile powinny, normy zostały zaostrzone w wystarczającym stopniu i środowisko naturalne jest już nalezycie chronione?

    Oczywiście, nie, bo wtedy cale to euro-towarzystwo wysiadujące stołki i inkasujące gruba kasę zostałoby rozgonione na 4 wiatry jako zupełnie nikomu niepotrzebne.

    Wiec dalej będziemy spodziewać się tego wyścigu na jeszcze mniejsze, jeszcze głupsze, jeszcze bardziej niedorzeczne i nieprawidłowe z punktu widzenia mechaniki konstrukcje. Bo euro-biurokracja musi produkować kolejne bzdurne przepisiki żeby uzasadniać swoje istnienie. Taka jest prawda o całym tym syfie.

  • Gość: tk

    Oceniono 3 razy 1

    a za rok to będą targi motoryzacyjne w Paryżu, a nie we Frankfurcie....

  • Gość: yacht

    Oceniono 4 razy 2

    to na Europe nie bedzie sedanów ????? :(((

  • Gość: e

    Oceniono 9 razy 3

    Wszystko co ma cztery koła I kierownicę jest lepsze od trującego GazWagena.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX