Honda | Nowy Civic i VTEC TURBO we Frankfurcie

Honda poinformowała, że dwa całkowicie nowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem, stworzone w oparciu o zasadę downsizingu, trafią na rynek europejski
Honda Civic ConceptHonda Civic Concept | Przedsmak

Konstrukcje VTEC TURBO o pojemności 1,0 i 1,5 litra będą stanowiły część gamy silnikowej przeznaczonej dla modelu Civic dziesiątej generacji, który wejdzie do sprzedaży w Europie na początku 2017 roku. Nowe jednostki wywodzące się z serii Earth Dreams Technology zaoferują dynamiczne osiągi, wiodącą w klasie moc oraz niskie zużycie paliwa. Pierwszy, wywodzący się z nowej rodziny silnik VTEC TURBO o pojemności 2-litrów i mocy maksymalnej 310 KM zadebiutował w tym roku w modelu Civic Type R. Wyposażone w tę jednostkę auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy.

Nowe, turbodoładowane jednostki napędowe otrzymały układy zmiennych faz rozrządu, które przyczyniają się do zwiększenia mocy i zredukowania emisji spalin. Turbosprężarka charakteryzuje się niską bezwładnością i bardzo krótkim czasem reakcji, natomiast bezpośredni wtrysk paliwa pomaga uzyskać wysoką moc maksymalną i korzystny sposób kształtowania przebiegu momentu obrotowego - pod tym względem nowe konstrukcje Hondy górują nad silnikami wolnossącymi.

Używana Honda Civic - sprawdź ogłoszenia

Nowa Honda Civic zadebiutuje podczas wrześniowego salonu Frankfurt Motor Show 2016 i wejdzie do sprzedaży w Europie na początku 2017 roku. Modele pięciodrzwiowe będą produkowane wyłącznie w należącej do Hondy fabryce HUM w Swindon w Wielkiej Brytanii. Honda potwierdziła tym samym, iż w ramach przygotowań do produkcji nowego modelu zainwestuje 270 milionów funtów w nowe, zaawansowane technologie produkcyjne.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy

Zdjęcie Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE III 245/40/R18 97V Zdjęcie Pirelli Winter Carving 185/65/R14 86T Zdjęcie Sonar PF2 205/50/R17 93V
Pirelli WINTER 240 SOTTOZER... Pirelli Winter Carving 185/... Sonar PF2 205/50/R17 93V
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (47)
Honda | Nowy Civic i VTEC TURBO we Frankfurcie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jck12

    Oceniono 44 razy 40

    Niedługo kupienie czegoś co ma 2L bez turbo będzie takim luksusem jak teraz V6 albo V8

  • Gość: Gość

    Oceniono 42 razy 20

    Honda 1.0 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i z turbo "na dole" - dlaczego??? ekoterroryści dlaczego nam to robicie?

    tak się zastanawiam...
    a nie można by tak np: jakieś 3L pracujące pod obciążeniem w cyklu otta z wszystkimi cylindrami (6 albo 8) a przy małym obciążeniu w cyklu atkinsona i z 2 albo 4 cylindrami mniej.
    Nawet bez start&stop.

  • Gość: pytam się

    Oceniono 16 razy 10

    A to Ci nowość. Przecież od dawna wiadomo że Mazda i Honda ze swoich silników 1,8 i 2 litry potrafią wycisnąć spalanie na poziomie 4 litrów w mieście. To po co im ten downsizing??

  • Gość: Nyk

    Oceniono 18 razy 8

    Chiny, Indie i USA wyrzucają z kominów miliony ton zanieczyszczeń, które krążą gdzięś w koło Ziemi i to czy my w Europie sobie zmniejszymy jakieś emisje spalin o jakieś gramy kosztem żywotności i ceny nowych samochodów to jest mega głupota. Jeden duży kontenerowiec wytwarza tyle trujących związków w ciągu roku ile 50 milionów samochodów.

  • Gość: popopo

    Oceniono 9 razy 7

    No to Mazda ma się coraz lepiej

  • Gość: tjr

    Oceniono 11 razy 5

    Robią turbo bo nowy HRV z 1.5 jest bardzo słaba, przyspiesza jak duży Fiat I jest bardzo głośny. Taki duży Fiat za 80 tys zł.

  • Gość: e

    Oceniono 9 razy 3

    Wszystko co ma cztery koła I kierownicę jest lepsze od trującego GazWagena.

  • Gość: pd

    Oceniono 5 razy 3

    Czy jest szansa na Accorda sedan 1.5 turbo czy Accord będzie wycofany że sprzedaży w EU?

  • Gość: ahl

    Oceniono 43 razy 3

    W koncu! A niech sobje hejterzy jezdzacy starymi gratami narzekaja, ale nie ma jak nowe autko z turbo. Pojemnosci mnie nie interesuje, ilosc cylindrow troche tak (dobrze zeby bylo nie mniej niz 4). Wazny jest moment od niskich obrotow, bo w codziennej jezdzie po miescie nikt nie bedzie non stop wkrecal auta na 4 tys. Zywotnosc? Wazne zeby max 8 lat wytrzymalo, wiecj na pewno nie bede jezdzil. Producenta z reszta tez kupujacy stare uzywki nie interesuja, bo na nich nie zarabia.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX