-
-
-
-
Po pierwsze Saab to klasa premium, nie srednia. Po drugie obecnym wlascicielem tego co zostalo po Saabie jest chinski NEVS, nie zadni Szwedzi. Po trzecie odsprzedali Turkom na 15to letnia platforme i podzespoly, ktore odkupili od General Motors po bankructwie Saaba, a ze oryginalnie byla to platforma jednego z Cadillacow, to stad analogia do przyszlego wygladu auta. Zreszta pokazano fotki tego tworu, to nie wiem po co tu fotki 9-3 zamiesciliscie.
-
Kiedyś taki schemat z powodzeniem realizowało koreańskie Daewoo - korzystając z platform i nie tylko Opla Kadetta (Nexia) i Ascony (Espero). Rynkowo wyszło całkiem nieźle - stanowiło punkt wyjścia dla budowy kolejnych generacji - zaprojektowanych już samodzielnie. Co prawa padło kilka lat później, niemniej z całkowicie innych powodów....
-
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: mmm
Oceniono 10 razy 8
Poproszę o reaktywację 9-5.