Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Wideo | Mercedes-AMG: Wewnętrzna moc
Justyna Kowalczyk i jej Mercedes
AMG wyraźnie znajduje się w natarciu. Niemcy raz za razem prezentują kolejny model i coraz częściej słyszymy, że wielkimi krokami zbliża się premiera zupełnie nowego sportowego samochodu marki, który będzie większy i mocniejszy od AMG GT. Silnikiem nowego Mercedesa ma być potężna "V-dwunastka". Teraz Mercedes-AMG rozpoczął bardzo ciekawą akcję promocyjną pod hasłem "AMG: Kierowane przez wewnętrzną siłę".
Kto jak kto, ale AMG może przekonywać o sportowym DNA swoich modeli i wewnętrznej mocy, jaka w nich drzemie. Jednak Niemcy idą o krok dalej i formułują trzy kolejne hasła, które mają opisywać ich auta:
"Przepraszamy, panie Newton" - Mercedesy-AMG są tak dobre, że balansują na granicy praw fizyki i czasem się im wymykają.
"Gęsia skórka nigdy nie kłamie" - Nic nie może się równać z wrażeniami z jazdy, jakie dostarczają Mercedesy ze słynnymi trzema literkami.
"Asfalt również ma uczucia" - I oczywiście to AMG wie najlepiej, jak go uszczęśliwić.
Co Wy na to? AMG jest pewne swoich słów i na ich potwierdzenie zaprezentowało krótki film, który ma rozwiać wątpliwości wszystkich niedowiarków.
ZOBACZ TAKŻE:
MERCEDES C COUPE | NOWY W RODZINIE
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Już jest Nowy Nissan Juke. Ten samochód zawojował rynek
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Komunizm (31)
- Opony zimowe czy wielosezonowe (59)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- Z czego wynika tak wysoka cena katalizatora? (8)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (49)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)