Mitsubishi Outlander | Ceny w Polsce | W środku stawki

Zupełnie nowy Outlander wreszcie zawitał do polskich salonów marki. Mitsubishi ujawniło także ceny popularnego SUV-a. Startują z poziomu 95 990 złotych
Mitsubishi Outlander Wszystko o | Mitsubishi Outlander

Poprzedni Mitsubishi Outlander cieszył się w Polsce dużą popularnością. Wielu klientów narzekało jednak na dość kontrowersyjny wygląd. Właśnie dlatego Mitsubishi zdecydowało się na poważny facelifting. Odświeżony Outlander właśnie wjeżdża do Polski. Poznamy go po gruntownie zmodernizowanym przodzie z wydatnym zderzakiem, nowymi światłami i ciekawymi detalami. Zmiany zauważymy również z tyłu SUV-a.

Outlander występuje w dwóch wariantach: podstawowym 5-osobowym i 7-osobowym, w którym pojawia się trzeci rząd siedzeń z dwoma raczej niewielkimi fotelami. Jak zmieniło się wnętrze? W porównaniu z poprzednikiem, Mitsubishi postawiło na lepsze materiały wykończeniowe. Przeprojektowano także wielofunkcyjna kierownicę, a auto otrzymało nowocześniejszy system multimedialny, który pełni funkcję centrum dowodzenia kierowcy.

Używany Mitsubishi Outlander - sprawdź oferty

W polskich salonach Outlander pojawi się w dwóch wariantach silnikowych. Podstawową jednostką jest dwulitrowy silnik benzynowy MIVEC o mocy 150 KM i 195 Nm. Na klientów, którzy preferują silniki wysokoprężne przygotowano Diesla o pojemności 2.2 litra, mocy 150 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Silnik 2.2 DID może współpracować z sześciobiegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Moc trafia na wszystkie cztery koła. Z kolei silnik benzynowy standardowo został zestrojony z pięciobiegowym manualem. Jeżeli zdecydujemy się na napęd 4x4, to Outlander otrzyma bezstopniową skrzynię CVT.

O nowym Mitsubishi Outlanderze pisaliśmy już na moto.pl kilka razy. Jeżeli chcecie się dowiedzieć o nim więcej to serdecznie zapraszamy do naszej prezentacji modelu z targów w Nowym Jorku i wrażeń z pierwszej jazdy (link na dole strony).

Mitsubishi Outlander

Ceny Mitsubishi Outlandera:

2.0 Invite Plus 5MT 2WD - 95 990 zł
2.0 City Style  5MT 2WD -  102 590 zł
2.0 Intense CVT 4WD -  112 990 zł
2.0 Intense Plus CVT 4WD -  120 990 zł
2.0 Instyle NAVI CVT 4WD - 139 990 zł
2.2D Intense Plus 4WD 6MT -  138 990 zł
2.2 DID Intense Plus 4WD AT -  145 990 zł

Jeżeli chcemy mieć lakier metalizowany albo perłowy trzeba liczyć się z dopłatą w wysokości 2 900 złotych.

Jak Outlander wypada na tle konkurentów? Poniżej prezentujemy ceny przykładowych aut.

Honda CR-V - od 98 800 zł (benzyna 2.0, 155 KM)
Kia Sorento - od 144 900 zł (2.0 Diesel, 185 KM)
Toyota RAV4 - od 99 900 zł (2.0 Diesel, 124 KM)
Hyundai Tucson - od 83 990 zł (benzyna 1.6, 132 KM, 2WD)
Subaru Forester - od 118 817 zł (2.0 Diesel, 147 KM)   
Mazda CX-5 - od 87 400 zł (benzyna 2.0, 165 KM)
Nissan X-Trail - od 98 400 zł (benzyna 1.6, 163 KM)

ZOBACZ TAKŻE:

MITSUBISHI OUTLANDER | PIERWSZA JAZDA

Mitsubishi Outlander FL

Więcej o:
Komentarze (24)
Mitsubishi Outlander | Ceny w Polsce | W środku stawki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pablito0987

    Oceniono 18 razy 16

    Mitsubishi nigdy nie było marką, która jakoś specjalnie wyznaczała trendy. To jest po prostu prosty samochód przeznaczony do ciężkiej orki. On ma być niezawodny, tani w zakupie i ekonomiczny w eksloatowaniu. Na salony się nim nie wybierzesz, na torze wyścigowym nie poszalejesz ale w zamian za to będzie Ci długo służył. NIe ma silników np. 1.0 180KM tylko stare spradzone jednostki. jeżeli ktoś szuka samochodu dla szpanu to niech poszuka czegoś w markach niemieckich czy francuskich. Sam osobiście jeżdżę Lancerem z 2011 roku. Z zewnątrz samochód prezentuje się ładnie, w środku "TAK SOBIE" jakość materiałów wykorzystana do wykończeń jak z sprzed 20 lat ale właśnie dlatego zdecydowałem się na niego. Zależało mi na innych jego walorach i jak dotąd jestem zadowolony. za rozsądne pieniądze rozsądny samochód ( Nowy Lancer w benzynie w wersji podsawowej to koszt niecałych 60 000zł - tyle co dobrze wyposażona Fabia ) a jakość nieporównywalna

  • Gość: szej

    Oceniono 19 razy 15

    No nieźle, nieźle.
    Dwulitrowy wolnossący 150 koni, 5 biegów, piękna sylwetka.
    Chyba kupię od razu dwa.

  • Gość: Guć

    Oceniono 23 razy 9

    Parę inaczej przetłoczonych plastików, koszt w produkcji prawie zerowy ale # NOWY MODEL# mają nas za ciemniaków. To stare, moim zdaniem kiepskie, mulaste auto, do tego źle się prowadzi I rzuca na boki.

  • Gość: jimi

    Oceniono 23 razy 5

    Ten olbrzymi przedni zwis pasuje bardziej do autobusu niskopodłogowego niż do auta typu SUV.

  • szymcio1981

    Oceniono 9 razy 3

    Fuj, patrząc z ukosa wygląda paskudnie. Jeszcze te małe kółka, przy takiej wielkiej budzie wyglądają jak od malucha.

  • Gość: mylo

    Oceniono 2 razy 2

    Widzę że większość komentujących to entuzjaści Bolidu Młodzieży Wiejskiej lub Szmelcwagena. A o gustach się nie dyskutuje.

  • dodobird

    Oceniono 12 razy 2

    NI to pies ni wydra, w sam raz dla entuzjastów marki.

  • 4slash

    Oceniono 16 razy 2

    Wersja I lift 89 990 a rocznik 2014 cena 83 990 ten po II lifcie 95 990. Sporo dopłaty za drobne zmiany wizualne.

  • Gość: esteta

    Oceniono 36 razy 2

    Niestety, lifting modelu, którego cała sylwetka jest skopana, nic nie da... mamy po prostu zbyt duże optycznie "pudło" na nieproporcjonalnie małych kołach - typowe dla Dalekiego Wschodu. Sylwetka jest zwalista i przypomina Pudziana z plecakiem na małych nóżkach. Nie wróżę powodzenia po tym liftingu. Pudrowanie noska nic nie da - trzeba było myśleć przy projekcie auta, drogie Mitsubishi ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX