Skandal w Volkswagenie | Strategia działania marki

Volkswagen robi wszystko, żeby odzyskać zaufanie klientów i odbudować swoją pozycję po wybuchu afery z silnikami TDI. Koncern przedstawił właśnie swoją strategię
Matthias Muller i Martin Winterkorn w 2012 roku VAG | Zmiany na samym szczycie

Przypomnijmy, cała sprawa dotyczy samochodów wyposażonych w silniki Diesla, oznaczone kodem EA 189 EU5, w który wykryto specjalne oprogramowanie obniżające emisję szkodliwych substancji podczas testów. Jak zapewnia Volkswagen, nieprawidłowości nie dotyczą nowych samochodów koncernu z silnikami spełniającymi normę Euro 6.

Używany VW Passat już od...

Przede wszystkim Volkswagen zamierza skontaktować się z klientami posiadającymi auta z wadliwymi silnikami i poinformować ich o możliwej akcji serwisowej w najbliższej przyszłości. Niemcy uspokajają, że pod względem technicznym auta są w pełni sprawne, a kierowcom nie grozi żadne niebezpieczeństwo. Cała sprawa rozbija się tylko o zbyt wysoką emisję szkodliwych substancji. Akcją serwisową może zostać objętych nawet 5 milionów samochodów Volkswagena.

Volkswagen zamierza też przedstawić odpowiednim instytucjom rozwiązania techniczne i środki, jakie zostaną wdrożone w celu wyeliminowania problemu jeszcze w październiku. Co więcej, wszystkie marki koncernu uruchomią specjalne strony internetowe, na których będzie można na bieżąco sprawdzać postępy Volkswagena z eliminowanie problemów. Strony internetowe będą prowadzone w językach krajów, na terenie których sprzedawano auta z winnymi całemu zamieszaniu silnikami 2.0 TDI.

ZOBACZ TAKŻE:

AFERA W VOLKSWAGENIE | WINNE SILNIKI TDI

Volkswagen Jetta

Więcej o:
Komentarze (79)
Skandal w Volkswagenie | Strategia działania marki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • poohdell

    Oceniono 163 razy 125

    A co VW zrobi z tymi, którzy nie używają ich produktów, ale są przez nie truci? Bo to zdaje się tu jest problem.

  • Gość: sssae

    Oceniono 115 razy 75

    "Cała sprawa rozbija się tylko o zbyt wysoką emisję szkodliwych substancji..."

    TYLKO? Wolne żarty Panie redaktorze.

    a co by się stało, jak VW spowodowałby u Pana "TYLKO" raka?

    Dziękuje, dobranoc.

  • tomalamas

    Oceniono 62 razy 60

    Czy po "naprawieniu" softu, pojazdy będą miały takie same osiągi? Jeśli nie, to ta akcja naprawcza mija się z celem. W Polsce łapie się pod towar niezgodny z umową.
    Dobrze by było, gdyby przedsięwzięte środki były dostępne publicznie a nie tylko "odpowiednim instytucjom".
    VW powinien też popracować nad PR. Skoro "Cała sprawa rozbija się tylko o zbyt wysoką emisję szkodliwych substancji." to po co zrobili program, który zaniżał emisję?! Jeśli tylko emisja i potrafili spełnić normy, to dlaczego po badaniu emisja wzrastała? Czyżby miał się skończyć zachwyt redaktorów jakie to wspaniałe silniki z niskim spalaniem i doskonałymi osiągami?

  • Gość: Apsik!

    Oceniono 41 razy 31

    "Uczciwy jak Niemiec" ;)

  • graveir

    Oceniono 38 razy 30

    Po pierwsze problem nie dotyczy tylko motorów 2.0 TDI - VW już przyznał, że ten sam myk stosowali w 1.6 i 1.2R3 TDI. Jako, że dokładnie te same jednostki były montowane pod maskami Seatów i Skód, to problem jest o wiele szerszy, niż by z tego artykułu wynikało.

    No i ciekaw jestem kiedy będzie pierwszy pozew zbiorowy ludzi, którym nagle silniki z osiągów wykastrują :)

  • sselrats

    Oceniono 30 razy 24

    Wgraja nowe oprogramowanie obnizajace NOx do dozwolonego poziomu oraz obnizajace moc i moment obrotowy silnika. Skonczy sie na pozwie zbiorowym wlascicieli aut.

  • Gość: objawienie

    Oceniono 34 razy 20

    Nie żadne strony www, tylko tak jak w USA ministerstwo środowiska powinno nałożyć karę na całą grupę VW za każde auto z silnikiem diesla sprzedane na polskim rynku i to taką samą-$36K /szt.(samych seatów i szkód ile sprzedali-za każdego karę i będzie git) !

  • tomjk

    Oceniono 20 razy 18

    "Strony internetowe będą prowadzone w językach krajów, na terenie których sprzedawano auta z winnymi całemu zamieszaniu silnikami 2.0 TDI."
    proponuję przykładnie ukarać te (winne) silniki i sprawa załatwiona.

  • mr.knox

    Oceniono 22 razy 14

    Wyglada, ze Niemcy nadal nie rozumieja jakie szkody wyrzadzili srodowisku a w szczegolnosci jak truli powietrze ktorym oddychamy nazwajac swoje oszustwo tylko zbyt wysoka emisja.
    Zobaczymy jak beda tlumaczyc sie przed amerykanskimi sadami:) amerykanie nie zostawia na tych zlodziejach i oszustach suchej nitki. A internetowymi stronami to moga mydlic oczy swoim europejskim wasalom.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX