Galeria tygodnia | Volkswagen Amarok Ultimate | Maseczka błotna

Pickupy najbardziej kochają Amerykanie. W Europie te pojazdy nigdy nie były i pewnie nigdy nie będą tak częstym widokiem na drogach, ale ich oferta jest bardzo bogata. Te półciężarówki stają się coraz bardziej komfortowe, nie tracąc przy tym swoich terenowych właściwości

Postanowiliśmy skorzystać z "bojowego" stylu Volkswagena Amaroka i zafundowaliśmy mu błotną maseczkę, która dodała mu jeszcze więcej off-radowego charakteru.

Czym jest prezentowany Amarok Ultimate? To jeszcze lepiej wyposażona i atrakcyjniej wyglądająca wersja pickupa Volkswagena. Szczególną uwagę zwraca nowy wzór reflektorów bi-ksenonowych ze zintegrowanymi diodowymi światłami do jazdy w dzień. Wraz z dwoma chromowanymi podwójnymi listwami na osłonie chłodnicy nadają przedniej części nadwozia zupełnie inny wygląd. Nowe reflektory można także zamawiać dla wszystkich pozostałych wersji modelu Amarok.

Kolejnymi charakterystycznymi cechami Amaroka Ultimate są srebrne obudowy lusterek, przyciemnione tylne światła z diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej, polerowane 19-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Aragonit (z oponami 255/55), specjalne logo, osłona podwozia oraz chromowane rury nad skrzynią ładunkową i przy progach.

Amarok Ultimate jest wyposażony seryjnie w system Parkpilot z kamerą cofania Rear Assist, elektrycznie składane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, autoalarm, ogrzewanie przednich foteli oraz system nawigacyjny RNS 315. Wnętrze wersji Ultimate zdobi tapicerka w kolorze antracytowo-czarnym z Alcantary i specjalne welurowe dywaniki. Jako kolor lakieru do wyboru jest biały Candy, szary Natural Grey, srebrny Reflex, niebieski Starlight, brązowy Toffee i czarny Deep.

Za napęd odpowiedzialne są silniki TDI o mocy 140 KM lub 180 KM w połączeniu z napędem na tylne koła lub napędem na wszystkie koła, przekładnią manualną lub automatyczną (z wyjątkiem wariantów z BlueMotion Technology). Cena specyfikacji Ultimate zaczyna się od 162 tys. zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Amarok, Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hilux, Isuzu D-Max - Test porównawczy

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.