Salon Frankfurt 2015 | Volkswagen Caddy Alltrack | W teren?

Volkswagen we Frankfurcie zaprezentuje model Caddy w uterenowionej wersji Alltrack
Volkswagen Caddy MaxiVolkswagen Caddy Maxi | Wersja długa

Debiutujący we Frankfurcie Volkswagen Caddy Alltrack zastąpi w ofercie Niemców model Cross Caddy. Wersję Alltrack trafi do praktycznego Volkswagena zarówno w odmianie użytkowej, jak i pasażerskiej. Uterenowione Caddy otrzyma obowiązkowe czarne błotniki (to element wspólny wszystkich pseudoterenowych wersji), nowe 17-calowe felgi, kolor Mojave Beige, lekko przemodelowane zderzaki, lepiej chronione podwozie, srebrne relingi dachowe, chromowane akcenty na grillu, plakietki Alltrack i przyciemniane tylne światła.

W środku specjalny wzór tapicerki i fotele pokryte wytrzymałym materiałem, który nie boi się wody i brudu, a także jest łatwy do umycia. Kierownicę, dźwignię zmiany biegów oraz hamulec ręczny pokryto skórą. We wnętrzu pojawi się też kilka chromowanych ozdóbek.

Jak przystało na wersję "terenową", Caddy Alltrack będzie mógł być zamówiony z napędem na wszystkie koła 4Motion (to opcja). Silniki to te, które znamy z wersji wyposażenia Trendline. Z benzyniaków: 1.2 TSI o mocy 84 KM i 1.4 TSI 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przyszykowano: 2.0 TDI w trzech wariantach mocowych: 75KM, 102 KM i 150 KM. Skrzynie biegów to 5- i 6-biegowe skrzynie ręczne albo DSG (6 albo 7 przełożeń) w zależności od wybranego silnika.

Praktyczny Volkswagen Caddy na rynku wtórnym

Volkswagen Caddy Alltrack powinien wejść do sprzedaży już pod koniec roku. Nie znamy jeszcze oficjalnych polskich cen, ale Volkswagen podał orientacyjne kwoty w euro. Ceny Caddy-dostawczaka startują od 19 617 euro (około 82,5 tysiąca złotych), a wersji pasażerskiej od 24 359 euro (około 102 tysiące złotych).

Oficjalna premiera Volkswagena Caddy Alltrack już w przyszłym tygodniu podczas frankfurckich targów.

ZOBACZ TAKŻE:

VOLKSWAGEN CADDY | CENY W POLSCE

2015 Volkswagen Caddy

Więcej o:
Komentarze (9)
Salon Frankfurt 2015 | Volkswagen Caddy Alltrack | W teren?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • marych

    Oceniono 11 razy 9

    Polska fabryka? A obozy niemieckie?

  • grzegorzsrx

    Oceniono 13 razy 7

    1,4 tsi , to ta "wysilona i awaryjna jednostka" o ktorej tu ostatnio artykul byl ?

  • Gość: rafcio

    Oceniono 3 razy 1

    "srebrne relingi dachowe, chromowane akcenty na grillu, plakietki Alltrack i przyciemniane tylne światła"

    Inne marki oferują powiększony prześwit. przedni zderzak inaczej ukształtowany - zwiększający kąt natarcia, wreszcie opony może nie w pełnej krasie terenowe, lecz o lepszych właściwościach all purpurose (konkretnie G. Vector 4Season).
    Powyższe od VW chyba zupełnie i wyłącznie nadaje się do zadawania szyku na bulwarze. Nie powiem, że nie, bo jest ładny. Ale że bardziej praktyczny?

  • Gość: AS_herbu JANINA

    Oceniono 5 razy -1

    MAM CADDY 1,9z 1997r i DOBLO 1,2 2001r wolę zdecydowanie DOBLO.................

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX