Salon Frankfurt 2015 | Ford Ranger | Pickup po liftingu

Pickupy to samochody wręcz uwielbiane w Stanach Zjednoczonych i Australii. Ford postanowił zaszczepić trochę tej miłości nam, Europejczykom, i do Frankfurtu przywiezie zmodernizowanego Forda Rangera
Salon Genewa 2015 | Ford Focus RS | Znów na czterySalon Genewa 2015 | Ford Focus RS | Znów na cztery

Nowy Ford Ranger wreszcie trafi do Europy. Po raz pierwszy zobaczymy go już we Frankfurcie, a pod koniec roku pickupy powinny zacząć trafiać do pierwszych klientów. Na zdjęciach widzimy Rangera w swoim najlepszym garniturze. To topowa wersja Wildtrak w zupełnie nowym, pomarańczowym kolorze o nazwie Pride Orange. Kolejne detale to: ciemniejszy grill, ciemnoszare akcenty, jak lusterka i klamki, 18-calowe felgi, pomarańczowe wygodne fotele, obowiązkowe plakietki "Wildtrak" i wyposażenie z najwyższej półki.

Do Europy trafia Ford Ranger po gruntownym faceliftingu, jaki Ford zafundował mu na początku tego roku. Największe zmiany zaszły z przodu pickupa - Ranger otrzymał nowy pas przedni, osłonę chłodnicy, reflektory, maskę i błotniki. Wnętrze również przeszło poważne zmiany. Amerykanie chwalą się, że zostało zaprojektowane praktycznie od nowa. Jest nowocześnie, wygodnie i wszystko zostało rozplanowane z głową. Każdy powinien się w środku odnaleźć i nie mieć najmniejszych problemów z obsługą auta.

Ford Ranger Wildtrak

Ford Ranger w europejskich salonach pojawi się z trzema silnikami Diesla - to jednostki Duratorq TDCi 2.2 (130 KM i 320 Nm), 2.2 (160  KM i 385 Nm) oraz 3.2 (200 KM i 470 Nm). Silniki mogą współpracować z sześciobiegową skrzynią ręczną albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Moc może trafiać na tylną oś albo na wszystkie cztery koła.

Będąc przy silnikach, nie można pominąć spalania. Przy cenach za paliwo na stacjach w Europie, to jeden z ważniejszych czynników, który wpływa na decyzję klientów. Ford zapewnia, że Diesle wykorzystane w nowym Rangerze będą się cechować bardzo małym apetytem na olej napędowy. Amerykanie wspominają o 6,5 litra ropy na 100 km.

ZOBACZ TAKŻE:

FORD F-150 LIMITED | LUKSUS ZZA OCEANU

2016 Ford F-150 Limited

Więcej o:
Komentarze (15)
Salon Frankfurt 2015 | Ford Ranger | Pickup po liftingu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Xavery

    Oceniono 13 razy 13

    Ciekawe czy w modelu po FL tez będzie rdzewieć paka i pomimo fabrycznej rolety leciała woda liczona w litrach.
    Nie wspomnę o kierownicy która powyżej 110 km/h wpada w drgania.
    Na wszystkie w/w usterki w ASO mówią że ten typ tak ma.

  • Gość: asdfed

    Oceniono 6 razy 6

    Pikapy są dobre ale tylko w 2 celach: 1. wożenia słomy w belach 2. montażu machine-guna. That's all.

  • Gość: jasiu

    Oceniono 18 razy 6

    Pytanie - po co komu farmerski samochód.
    Ani wygodny dla pasażerów
    Ani nie nadaje się do przewozy bagażu
    W polskim standardzie, paka jest otwarta - czyli nie włożę tam walizek.
    Dla budowlańców też się nie nadaje, bo za mała paka.
    Proszę sobie porównać wielkość tego auta ze zwykłą Nysą
    Ile jest miejsca na ładunek i jak długi ładunek można załadować do Nysy, a jaki do Rangera??
    Ilość miejsca dla pasażerów też nie powala.

  • Expert 325

    Oceniono 3 razy 3

    od czasu nieodżałowanego Scorpio niczym mnie ta marka nie zaskakuje

  • Gość: trucker

    Oceniono 1 raz 1

    Wystarczy spojrzeć na zegary- sory zegar ! Teraz to sie jezdzi na ekranach dotykowych , mrygających swiatełkach, auto wszystkomające / szpan / dla wieśniaków z korporacji . ŻENADA nawet obrotomierza nie ma , ludzie po hooj komu prędkościomierz jak nie widzisz obrotów ??? , to nie auto na wyscigi . A ręcznym REDUKTORZE nie wsponmę , generalnie auto b.ładne dla blondynek .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX