Alpina D3 Biturbo | Lifting bez rewolucji

Bawarskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne Alpina specjalizuje się w tworzeniu swoich, dopieszczonych i podrasowanych BMW. Niemcy właśnie zaprezentowali odświeżoną Alpinę D3 Biturbo
M GmbH | Zmierzch skrzyń ręcznych

W maju tego roku BMW zaprezentowało serię 3 po liftingu. Zmiany można określić jako zachowawcze i kosmetyczne. Styliści BMW postanowili tylko lekko odświeżyć swoją klasę średnią (kosmetyka zderzaków oraz lamp, nowe kolory i wzory aluminiowych obręczy kół). W skrócie, bez szaleństw.

Alpina, marka specjalista od BMW, również postanowiła odmłodzić swój model na bazie serii 3. Na pierwszy ogień poszła Alpina D3 Biturbo. Przypomnijmy, że w ofercie Alpiny znajduje się jeszcze Alpina B3 Biturbo z silnikiem benzynowym (litera D oznacza silnik wysokoprężny, B benzyniaka), ale jej na razie poskąpiono faceliftingu.

Sportowe BMW już od...

W ogóle nie zmienił się silnik. Pod maską wciąż pracuje trzylitrowy silnik Diesla, wspomagany przez dwie turbosprężarki. Dzięki nim udało się wycisnąć aż 350 KM  i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Taka moc przekłada się na 4,6 sekundy do setki oraz 278 km/h prędkości maksymalnej.

Alpina D3 Biturbo po liftingu

Cały lifting ograniczył się więc do wyglądu i podobnie jak w zwykłej serii 3, nie ma tu mowy o żadnej rewolucji. Alpina D3 otrzymała nowe zderzaki i odświeżone światła (tak z przodu, jak i z tyłu), które za dopłatą mogą być w pełni LED-owe. W środku nie zmieniło się praktycznie nic - to wciąż gustownie wykończone (skóra, drewno i metal) luksusowe auto. Alpina wie jak dbać o swoich klientów.

ZOBACZ TAKŻE:

ALPINA | HISTORIA, CIEKAWOSTKI I OFERTA

Alpina B6 Biturbo

Zdjęcie AEZ Valencia 8,5x20 5x112 ET28 Zdjęcie Nexen N9000 225/45/R18 95Y Zdjęcie Magnaflow Tłumik końcowy uniwersalny 14816
AEZ Valencia 8,5x20 5x112 ET28 Nexen N9000 225/45/R18 95Y Magnaflow Tłumik końcowy un...
Porównaj ceny Porównaj ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o: