Mercedes-AMG C 63 Coupe | Wiemy już wszystko

Parę dni temu Mercedes zaprezentował zupełnie nowego Mercedesa Klasy C Coupe. Teraz do rodziny dołącza bestia ze stajni AMG, która ma być najbardziej sportową generacją tego modelu w historii
Salon Nowy Jork 2015 | Mercedes GLE i Mercedes-AMG GLE 63 | ML po liftinguSalon Nowy Jork 2015 | Mercedes GLE i Mercedes-AMG GLE 63 | ML po liftingu

Klasa C to zdecydowanie najlepiej sprzedający się produkt sygnowany magicznymi trzema literami AMG. Nic więc dziwnego, że nadworny tuner Mercedesa tak bardzo przyłożył się do nowego wcielenia AMG C 63 Coupe, który przyjedzie na targi we Frankfurcie z głośnym akompaniamentem silnika V8 Biturbo.

Nowe C 63 Coupe ucieleśnia naszą wizję rozwoju. Oferuje piękny, dynamiczny wygląd, ekstremalne osiągi oraz bardzo rozsądny apetyt na paliwo. Nasi klienci doświadczą tego rozwoju wszystkimi zmysłami. Zobaczą, usłyszą i, co najważniejsze, poczują podczas jazdy! - zapewnia Tobias Moers, jedna z najważniejszych osób w Mercedesie-AMG.

W porównaniu ze zwykłym C Coupe, Mercedes z warsztatów AMG stał się wyraźnie agresywniejszy. Jak przystało na AMG, auto jest ostre i widać po nim moc, drzemiącą pod maską. C Coupe dostał nowy pakiet aerodynamiczny, większy spojler z tyłu, cztery groźnie wyglądające końcówki wydechu, żółte zaciski hamulców i piękne felgi. Nie zabrakło oczywiście plakietek AMG.

Mercedes-AMG C 63 Coupefot. Mercedes

Inżynierowie AMG przygotowali dwie wersje C Coupe. W "podstawowej" C 63 pracuje 4-litrowe V8 Biturbo, generujące 476 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego. Wskazówka prędkościomierza mija pierwszą "setkę" po równych 4 sekundach.

Wyższa wersja C 63 S to ten sam silnik, ale wyraźnie mocniejszy. W tej specyfikacji ma imponujące 510 KM i 700 Nm momentu. W sprincie od 0 do 100 km/h udało się urwać 0,1 sekundy. Obydwa Mercedesy-AMG mają nałożony elektroniczny kaganiec, który ze względów bezpieczeństwa ogranicza prędkość maksymalną do 250 km/h. Jeżeli zdecydujemy się na pakiet AMG Driver's Package, ogranicznik zostanie poluzowany, a V-max wzrośnie do 290 km/h.

Na koniec mamy dla Was krótki filmik, na którym można usłyszeć piękny dźwięk "V-ósemki" Biturbo.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes-AMG C 63 S | Pierwsza jazda | Godny następca

Mercedes-AMG C 63 S

Zdjęcie Carcommerce DYWANIK GUMOWY UNIWERSALNY PRZÓD LEWY 42141 Zdjęcie Carcommerce DYWANIK TYŁ 42151 Zdjęcie Dywanik samochodowy GOODYEAR (75530)
Carcommerce DYWANIK GUMOWY ... Carcommerce DYWANIK TYŁ 42151 Dywanik samochodowy GOODYEA...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (11)
Mercedes-AMG C 63 Coupe | Wiemy już wszystko
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Dany

    Oceniono 19 razy 19

    30 sekund reklamy przed 14 sekundowym filmikiem..

  • Gość: Jurek

    Oceniono 11 razy 9

    Spośród wszystkich silników w "popularnych" modelach sportowych silniki V8 AMG mają jedną rzecz, której brakuje konkurencji: niesamowity dźwięk. Nie twierdze, że auta ze znaczkiem amg są najlepsze, ale gdyby było mnie stać na takie auto, wybrałbym własnie v8 ze stajni AMG ze względu na muzykę płynącą z wydechu.

  • bartekgryko

    Oceniono 5 razy 5

    tak umiera tradycja... kiedyś oznacznie 63 dotyczyło pojemności silnika, dziś to powinno być C40, ale lepiej się sprzeda sciema...

    mercedes nie jest tu wyjątkiem, audi rozmienia na drobne swoje quattro, które występuje już tylko w niektórych modelach (stały napęd na 4 koła poprzez torsen) w A3, Q3, TT itd. to już haldex, jak w VW

  • levy

    Oceniono 5 razy 5

    "Wiemy już wszystko"
    Co było pierwsze - jajko czy kura? :)

  • hiszpan25

    Oceniono 9 razy 5

    w zasadzie to nie ma juz C63. obecna wersje wypadalo by nazywac C40 :)

  • 10danek

    Oceniono 9 razy 3

    Samochód to technika i design. Niemcy są mistrzami jeśli chodzi o technikę. Natomiast design niemieckich samochodów a w szczególności Audi i Mercedesa jest tak sexy jak hełm Wehrmahtu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX