Audi A4 | Ceny w Polsce | Nieco drożej niż konkurencja

Audi ujawniło polskie ceny najnowszego wcielenia popularnego A4. Ile przyjdzie zapłacić za dziewiątą generację Audi z klasy średniej? Startują od 131 tysięcy złotych
2014 Audi S8 Audi S8 | polskie ceny

Już od 17 sierpnia można w polskich salonach Audi składać zamówienia na nowe Audi A4. Na kierowców czekają obydwie wersje nadwoziowe: Limousine oraz Avant.

Z wyglądu A4 nie zmieniło się drastycznie. Dziewiąta generacja otrzymała zupełnie nowe światła, a wszystkie linie nadwozia są wyraźnie ostrzejsze. W porównaniu z poprzednikiem, Audi A4 urosło - mierzy teraz 4,73 m długości, 1,84 m szerokości i 1,43 m wysokości. Rozstaw osi zwiększył się do 282 cm. Mimo zwiększonych rozmiarów, Audi zgubiło zbędne kilogramy, w zależności od wersji A4 schudło nawet do 120 kg.

Co pod maską? Dwa silniki benzynowe - 1.4 TFSI o mocy 150 KM i 250 Nm i 2.0 TFSI o mocy 190 KM lub 252 KM (odpowiednio 320 Nm i 370 Nm) Na miłośników silników Diesla czekają dwie jednostki TDI o pojemności 2.0 i 3.0. Mniejsza jednostka osiąga maksymalnie 150 KM i 320 Nm lub 190 KM i 400 Nm, a większa aż 218 KM i 400 Nm i 272 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Nikt więc nie powinien narzekać na mały wybór... Inżynierowie przygotowali jeszcze zupełną nowość. 2.0 TFSI (170 KM) napędzane gazem CNG.

Wreszcie poznaliśmy też polskie ceny nowego modelu. Ceny Audi A4 Limousine startują od 131 470 złotych. Kombi jest droższe - podstawowa wersja Audi A4 Avant to wydatek przynajmniej 139 070 złotych.

Audi A4 B9fot. Audi

Dla porównania wybraliśmy kilka samochodów konkurencji o podobnej specyfikacji:

BMW serii 3 - od 124 600 złotych (318i Limousine; 1.5 136 KM)
Mercedes klasy C - od 128 500 złotych (C 180 156 KM)
Jaguar XE - od 159 100 złotych (2.0T 200 KM A8)

ZOBACZ TAKŻE:

Audi RS3 Sportback | Ceny w Polsce | Jest moc

Audi RS3 Sportback | Ceny w Polsce | Jest moc

Zdjęcie Sparco Kierownica R333 zamsz Zdjęcie Enkei Yamato 7x16 ET40 5x114,3 Zdjęcie Fulda Ecocontrol 185/60/R14 82T
Sparco Kierownica R333 zamsz Enkei Yamato 7x16 ET40 5x114,3 Fulda Ecocontrol 185/60/R14...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (53)
Audi A4 | Ceny w Polsce | Nieco drożej niż konkurencja
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: m

    Oceniono 44 razy 26

    po zestawieniu ze skodą superb dostajemy cenę tzw "brand experience", coś koło 60 tysi.

  • Gość: pitek

    Oceniono 62 razy 26

    Samochód który teoretycznie ma należec do klasy premium, w segmencie D ma silnik o pojemnosci 1,4 litra... pytam szczerze, za co tu sie płaci 170-180 tys(tyle bedą srednio kosztowaly doposażone samochody z silniczniem 1,4).
    Dla mnie samochod segmentu D należacy do klasy premium powinien miec min 2,5 litra pojemnosci i min 5 cylindrów...wtedy wiem za co zaplaciłem...
    Jakos RR nie wsadza silnikow 1,4-1,8 jako podstawowych...

  • fakej

    Oceniono 31 razy 17

    acha, czyli najmocniejsza wersja silnikowa jest napędzana rakotwórczym mazutem i brak wogóle 6-cylindrowej benzyny tak samo jak silników wolnossących też brak.

  • ewb1

    Oceniono 8 razy 4

    Niestety nowe A4 jest droższe (porównując taką samą wersję silnikową i podobne doposażenie) o 55% od Skody Superb, 45% od VW Passat i o 8% od BMW 3. Cena cennikowa nowej Audi powinna być około 10% niższa lub powinno się dosypać odpowiednio więcej wyposażenia jako standard. Przypuszczam że Audi dosyć szybko doda atrakcyjne pakiety wyposażeniowa aby uatrakcyjnić ofertę. Inaczej przy obecnych cenach relatywnych nie sprzeda wiele tych aut w PL jako nowych. Oczywiście za około 8 lat obecnie nowe A4 będą śmigać w PL na skalę masową.

  • Gość: Jkb

    Oceniono 24 razy 4

    Czyli jak to w audi dostajesz w podstawowej wersji kierownicę i koła. No ale najwięksi malkontenci muszą przyznać ze wnętrze i jego jakość materiałów to przepaść nad konkurencją!

  • alicel50

    Oceniono 23 razy 1

    Czytam komentarze i odnoszę wrażenie, że 80% komentujących to ludzie z wielkimi kompleksami. Mam kłopoty z siusiakiem - to skrytykuję ładną panienkę.

  • Gość: Ink

    Oceniono 11 razy -3

    Za 105 tysi można kupić C5 z 160 konnym HDI, hydro, xenonami i na pełnym wypasie. Polecam przejechać się do Chorwacji A4 z trójką dzieci, a potem Citroenem.
    Różnica w komforcie kolosalna, a jakieś 70 tysięcy zostanie na drobne wydatki.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX