Subaru Levorg | Ceny w Polsce | Nowe kombi

Subaru wprowadza na polski rynek zupełnie nowy model Levorg. To kombi z napędem 4x4, plasujące się pomiędzy Imprezą a Legacy
Subaru XV Subaru udoskonala model XV

Levorg  dzieli wygląd z nowym WRX-em (w Europie dostępna jest tylko najmocniejsza wersja WRX STI), ale jest w praktycznym, rodzinnym nadwoziu kombi. Samochód ma 4,69 m długości, 1,78 m szerokości i 1,485 m wysokości. Bagażnik ma pojemność 522 litrów.

Do napędu Levorga Subaru przewidziało tylko jeden silnik, oczywiście bokser. Jest nim benzyniak 1.6 DIT (Direct Injection Turbo) osiągający 170 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. Napęd seryjnie jest przenoszony stale na cztery koła (Symmetrical AWD). Wyboru nie ma też co do skrzyni biegów, dostępna jest tylko przekładnia CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa według producenta to 7,1 l/100 km.

Polscy klienci mogą wybierać tylko pomiędzy wersjami wyposażenia. W sumie są ich trzy, ale bazowa oferowana jest tylko na specjalne zamówienie. Bez długiego czasu oczekiwania można wybrać jedną z dwóch droższych opcji, które są do siebie zbliżone. GT-S Comfort odróżnia od GT-S Sport jedynie brak nawigacji i skórzanej tapicerki.

Subaru Levorg 1.6 turbo Lineatronic - cennik

- GT / 28 000 euro
- GT-S Comfort / 30 000 euro
- GT-S Sport / 32 500 euro

 

ZOBACZ TAKŻE:

Subaru Outback | Pierwsza jazda | SUV po japońsku

Subaru Outback MY2015

Więcej o:
Komentarze (35)
Subaru Levorg | Ceny w Polsce | Nowe kombi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: xxx

    Oceniono 2 razy 2

    większość piszących tu same "plusy" o Levorgu stać jedynie na plakat na ścianie, swojego odebrałem we wtorek dobrze wydane pieniądze

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz -1

    Napęd 4x4 realizowany za pomoca sprzęgła wielopłytkowego. Jak w tanich autach konkurencji. Żadnego centralnego mechanizmu róznicowego tam nie ma.
    System podobny jak w skodzie, toyotach i hondach. Tyle, że te firmy mają doświadczenie.
    Monstrualny zwis z przodu dodaje uroku, podobnie jak mały rozstaw osi.
    Średnie, deklarowane spalanie ponad 7 litrów. W mieście realnie oznacza to kilkanaście.

  • Gość: Vega

    Oceniono 3 razy 1

    Jak zwykle odzywają się malkontenci , pasjonaci pancerwagonów. Przy takim wyposażeniu, to paradoksalnie jeden z najtańszych samochodów na rynku, porównajcie golfa lub seata z takim wyposażeniem, jest o 10 tys droższy. Ja jeździłem i uważam, że jest super, skrzynia chodzi doskonale a jak włączysz SI to się zaczyna zabawa. Miejsca full i bagażnik ogromny. Jedyny dla mnie minus to to , ze jest lekko za niski, ale to tylko moja fanaberia.

  • Gość: inż. Mamoń

    Oceniono 11 razy -1

    Szkoda, że zapomnieli zatrudnić stylistę i samochód zaprojektował im pan Yebuki Tanaka- konserwator krzeseł w centrali firmy. Niestety pan Tanaka ma już blisko 80-kę na karku i specyficzne podejście do piękna - wzorcem dla niego są modele Toyoty i Nissana z lat 90. Pan Tanaka jeździ corollą E12 i uważa, że to najbardziej finezyjny i awangardowy samochód na świecie.

  • Gość: szej

    Oceniono 17 razy 13

    To żaden następca Legacy ani model pomiędzy segmentami.
    To kompakt Impreza w tylko wersji kombi o czym mówi identyczny rozstaw osi.
    Przy tej cenie sprzedaż będzie szczątkowa - to już poziom BMW 3 czy Volvo V60 (po rabacie).

  • Gość: CC

    Oceniono 15 razy 9

    Wlot na masce godny 300KM. Przy tych osiagach wyglada to jednak karykaturalnie.

  • Gość: goostuff

    Oceniono 19 razy 7

    Aż się prosi o manualną skrzynię.
    Ktoś tu pisze, że jeździł z CVT i jest zachwycony... No cóż, niezła próba działu marketingu Subaru, ale zakładam, że jak ktoś ma wydać taką kasę na auto to raczej odbędzie jazdę próbną i, podobnie jak ja, będzie, delikatnie mówiąc, rozczarowany.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX