Subaru Levorg | Ceny w Polsce | Nowe kombi

Subaru wprowadza na polski rynek zupełnie nowy model Levorg. To kombi z napędem 4x4, plasujące się pomiędzy Imprezą a Legacy
Subaru XV Subaru udoskonala model XV

Levorg  dzieli wygląd z nowym WRX-em (w Europie dostępna jest tylko najmocniejsza wersja WRX STI), ale jest w praktycznym, rodzinnym nadwoziu kombi. Samochód ma 4,69 m długości, 1,78 m szerokości i 1,485 m wysokości. Bagażnik ma pojemność 522 litrów.

Do napędu Levorga Subaru przewidziało tylko jeden silnik, oczywiście bokser. Jest nim benzyniak 1.6 DIT (Direct Injection Turbo) osiągający 170 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. Napęd seryjnie jest przenoszony stale na cztery koła (Symmetrical AWD). Wyboru nie ma też co do skrzyni biegów, dostępna jest tylko przekładnia CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa według producenta to 7,1 l/100 km.

Polscy klienci mogą wybierać tylko pomiędzy wersjami wyposażenia. W sumie są ich trzy, ale bazowa oferowana jest tylko na specjalne zamówienie. Bez długiego czasu oczekiwania można wybrać jedną z dwóch droższych opcji, które są do siebie zbliżone. GT-S Comfort odróżnia od GT-S Sport jedynie brak nawigacji i skórzanej tapicerki.

Subaru Levorg 1.6 turbo Lineatronic - cennik

- GT / 28 000 euro
- GT-S Comfort / 30 000 euro
- GT-S Sport / 32 500 euro

 

ZOBACZ TAKŻE:

Subaru Outback | Pierwsza jazda | SUV po japońsku

Subaru Outback MY2015

Więcej o:
Komentarze (35)
Subaru Levorg | Ceny w Polsce | Nowe kombi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: szej

    Oceniono 17 razy 13

    To żaden następca Legacy ani model pomiędzy segmentami.
    To kompakt Impreza w tylko wersji kombi o czym mówi identyczny rozstaw osi.
    Przy tej cenie sprzedaż będzie szczątkowa - to już poziom BMW 3 czy Volvo V60 (po rabacie).

  • Gość: CC

    Oceniono 15 razy 9

    Wlot na masce godny 300KM. Przy tych osiagach wyglada to jednak karykaturalnie.

  • Gość: klamor

    Oceniono 28 razy 8

    ale Panie kto to kupi?! On ma skrzynkę na listy na masce, przecież listonosz nie będzie mi ganiał za samochodem, żeby polecony z renta wrzucić!

    Nowy samochód i już dziura ....

  • Gość: goostuff

    Oceniono 19 razy 7

    Aż się prosi o manualną skrzynię.
    Ktoś tu pisze, że jeździł z CVT i jest zachwycony... No cóż, niezła próba działu marketingu Subaru, ale zakładam, że jak ktoś ma wydać taką kasę na auto to raczej odbędzie jazdę próbną i, podobnie jak ja, będzie, delikatnie mówiąc, rozczarowany.

  • Gość: jkb

    Oceniono 32 razy 6

    Jeździłem nowym outbackiem z tą skrzynią, o ile to ta sama. Byłem bardzo sceptycznie nastawiony bo słyszałem że te skrzynie wyją i nie ma efektu zmiany biegu tylko obroty utrzymują się na gorze. Niesamowite ale to wszystko nie prawda, subaru tak zrobiło tą skrzynie że symuluje ona zmianę biegu i jest cicha, duża przyjemność z jazy

  • Gość: xxx

    Oceniono 2 razy 2

    większość piszących tu same "plusy" o Levorgu stać jedynie na plakat na ścianie, swojego odebrałem we wtorek dobrze wydane pieniądze

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX