Nowa Honda Accord | Duża galeria

W Europie przynajmniej na najbliższe lata Honda wycofuje się z europejskiej klasy średniej. W USA wszystko pozostaje po staremu, właśnie zaprezentowano odświeżony model Accord w wersji sedan i coupe. Mamy czego żałować?
Honda CR-V po liftinguHonda CR-V po liftingu

Na europejskim rynku Honda skupia się przede wszystkim na segmencie C (Civic) oraz na coraz popularniejszych crossoverach i SUV-ach. Królestwem Hondy Accord od wielu lat są Stany Zjednoczone i to właśnie na USA postanowiła postawić Honda. Europejczycy nie dostaną swojej własnej wersji Accorda, to już pewne. Istnieje jednak szansa, że Japończycy zdecydują się sprzedawać na Starym Kontynencie globalnego Accorda.

Tymczasem wiemy już jak odświeżona Honda Accord wygląda. Zarówno w nadwoziu typu sedan oraz coupe. Honda podkreśla, że nowy wygląd jest "bardziej sportowy i wyrafinowany". Przemodelowano przednie i tylne zderzaki. Z większych zmian auto otrzymało chromowany grill oraz nowe, znacznie nowocześniejsze i bardziej agresywne światła (przód oraz tył). W droższych wersjach reflektory są w pełni LED-owe. Wszystkie Accordy, niezależnie od wersji wyposażenia, dostały także zupełnie nowe felgi. Na zdjęciach Honda chwali się 19-calowymi alufelgami. Wizualnie Accord nie zmienił się drastycznie, ale został odświeżony i prezentuje się ciekawiej. Przynajmniej naszym zdaniem facelifting wyszedł modelowi na dobre.

Nowa Honda Accord Coupe

W środku również nie ma co spodziewać się fajerwerków. Wszystko jest klasyczne, rozsądne, stonowane, praktyczne i dobrze rozmieszczone. Ot, klasyka. Czy nudna? Kwestia gustu. Honda jest najbardziej dumna z dwóch ekranów dotykowych na konsoli środkowej (7 i 7,7 cala). Na jednym możemy mieć wyświetlone najważniejsze informacje o aucie, wejść w ustawienia albo sterować systemem audio, a na drugim np. wyświetlać nawigację. Do jednego z ekranów można oczywiście podłączyć smartfona, a system Hondy współpracuje zarówno z iOS-em, jak i Androidem.

Nowa Honda Accord Coupe

Co pod maską? Na razie w ofercie znajdują się dwie jednostki. Rolę podstawowego silnika pełni 2,4-litrowy benzyniak R4 o mocy 185 KM, generujący 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dla kierowców oczekujących lepszych osiągów przygotowano 3,5-litrową "V-szóstkę" o mocy 278 KM (341 Nm momentu). Silniki mogą współpracować z 6-biegowym manualem, 6-biegowym automatem albo bezstopniową skrzynią CVT.

Na amerykańskim rynku nowa Honda Accord (jako rocznik modelowy 2016) powinna pojawić się we wrześniu. Honda nie zdecydowała się na żadne większe zmiany w cenniku. Chcielibyście zobaczyć takiego Accorda w polskich salonach? Dla wszystkich zainteresowanych w galerii przy artykule zamieściliśmy całkiem sporo dużych zdjęć najnowszej wersji tego modelu.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Detroit 2015 | Honda NSX | Dziesięć lat później

Honda NSX

Zdjęcie Jazda za kierownicą Ferrari F458 Italia - Tor kartingowy Poznań Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów PIUMA - 03741BN01 Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów Racing Model 2
Jazda za kierownicą Ferrari... Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (89)
Nowa Honda Accord | Duża galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ZTL

    Oceniono 1 raz -1

    Honda i Acura powinny odstapic od tego czarnego koloru i powrocic do brazu. To nie jest produkcja domu pogrzebowego. Nikt nie chce siedziec w czarnym wnetrzu. To mze bylo modne kilka lat temu, ale juz dawno minelo, a Honda ciagle czarne i czarne.

  • fctheduck

    Oceniono 1 raz -1

    Niestety brzydal.

  • sselrats

    Oceniono 1 raz 1

    "bezstopniową skrzynią CVT"...
    A diody swiecace LED tez ma?

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 2

    W Polsce by sie nie przyjal bo nie ma dizla.

  • mawohe

    Oceniono 5 razy 1

    I dobrze bo nowy model urodą nie poraża. Tak samo Toyota Avensis było dobrze to przekombinowali i wypuścili brzydactwo

  • sacc77

    Oceniono 16 razy 6

    Dla mnie jest to zwykłe brzydactwo - podobnie jak wszelkie inne samochodyutrzymane w stylistyce, którą określam mianem "samurajskiej".
    Niestety czy stety - jestem zwolennikiem klasycznej elegancji w stylu europejskim.
    Japończycy juz nie raz pokazali, że jak chcą to potrafią zaprojektować naprawde ładne samochody, vide chociazby rodzina Toyoty CARINY, pierwsze AVENSIS czy COROLLE jak równiez starsze wersje ACCORDA czy LEXUSA.
    Ale to co teraz pokazują - to czysty horror.

  • wawiak80

    Oceniono 30 razy -12

    Ostatnio miałem okazje jechać Accordem 2.0 i benzyna z 2010 roku. Juz podczas pierwszego wyprzedzania mało nie spowodowałem czołowego zderzenia. Jadę sobie spokojnie chcę dać gazu na piątym biegu a tu kupa. Samochód nie przyspiesza. Zero dynamiki w porównaniu do samochodu z turbina czy turbo diesla, Wiem ze to nie tylko słabość Hondy bo inne japońskie marki tez nie mają silników doładowanych czym tracą europejską klientelę.

    Ogólnie mogą być piękne i niezawodne ale bez silnika doładowanego z solidnym momentem w życiu nie osiagną w Europie sukcesu. Będa wozidłami dla starszych Panów lub własnie dla Amerykanów którzy jeżdząc po 6 pasmowych autostradach przy prędkości 60 mil na godzinę nikogo nie wyprzedzają

  • Gość: Gonzalesso

    Oceniono 9 razy 1

    Jak chamburgerowcy ogarną tyle przycisków skoro im zmiana biegów w manualu sprawia trudności nie do przejścia? Przecież dla nich trzeba zrobić coś iphonopodobne - fur idioten.

  • Gość: be4

    Oceniono 6 razy 0

    Chcą nam wciskać HRV czyli Jazza w wielkiej wąskiej budzie. Do tego z bardzo mulastym silnikiem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX