Nowa Honda Accord | Duża galeria

W Europie przynajmniej na najbliższe lata Honda wycofuje się z europejskiej klasy średniej. W USA wszystko pozostaje po staremu, właśnie zaprezentowano odświeżony model Accord w wersji sedan i coupe. Mamy czego żałować?
Honda CR-V po liftinguHonda CR-V po liftingu

Na europejskim rynku Honda skupia się przede wszystkim na segmencie C (Civic) oraz na coraz popularniejszych crossoverach i SUV-ach. Królestwem Hondy Accord od wielu lat są Stany Zjednoczone i to właśnie na USA postanowiła postawić Honda. Europejczycy nie dostaną swojej własnej wersji Accorda, to już pewne. Istnieje jednak szansa, że Japończycy zdecydują się sprzedawać na Starym Kontynencie globalnego Accorda.

Tymczasem wiemy już jak odświeżona Honda Accord wygląda. Zarówno w nadwoziu typu sedan oraz coupe. Honda podkreśla, że nowy wygląd jest "bardziej sportowy i wyrafinowany". Przemodelowano przednie i tylne zderzaki. Z większych zmian auto otrzymało chromowany grill oraz nowe, znacznie nowocześniejsze i bardziej agresywne światła (przód oraz tył). W droższych wersjach reflektory są w pełni LED-owe. Wszystkie Accordy, niezależnie od wersji wyposażenia, dostały także zupełnie nowe felgi. Na zdjęciach Honda chwali się 19-calowymi alufelgami. Wizualnie Accord nie zmienił się drastycznie, ale został odświeżony i prezentuje się ciekawiej. Przynajmniej naszym zdaniem facelifting wyszedł modelowi na dobre.

Nowa Honda Accord Coupe

W środku również nie ma co spodziewać się fajerwerków. Wszystko jest klasyczne, rozsądne, stonowane, praktyczne i dobrze rozmieszczone. Ot, klasyka. Czy nudna? Kwestia gustu. Honda jest najbardziej dumna z dwóch ekranów dotykowych na konsoli środkowej (7 i 7,7 cala). Na jednym możemy mieć wyświetlone najważniejsze informacje o aucie, wejść w ustawienia albo sterować systemem audio, a na drugim np. wyświetlać nawigację. Do jednego z ekranów można oczywiście podłączyć smartfona, a system Hondy współpracuje zarówno z iOS-em, jak i Androidem.

Nowa Honda Accord Coupe

Co pod maską? Na razie w ofercie znajdują się dwie jednostki. Rolę podstawowego silnika pełni 2,4-litrowy benzyniak R4 o mocy 185 KM, generujący 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dla kierowców oczekujących lepszych osiągów przygotowano 3,5-litrową "V-szóstkę" o mocy 278 KM (341 Nm momentu). Silniki mogą współpracować z 6-biegowym manualem, 6-biegowym automatem albo bezstopniową skrzynią CVT.

Na amerykańskim rynku nowa Honda Accord (jako rocznik modelowy 2016) powinna pojawić się we wrześniu. Honda nie zdecydowała się na żadne większe zmiany w cenniku. Chcielibyście zobaczyć takiego Accorda w polskich salonach? Dla wszystkich zainteresowanych w galerii przy artykule zamieściliśmy całkiem sporo dużych zdjęć najnowszej wersji tego modelu.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Detroit 2015 | Honda NSX | Dziesięć lat później

Honda NSX

Zdjęcie Jazda za kierownicą Ferrari F458 Italia - Tor kartingowy Poznań Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów PIUMA - 03741BN01 Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów Racing Model 2
Jazda za kierownicą Ferrari... Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (89)
Nowa Honda Accord | Duża galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • junkier

    Oceniono 164 razy 110

    Honda odchodzi z Accordem z rynku UE, i to jest przemyślany ruch. Firma jest od zarabiania pieniędzy, a nie od spełniania kolejnych widzimisię eurourzedasow, szczególnie jeśli miałoby to nieuchronnie prowadzić do utraty renomy bezawaryjności aut, którą Honda przez lata słusznie zdobyła i której nie chce roztrwonić.

    Turbo, biturbo, DPF, koło dwumasowe, podpowiadacze zmiany biegów, czujniki ciśnienia w oponach, wreszcie rekord kretynizmu – Start & Stop, to są wszystko rozwiązania w samochodzie niepotrzebne, a które eurokracja z rozmysłem forsuje, ze szkoda dla interesu nabywców samochodów.

    Honda nie ma większej ochoty na branie udziału w tym wyścigu głupoty na zawołanie urzędasów z UE, i chwała jej za to.

  • seboc

    Oceniono 108 razy 62

    W Europie w tym segmencie sprzedaje sie tylko niemieckie gowno.
    To jest fenomen. Kupa plastiku i coraz prymitywniejsze rozwiatzania techniczne a ceny coraz wyzsze. W BMW do tego dochodzi coraz nizsza jakosc wykonania. Nowe samochody sa po prostu krzywe.

  • Zdenek Ciopucha

    Oceniono 30 razy 28

    trochę za mało przycisków na kierownicy. Kierowca będzie się nudził podczas jazdy, zwłaszcza że ma do obserwowania tylko dwa wyświetlacze. Dzisiejsze młode pokolenie nosa od smartfona nie odkleja będzie zawiedzione.

  • Gość: Leon

    Oceniono 46 razy 18

    Niby ok, ale przód okropny. Złe wrażenie również robi przyciężkawa decha z tandetną ramką naokoło ekranu i nawiewów konsoli centralnej. Za to silniki fajne.

  • sacc77

    Oceniono 16 razy 6

    Dla mnie jest to zwykłe brzydactwo - podobnie jak wszelkie inne samochodyutrzymane w stylistyce, którą określam mianem "samurajskiej".
    Niestety czy stety - jestem zwolennikiem klasycznej elegancji w stylu europejskim.
    Japończycy juz nie raz pokazali, że jak chcą to potrafią zaprojektować naprawde ładne samochody, vide chociazby rodzina Toyoty CARINY, pierwsze AVENSIS czy COROLLE jak równiez starsze wersje ACCORDA czy LEXUSA.
    Ale to co teraz pokazują - to czysty horror.

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 2

    W Polsce by sie nie przyjal bo nie ma dizla.

  • tullianum

    Oceniono 58 razy 2

    dizajn w sam raz dla USA. W Europie niewielu by "kupiło" takie wnętrze. Jest okropne. Dobrze ze z tego zdali sobie sprawę w Hondzie i nie pakowali się na "stary" kontynent.

  • sselrats

    Oceniono 1 raz 1

    "bezstopniową skrzynią CVT"...
    A diody swiecace LED tez ma?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX