Rolls-Royce | Mało kto tak dba o swoich klientów

Mało która firma troszczy się o swoich klientów jak Rolls-Royce. Ostatnio Brytyjczycy specjalnie wysłali jednego ze swoich artystów do Warszawy, by pomalował samochody polskich klientów

Rolls -Royce oficjalnie zapowiedział crossovera

Rolls-Royce to marka dla wybranych. Brytyjskie limuzyny kosztują astronomiczne kwoty, tak więc nie ma co się dziwić, że ich klienci traktowani są odrobinę inaczej niż w przypadku popularnych marek. Ostatnio Rolls-Royce dał temu wyraz w Warszawie.

Dwóch Polaków zakupiło Rolls-Royce'y Ghost. Auta przyjechały już z fabryki w Goodwood do polskiego oddziału firmy i czekały na odbiór w salonie Rolls-Royce Motor Cars Warszawa. Jednak Polacy w ostatniej chwili zażyczyli sobie specjalne, indywidualne malowanie karoserii. Co na to Rolls-Royce? "Nie ma żadnego problemu!".

Brytyjczycy momentalnie wysłali do Warszawy Marka Courta, artystę i specjalistę od ręcznego ozdabiania samochodów. Mark w mgnieniu oka dotarł do warszawskiego dealera marki i od razu zabrał się do pracy. Obydwa Ghosty zostały zindywidualizowane zgodnie z życzeniem Polaków. Klient nasz pan!

ZOBACZ TAKŻE:

Rolls-Royce | Historia najlepszej marki świata

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA