Wideo | Nowe BMW X1 | Tylko dla aktywnych?

Salonowa premiera nowego BMW X1 zbliża się wielkimi krokami. Właśnie dlatego producent postanowił opublikować pierwszy klip z nowym SUV-em
Nowe BMW X1 | SUV zamiast wysokiego kombiNowe BMW X1 | SUV zamiast wysokiego kombi

Film nie pozostawia złudzeń dla jakich osób przygotowano małe, podwyższone BMW. Dobra muzyka, przepiękne krajobrazy i uśmiechnięcie ludzie. BMW X1 to auto dla wszystkich tych, którzy w wysokiej jakości samochodzie chcą aktywnie czerpać z życia pełnymi garściami.

Nowe X1 do salonów sprzedaży trafi w czwartym kwartale 2015 roku. Na początku będzie oferowane wyłącznie z dwulitrowymi jednostkami wysokoprężnymi (150 KM, 330 Nm; 190 KM, 400 Nm; 231 KM, 450 Nm) i dwoma benzynowymi (192 KM, 280 Nm; 231 KM, 350 Nm). Wszystkie te silniki standardowo będą łączone z sześciobiegową skrzynią ręczną, opcjonalnie z ośmiobiegowym automatem. Słabsze jednostki będzie można kupić z napędem przednim, xDrive stanie się standardem w mocniejszych wersjach.

Zobacz ceny konkurencyjnego Audi Q3

Z czasem do oferty dołączą podstawowe jednostki. Będzie to prawdopodobnie trzycylindrowy benzyniak 1.5 o mocy 136 KM oraz Diesle o mocy 116 i 136 KM. Podobnie jak w przypadku innych modeli BMW klient będzie miał do wyboru jedną z linii stylistycznych. W X1 będą to: Advantage, Sport Line, xLine i M Sport. Ceny nowego BMW X1 rozpoczynają się od 162 800 zł za wersję sDrive18i.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Konkurent X1

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Więcej o:
Komentarze (22)
Wideo | Nowe BMW X1 | Tylko dla aktywnych?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: 123123123

    Oceniono 23 razy 9

    I weście porównajcie wygląd tych nowych X BMW i Q od Audi...Normalnie niebo a ziemia, czy projektanci Audi mają w ogóle poczucie jakiegokolwiek dobrego smaku?? Może niech zatrudnią jakiegoś bezrobotnego Włocha, może to trochę pomoże ;)

  • Gość: Matt

    Oceniono 9 razy 7

    Na stronie BMW jest już konfigurator :) Ceny zaczynają się od 162.800 zł.

  • lech2011

    Oceniono 6 razy 6

    Nowe BMW dla aktywnych.

    aktywnych finansowo

  • Gość: pawelKrk

    Oceniono 15 razy 5

    Ja rozumiem, że dział PR musi wrzucać takie wspaniałe informacje w sieć, ale niech może redakcja dołoży coś od siebie i napisze kto miałby tym samochodem jeździć? Przecież jeśli ktoś szuka jakich kolwiek wrażeń w terenie to za te pieniądze kupuje (nowe, w salonie) Jeepa Wranglera Unlimited czy Suzuki Grand Vitarę jeśli woli wydać jeszcze mniej a mieć reduktor itp na pokładzie i wydać mniej niż 100k. Prestiż (co za słowo tak swoją drogą) z posiadania takiego samochodziku też żaden - sąsiedzi mający limuzyny BMW 3 czy 5 i tak będą się śmiali. Za 160k można za to kupić nowego Jaguara XE. Więc zastanawia mnie kto i dlaczego się ślini na widok tego maleństwa za cenę połowy kawalerki w centrum ;)

  • Gość: szej

    Oceniono 4 razy 4

    Wyższy kompakt z napędem na przód w cenie nowego Mustanga V8.
    Teoretycznie bez sensu, a w praktyce połowa miasteczka Wilanów to potencjalni klienci (kobiety). Ten pogromca krawężników pójdzie hurtowo do leasingu i jako służbowe. Najczęściej w białym kolorze i w automacie, co by się nie umęczyć jadąc do przedszkola w korku (w szpilkach oczywiście).

  • Gość: A

    Oceniono 10 razy 4

    Kapitalne proporcje. Zawsze im dobrze wychodzą, ale z takiego niewoadomoczego jakim był poprzednik wyszło bardzo zgrabne auto. Nie lubie małych suv-ów ale ten chce miec!

  • Gość: Bartek

    Oceniono 1 raz 1

    No, trzeba przyznać, że bryłę ma niezwykle zwartą i elegancką. Poprzednik podobał mi się średnio. Ten podoba mi się bardzo.

  • lanou

    Oceniono 6 razy 0

    Widzimy że dział marketingu BMW aktywny nawet w weekendy. Połowa komentarzy od niezalogowanych anonimów i wychwalają tego paździerza pod niebiosa. A prawda jest taka, że sprzedawanie auta mającego być w klasie premium i mogącego jeździć po "terenie", a mającego silnik 1.5 (!!!) to kicha i porażka, bez względu na markę. Po prostu szanujące się marki takiego pudła nie sprzedają, a szanujący się klienci tego gówna nie kupują. Takie "samochody" kupują przeważnie ojcowie jednoosobowych firm z małymi wackami, i w zasadzie nie kupują, a biorą w leasing albo najczęściej wynajmują na 3 lata i żyłują żeby spłacić. Jak ktoś chce mieć auto dla siebie i na lata, i przy okazji nie mieć przylepionej łatki drogowego wariata w drogim dziadostwie, nie wybierze nigdy żadnego auta z gamy BMW. Główna zaleta tej marki to fakt, że nadal kojarzy się z wysoką ceną, a więc z pewną dozą luksusu (haha, luksus 8 razy w ciągu roku w serwisie z awariami) i są niby reprezentacyjne, ale sporo lepiej w zestawieniu wypada choćby Lexus, który jest tak samo reprezentacyjny, ma znacznie lepsze silniki i jest o wiele bardziej bezawaryjny. Jak ktoś nie chce Lexusa to równie dobrze może kupić Mercedesa albo coś z dużym silnikiem z grupy VAGa.

  • Gość: Post Bankier

    Oceniono 13 razy -1

    Samochod ma genialna stylistyke, to bedzie hit na miare macana u porsche. Mysle ze duzo klientow ktorych bedzie stac nax3/ x5a ze wzgledu na stylistyke , fajne wnetrze i kompaktowosc wybierze ten model Widzialem ten samochod na zywo w fabryce bmw w regensburgu, wnetrze przez szybke wydawalo mi totalne premium , zero plastikow, skora perfomowana , piekna tapicerka i boczki. Proporcje nadzwozia po prostu ideał. X 3 I X5 przy X1 to stylistyczne kloki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX