Audi Q7 | Podróż w nieznane

Audi wyszło do nas z ciekawą propozycją przetestowania nowej generacji flagowego SUV-a. Nie będzie to jednak standardowy test nowego Q7. Zaproponowano jazdy próbne, składające się z wielu etapów i trwające kilka dni, w dodatku nie podając, gdzie będą się one odbywały! Ciekawość wzięła górę

Audi Q7 e-tron | Oszczędny kolos

Oczywiście ciekawość tego, jak jeździ druga generacja Audi Q7, a nie podróż przez Amerykę Południową czy Północną. To oczywiście tylko nasze przypuszczenia, bo rzeczywiście nie mamy pojęcia dokąd polecimy! O kierunku dowiemy się dopiero na lotnisku.

Jedno jest pewne, czeka Was wiele, mamy nadzieję ciekawych, publikacji i spostrzeżeń o niemieckim SUV-ie premium, bez względu na to gdzie będziemy go testować. Nie pominiemy oczywiście ciekawostek o danym regionie, w którym będziemy przebywać. Każdego dnia możecie spodziewać się ładnych obrazków i dłuższej (lub krótszej) relacji z podróży, o ile nie porwą nas tubylcy lub nie zabłądzimy gdzieś w gęstym lesie bez dostępu do Internetu. Zatem bądźcie czujni i zaglądajcie na Moto.pl.

Kilka faktów o głównym bohaterze:

Audi Q7 drugiej generacji debiutuje dokładnie 10 lat po premierze poprzednika. Nowa odsłona modelu to nie tylko zmieniony wygląd, to przede wszystkim nowe technologie. Oto cechy szczególne: - niższa masa (w wersji 3.0 TDI zaledwie 1995 kg, o 325 kg mniej niż do tej pory), - niższe zużycie paliwa (o 28 procent w silniku TFSI i o 23 procent w jednostce TDI), - mniejsze wymiary zewnętrzne (o 37 mm krótsze, 15 mm węższe), ale więcej miejsca we wnętrzu, - wirtualny zestaw wskaźników Audi virtual cockpit, - nowa generacja reflektorów Matriz LED.

Cennik nowego Audi Q7 otwiera kwota 306 900 zł. Na tyle wyceniono benzynową wersję 3.0 TFSI o mocy 333 KM. Wariant wysokoprężny 3.0 TDI/272 KM kosztuje minimum 309 700 zł. Ośmiostopniowa skrzynia biegów Tiptronic i napęd quattro należą do wyposażenia standardowego.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowości Audi | Teraz Q7 i A4, później Q1, Q6 i Q8

Więcej o:
Copyright © Agora SA