Honda HR-V | Ceny w Polsce | Bogato wyposażona

Ceny nowego crossovera Hondy zaczynają się od wysokiego pułapu, ale w zamian klient dostaje bogato wyposażony samochód
Honda BR-V | Następny crossover

Konkurencja w segmencie crossoverów segmentu B bardzo szybko się zaostrza, każdy producent chce mieć swojego przedstawiciela na tym modnym i stale rosnącym rynku. Honda debiutuje na nim nowoopracowanym modelem o znanej już nazwie HR-V.

Nieduży crossover bazuje na platformie segmentu B, ale zewnętrzne wymiary zbliżają go już do większego Civica. Długość Hondy HR-V to niecałe 4,3 m. W środku znajdziemy ciekawe rozwiązania, typowe dla Hondy, czyli Magic Seats. To siedzenia tylnej kanapy z podnoszonymi siedziskami dającymi wysoką przestrzeń bagażową. Sam bagażnik jest całkiem pojemny mieszcząc 453 litry. Całkowita przestrzeń po złożeniu oparcia tylnej kanapy może się powiększyć do 1026 litrów.

Na pokładzie nie zabrakło nowoczesnego systemu multimedialnego Honda Connect (oparty na systemie Android 4.0.4) z 7-calowym ekranem dotykowym (standard w wariantach wyposażenia Sport i Executive). W podstawowej odmianie Comfort dostępny jest wyświetlacz o przekątnej wynoszącej pięć cali. Ekran można obsługiwać za pomocą gestów znanych ze smartfonów. W opcji jest nawigacja firmy Garmin, możliwe jest też instalowanie dodatkowych aplikacji oraz łączność z urządzeniami zewnętrznymi za pośrednictwem MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI oraz USB.

W ofercie są jedynie dwa silniki do wyboru. Pierwszy to benzynowa jednostka i-VTEC o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM. Druga opcja to turbodiesel 1.6 i-DTEC rozwijający moc 120 KM. w obydwu przypadkach standardowo oferowana będzie ręczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. Do wersji benzynowej opcjonalnie będzie można zamówić bezstopniową skrzynię CVT za dopłatą 5 tys. zł. Honda zrezygnowała z napędu obu osi, wszystkie wersje HR-V są przednionapędowe.

Nowa Honda Civic 5d tylko z Europy

Dostępne są trzy poziomy wyposażenia, ale klienci nie powinni narzekać, bowiem już podstawowa Comfort, jak sugeruje sama nazwa, zapewnia wysoki poziom komfortu. Dostaniemy w niej m.in.: klimatyzację automatyczną, 16-calowe alufelgi, tempomat z ogranicznikiem prędkości, radio z CD/MP3 z gniazdami USB, czy podgrzewane siedzenia przednie.

Do wersji Elegance trzeba dopłacić 7 tys. zł. W tej cenie dostaniemy m.in.: dwustrefową klimatyzację, czujniki parkowania, system multimedialny Honda Connect, automatyczne światła drogowe, czy system bezpieczeństwa ADAS.

Do najdroższej wersji Executive trzeba dopłacić kolejne 12,5 tys. zł. Najwyższa specyfikacja oferuje m.in.: 17-calowe alufelgi, tapicerkę materiałowo-skórzaną, nawigację satelitarną Garmin, radio cyfrowe DAB, panoramiczne okno dachowe oraz przednie reflektory LED.

Ceny Hondy HR-V w wersji Comfort:

1.5 i-VTEC (130 KM), M6 - od 77 000 zł
1.6 i-DTEC (120 KM), M6 - od 86 000 zł

Ceny wybranych modeli konkurencji:

Fiat 500X PopStar 1.4 (140 KM), M6 - od 72 900 zł
Mazda CX-3 SkyMotion 1.5 (120 KM), M6 - od 73 900 zł
Opel Mokka Enjoy 1.4 (140 KM), M6 - od 73 250 zł (promocja)


ZOBACZ TAKŻE:

Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC | Zamierzają pobić Rekord Guinnessa

Zdjęcie Fulda ECOCONTROL 165/60/R14 75T Zdjęcie Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 215/45/R17 91Y Zdjęcie Pirelli SCORPION VERDE 255/50/R19 103W
Fulda ECOCONTROL 165/60/R14... Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRI... Pirelli SCORPION VERDE 255/...
Porównaj ceny Porównaj ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (28)
Honda HR-V | Ceny w Polsce | Bogato wyposażona
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Jacek

    Oceniono 12 razy 8

    AWD jest dostępna na innych rynkach, dlaczego nie w RP? Tym samym nieoczekiwanie ustępuje konkurencji miejsca - Mazdę, Fiata czy Suzuki można skonfigurować jako 4x4 . Szkoda.

  • Gość: Anyt

    Oceniono 14 razy 8

    Po próbnej konfiguracji u konkurencji, cena Hondy nie wydaje się już tak droga i jest warta zainteresowania. Gdyby była tańsza o 7-10 tysięcy zł, byłby murowany hicior.

  • tedek1

    Oceniono 9 razy 7

    Fajny, ale czemu producenci aut typu SUV i crossover tak projektują auta ze maja prześwit jak z klasy B. Nie mówiąc jeszcze o niskim pasie przednim.

  • pawel.lewski

    Oceniono 7 razy 3

    Niczego nowego nie widzę w tym pudle co by je odróżniało od innych pudeł, nawet mapy w GPS-ie takie same.

  • grzegorzsrx

    Oceniono 12 razy 2

    co to za silniki?? , pelna eeekologia

  • Gość: nyc

    0

    HRV jest fajna , ale tylko na rynku amerykańskim: motor 1,8 z automatem i napedem 4x4
    w republikach bananowych sprzedaja gorszy sort

  • brutusnaidiotos

    Oceniono 36 razy 0

    Bardzo dobra cena - w porównaniu do Fiata wręcz okazja. Mazda zrobiona na podwoziu 2 jest za mała i po co komu 2 litry w takim lilipucie ( drogie OC) jak porównacie każdy szczegół wykonania to Honda to okazja na lata. Dla mnie duuuuużo ładniejsza od mazdy (ale ja mam zboczenie jeżdżę CRV i nie zamieniłbym na inną markę.

  • Gość: pth

    Oceniono 38 razy -2

    Mazda cx3 ma w podstawie silnik 2,0 120 km , jest trochę mniejsza,
    kosztuje podobnie ale wygląda o niebo lepiej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX