Międzynarodowy Czempionat Warszawy Koni Arabskich już za nami

W podwarszawskim klubie Buksza hodowcy tych najpiękniejszych koni zaprezentowali swoje osiągnięcia przed sześciuset osobową śmietanką towarzyską, wśród której nie zabrakło znanych i lubianych pasjonatów koni i rozgrywek polo drużyn damskich i męskich: Łukasza Jakubiaka, Hanny Konarowskiej, Elżbiety Jędrzejewskiej, Iwony Radziszewskiej, duetu projektantów Thecadess czyli Radka Rocińskiego i Piotra Sałaty, Ilony Felicjańskiej i kibicującej swojemu synowi Franciszkowi na boisku do polo - Pauliny Smaszcz Kurzajewskiej

Ta wyrafinowana impreza, już po raz czwarty organizowana przez BUKSZA POLO&HORSE RIDING CLUB, swoim rozmachem wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń hipicznych w Polsce.

W dwudniowym pokazie wzięło udział 80 koni arabskich, do których należy dodać kolejne 24 biorące udział w rozgrywanym równolegle turnieju polo. Wyłoniono sześcioro czempionów i czempionek Warszawy, a najlepszym koniem pokazu została klacz Palatina, należąca do państwa Parysów a wyhodowana w Janowie Podlaskim. W turnieju polo zmierzyły się drużyny Martini Racing, Prima Moda/Panache i Power Horse - zwycięzca mógł być tylko jeden - Martini Racing!!!

Nie samymi końmi jednak tętniło życie podczas tego eleganckiego pikniku. Martini Racing we współpracy z Fundacją Krzysztofa Hołowczyca "KIEROWCA BEZPIECZNY" prowadziło międzynarodową akcję na rzecz bezpiecznego panowania nad końmi mechanicznymi - ZARYCZ DLA ŻYCIA!, podczas której Goście proszeni byli o barwne naśladowanie odgłosów sportowych aut, a tym samym nominowali do zabawy kolejne osoby, które poprzez zabawę mogą przyczynić się do podniesienia poziomu bezpieczeństwa na drogach. Było to tym łatwiejsze, że wokół czaiły się inspiracje w postaci aut marzeń zaprezentowanych przez SuperCarClub, Maserati Chodzeń i Mercedes Auto-Idea.

Panie mogły skorzystać z kliniki urody zaaranżowanej przez SkinCeuticals i Holistic Clinic oraz zabiegów L'Occitane, skorzystać z usługi bra-fittingu marki Panache Sport, obejrzeć najnowsze modowe trendy firmy Prima Moda i biżuterię marki Beller.

Wielkim wygranym było kobiece polo, którego Buksza jest gorącym propagatorem. Dziewczyny z drużyny Prima Moda/Panache mogły liczyć również na wsparcie nowej marki Ewy Minge - Femestage i L'Occitane.

Partnerami medialnymi przedsięwzięcia były tytuły: GRAZIA, LOUNGE MAGAZIN, fahionality.pl, FLOW, LOGO i moto.pl. Dziękujemy również firmie Mokate za zorganizowanie herbaciarni i kawiarni Loyd's i Lavazza.

Do zobaczenia za rok na Arabia Polska 2016.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.