Salon Frankfurt 2015 | Renault Talisman | Na szczęście

Ta nowocześnie i smukło wyglądająca limuzyna, to następca popularnej Laguny. Renault na nowo podeszło do modelu klasy średniej
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Więcej niż bogata wersja  Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Więcej niż bogata wersja

Nie jest tajemnicą, że segment D w Europie przeżywa kryzys. Producentom coraz trudniej konkurować na kurczącym się rynku, tym bardziej podjęta przez Renault decyzja o kontynuowaniu produkcji auta klasy średniej cieszy.

Nazywa się Talisman i ma przynieść francuskiej firmie szczęście. Jest to zupełnie nowa konstrukcja zastępująca dwa modele, znaną od lat Lagunę i niezbyt szczęśliwego Latitude.

Stylistyka Renault Talisman jest nowoczesna i wprowadza do segmentu nowe elementy, jak mocno wcinające się w tylną klapę wąskie lampy LED, czy przednie światła do jazdy dziennej, które po zapaleniu zmieniają optycznie wygląd pasa przedniego.

Od strony konstrukcyjnej mamy do czynienia z trójbryłowym nadwoziem typu sedan. Ta decyzja może sugerować, że Francuzi upatrują szansy na powodzenie tego modelu nie tylko w Europie, ale też na innych rynkach, gdzie klasyczne limuzyny wciąż cieszą się sporym wzięciem.

Od strony wymiarów Talisman nie odstaje od swoich konkurentów, jak Passat, Mondeo, czy 508. Mierzy 4,85 m długości, 1,87 m szerokości i może pochwalić się rozstawem osi wynoszącym 2,81 m, co zapowiada sporo przestrzeni wewnątrz auta. Bagażnik swoją pojemnością ustępuje rekordziście, czyli Skodzie Superb (625 l), ale 608 litrów to i tak znakomity rezultat.

Wewnątrz znajdziemy takie udogodnienia, jak system multimedialny R-Link 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 8,7 cala, który Talisman dziedziczy od niedawno zaprezentowanego modelu Espace. Na pokładzie znalazł się też wyświetlacz przezierny HUD, system nagłośnienia Bose, czy fotele z funkcją masażu. Nowy model otrzyma również reflektory full-LED i system czterech kół skrętnych.


Oficjalna premiera nastąpi jesienią podczas salonu samochodowego we Frankfurcie.

ZOBACZ TAKŻE:

Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Zdjęcie Garmin Nuvi 2797LMT Europa Zdjęcie Prestigio 5055 Polska Zdjęcie VORDON 7 Europa
Garmin Nuvi 2797LMT Europa Prestigio 5055 Polska VORDON 7 Europa
Porównaj ceny Sprawdź ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (94)
Salon Frankfurt 2015 | Renault Talisman | Na szczęście
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Maciek

    Oceniono 103 razy 59

    Nareszcie! Coś co wygląda świeżo, elegancko, nowocześnie i ma SWÓJ styl

  • goostuff

    Oceniono 68 razy 48

    Tylko po co te dziwne wąsy z przodu? Poza tym świetnie. Postawcie przy nim pokazane kilka dni temu A4 to bedzię się wydawało, że dzieli je dekada.

  • Gość: Coach_90

    Oceniono 54 razy 32

    Świetny nareszcie na drogach będzie coś innego niż nudna grupa VAG

  • Gość: chico

    Oceniono 56 razy 24

    Jeśli będzie w przedziale cenowym do 100.000 zł to wróżę sukces. Miałem okazji jeździć Renault Latitude i wrażenia z jazdy niesamowite (Passat czy Mondeo w tyle).

  • Gość: azer

    Oceniono 25 razy 19

    Brawo!

  • marych

    Oceniono 17 razy 15

    nieźle. O następcy Safrana i vel satisa można już chyba zapomnieć..l

  • Gość: Gość niedzielny

    Oceniono 17 razy 9

    Samochód jak samochód... moim zdaniem najlepszy design Renault miało za czasów VelSatis i Avantime.

  • Gość: Misio

    Oceniono 10 razy 8

    Od niedawna czytam "historia z kołem w tle" i wiem, że Renault jako pierwsze wprowadziło centralny zamek na pilota.

  • Gość: Misio

    Oceniono 10 razy 8

    Jeżeli tylko elektronika nie będzie świrować to zapowiada się naprawdę ciekawa oferta.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX