Nowy Fiat 500 | Z dużej chmury mały deszcz

Fiat zapowiadał huczną premierę zupełnie nowej "pięćsetki". W rezultacie, jak można było przypuszczać, okazało się, że to wersja po kolejnym liftingu. Sprawdźmy czym się wyróżnia na tle dotychczasowej
Fiat 500 Vintage '57 Fiat 500 Vintage '57 | Polska premiera

Obecna generacja Fiata 500 zadebiutowała w 2007 roku, dokładnie 50 lat po premierze swojego protoplasty. Mimo już ośmioletniej obecności na rynku nadal sprzedaje się bardzo dobrze, więc Fiat nie dokonuje rewolucji. W przeciwieństwie do Mini, które wygląda inaczej i znacznie urosło, "pięćsetka" ma zachować swój lubiany charakter.

Wygląd zmienił się zatem nieznacznie (m.in. nowe listwy ozdobne z przodu, LED-owe światła do jazdy dziennej i przestylizowane tylne lampy). Postawiono na nowe technologie (w "pięćsetce" debiutuje system multimedialny Uconnect z ekranem dotykowym) i świeże pomysły na indywidualizację stylowego modelu miejskiego, odwołującego się do sławnego poprzednika z 1957 roku (nowe lakiery, wzory felg i tapicerek). Od ubiegłego roku w opcji dostępny jest cyfrowy zestaw wskaźników, wyświetlający wskazania prędkościomierza, obrotomierza, komputera pokładowego, a także informacje z systemu nawigacji.

Jednostki napędowe pozostaną bez zmian - 1.2/69 KM, 1.4/100 KM, 0.9 TwinAir/85-105 KM i wysokoprężny 1.3 Multijet/95 KM. Wszystkie zostały naturalnie zmodernizowane w celu spełnienia normy emisji spalin Euro 6.

Odświeżony Fiat 500 trafi do polskich salonów włoskiej marki jesienią tego roku. Auto jest produkowane w fabryce w Tychach.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Fiat Aegea | Powrót do klasy kompakt

Fiat Aegea

Zdjęcie NTT 5069 Polska Zdjęcie Prestigio 5055 Polska Zdjęcie TOMTOM START 40 Europa
NTT 5069 Polska Prestigio 5055 Polska TOMTOM START 40 Europa
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (19)
Nowy Fiat 500 | Z dużej chmury mały deszcz
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: rollo

    Oceniono 49 razy 27

    polak nie kupi, woli uzywany w tedeiku na pompoftryskach po niemcu,
    nowy i wloski, brrr

  • Gość: VW fan

    Oceniono 20 razy 12

    Niby zmian niewiele ale VW przy takiej ilości zmian zrobiłby 2 generacje nowego modelu :-) dla nich (Pancerwagonów) nowy wzór felg czy nowy kolor w palecie to rewolucja

  • money.eu

    Oceniono 3 razy 3

    A jednak to jeden z najlepiej sie sprzedajacych samochodow na swiecie.W Hiszpanii ,Francji,Wloszech sa na kazdym kroku,takze w pieknej wersji z polociennym ,otwieranym dachem.
    Tak wiec jednak Wlosi wiedza co robic,a ze sie komus tutaj nie podoba...kogo to obchodzi.
    BARDZO fajne autko,latwe w parkowaniu,tanie w uzywaniu,wystarczjaca ilosc miejsca ,na miasto najlepsze a i w droge mozna spokojnie.NIE dla faceta,ale tez w razie potrzeby mozna bez wstydu pojechac.Zwlaszcza czarna wersja

  • Gość: Qgp

    Oceniono 3 razy 3

    Jeździłem 500 sprzed zmian i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie! Do miasta lub jako samochód dla młodego kierowcy, moim zdaniem super!

  • Gość: petrus

    0

    w którym salonie sprzedadzą mi nową 500 z silnikiem 1,4 ? bo oficjalnie go nie ma, pan dziennikarz może ma info z innego źródła ?

  • Gość: majsterek

    Oceniono 26 razy 0

    Jaka to polska fabryka ?
    Włoska fabryka w Polsce.Mierna dziennikarzyno,o niemieckich obozach też napiszesz PLSKIE???????????????

  • wacek1444

    Oceniono 11 razy -3

    Jaka polska fabryka?
    Polscy to są niewolnicy , co pracują u makarona za marną kasę.
    No lepiej niż za Niemca bo tam były obozy koncentracyjne - niemieckie nie faszystowskie czy nazistowskie - jeszcze raz NIEMIECKIE.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX