Następca Renault Laguna nazywać się będzie Talisman [AKTUALIZACJA]

Już w poniedziałek 06 lipca odbędzie się prapremiera nowego modelu Renault. Znamy jego nazwę
Renault Espace | 30 lat pierwszego vana z EuropyRenault Espace | 30 lat pierwszego vana z Europy

Renault zrywa z nazwą Laguna. Francuzi ochrzczą swój nowy model klasy średniej nazwą Talisman. Szerokiej publiczności 4,8 metrowy model zostanie zaprezentowany podczas targów samochodowych IAA w Frankfurcie. Auto zbudowane jest na tej samej platformie co niedawno zaprezentowany Espace.

Używana Laguna - sprawdź ceny

Innowacyjny system multimedialny R-Link 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 8,7 cala Talisman odziedziczy od niedawno zaprezentowanego modelu Espace. Nowy model powinien otrzymać również reflektory LED i dostępny za dopłatą system skrętny czterech kół.

Na więcej szczegółów i detali poczekać trzeba będzie do przyszłego tygodnia. Zdamy wam bezpośrednią relację z miejsca premiery.

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Kadjar | Ceny w Polsce | Bliźniak Qashqaia

Renault KadjarFot. Renault

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurk

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC - Test Moto.plfot. Michał Dek

Zdjęcie VORDON 45 Europa Zdjęcie BRIDGESTONE Dueler H/P Sport 225/60/R17 99H Zdjęcie SONAX Zimowy Płyn do spryskiwaczy 5L
VORDON 45 Europa BRIDGESTONE Dueler H/P Spor... SONAX Zimowy Płyn do sprysk...
Porównaj ceny Porównaj ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (37)
Następca Renault Laguna nazywać się będzie Talisman [AKTUALIZACJA]
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fakej

    Oceniono 38 razy -4

    Głupkowato wyglądają te kwadratowe wydechy. Ciekawe czy to chociaż faktycznie cztery rury, czy atrapy jak w skodzie. No i ciekawe do czego te rzekomo 4 tłumniki prowadzą. Mam nadzieję, że nie do 1.2 TCE.
    No i jeśli chodzi o stylistykę to chyba jakiś projektant z Chin zapatrzył się w Talię.
    Laguna I była ładna i dobra.
    Laguna II była ładna (niektóre wersje miały nawet tylny spojler) i chyba nie aż tak tragiczna pomimo zaszczytnego tytułu królowej lawet.
    Laguna III była brzydka, ale dobra, chociaż Renault poskąpiło jej silników, które nawet w Clio są dostępne w okolicy 200KM.
    To coś powyżej zarówno jeśli chodzi o kolor jak i bryłę przypomina niewypał z czasów II wojny światowej, który na stronie Renault pewnie będzie reklamował jakiś kolo w garniaku i krawacie w których pewnie dziarsko zmierza do Maka żeby uprzedzić swojego kolegę z Jetty. Dobry dla transwestytów.

  • Gość: qaz

    Oceniono 9 razy -7

    już był kiedyś medalion, chyba nawet niezłe auto

  • Gość: kaz

    Oceniono 34 razy -18

    Co za paskudztwo, ale sobie strzelili w kolano. Niech sobie dadza spokoj z tym segmentem,

  • karakalla

    Oceniono 43 razy 29

    Laguna III sprzedawała się niestety w ostatnich latach tragicznie. Zatem Talisman to pewnie ostatnia szansa dla Renault na utrzymanie się pod własną marką w segmencie D. Tylko jak mają to zrobić? Wydaje mi się, że próba pójścia w jakieś prestiże-premiumy byłaby kompletnie samobójcza już z samego założenia. Po taki towar po prostu się do Renault nie chodzi. Ale jakąś niszę wydaje się tworzyć dość obłędna spirala cenowa nakręcana przez niemieckie koncerny/marki, modele, które nie są golasami z bazowym silnikiem robią się naprawdę wściekle drogie, i nie chodzi tu o Audi, BMW czy MB, ale VW, Opla, także Skodę. Propozycja Renault (a także Peugeota i Citroena) musiałaby być, przy dobrej jakości i technice, zdecydowanie, bardzo wyraźnie tania. Dużo samochodu za małe pieniądze, ale pod marką, która kojarzy się ze zwykłym segmentem popularnym, nie taniochą.

  • po_matador

    Oceniono 13 razy -5

    Renault Talisman - Rabbi Seligman

  • normalny1977

    Oceniono 19 razy 13

    Segment D to specyficzny segment. Są to samochody kupowane przede wszystkim przez ludzi, którzy pracują tym samochodem. I jednocześnie mają rodzinę. Czyli ważne są:
    -wygoda kierowcy ( zawieszenie, wyciszenie, fotel)
    -ekonomia (cena samochodu oraz spalanie szczególnie przy szybszej jeździe po autostradzie)
    -wygoda pasażerów ( miejsce na tylnych siedzeniach).
    -bezawaryjność ( takie samochody najczęściej mają duże przebiegi)
    Jeśli Laguna spełni te warunki to odniesie sukces jeśli nie to sukces będzie połowiczny.

  • ercu

    Oceniono 37 razy -13

    Talisman? Słusznie, uzytkownicy beda potrzebowac wiele szczęścia sądząc po wcześniejszych dokonaniach co do niezawodności.

  • Gość: szej

    Oceniono 45 razy 27

    Segment D odbuduje się za kilka lat. Ludzie pojeżdżą trochę SUV'ami i zobaczą ich wady: wysoki środek ciężkości, drogie opony, wysokie spalanie na autostradzie. Oczywiście 80% SUVów jeździ tylko po mieście, gdzie krawężników do pokonywania coraz mniej, a okazji, żeby Haldex się włączył nie ma wcale.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX