Alfa Romeo Giulia | Włoska nowość oficjalnie

Tak wygląda nowa Alfa Romeo Giulia! Włosi w końcu zaprezentowali nowy model klasy średniej
Wideo | Alfa Romeo Giulia | Piękno w ruchu

Światowa premiera Giulii miała miejsce w 105. rocznicę istnienia marki w odnowionym Muzeum Alfa Romeo w Arese, niedaleko Mediolanu, które już 30 czerwca otworzy swoje drzwi dla wszystkich zwiedzających. Dziennikarzom zaprezentowano topową, sportową wersję Quadrifoglio (patrz galeria).

Używana Alfa Romeo 159 - ogłoszenia

Na pierwszych zdjęciach widać, że Alfa Romeo wykorzystując nowoczesną stylistykę chce wrócić do korzeni swojej marki i oferować sedana z prawdziwym włoskim charakterem. Czterodrzwiowa Giulia ma być pierwszą z dużych nowości marki w najbliższych latach. To także pierwszy model, który otrzymał odnowione logo Alfy Romeo.

Zadziorna sylwetka to nie jedyny atut nowej Alfy. Giulia będzie napędzana na tylne koła (dostępny będzie również napęd 4x4), co zapewni dodatkową frajdę z jazdy w parze z doskonałym rozkładem masy na osie w proporcji 50/50. Do napędu tego auta mają zostać użyte nowoczesne silniki cztero- i sześciocylindrowe. W przedstawionym wariancie z czterolistną koniczyną Quadrifoglio pod maską pracuje najmocniejszy motor 3.0 Twin-Turbo pochodzący z warsztatu Ferrari o mocy 510 KM. Giulia w takiej specyfikacji potrafi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy.

Alfa Romeo Giulia

Układ zawieszenia i inne jednostki napędowe będą pochodzić prawdopodobnie z Maserati Ghibli, co oznacza, że dwulitrowa benzyna będzie osiągać moc 180, 250 i 350 KM, a 2,2-litrowy Diesel - 135, 180 i 210 KM. Do współpracy z nimi przygotowano 6-biegową skrzynię manualną i 8-biegowy automat ZF.

Alfa Romeo wraca na właściwe tory. Wiadomo już, że mamy godnego następcę kultowej 75 i jej kolejnych generacji o oznaczeniach: 155, 156 i 159. Brawo, Alfa!

ZOBACZ TAKŻE:

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Cena uczuć

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Cena uczuć

Więcej o:
Komentarze (163)
Alfa Romeo Giulia | Włoska nowość oficjalnie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: igik1234

    Oceniono 88 razy 60

    Dobra, BMW 3, A4 i Passat, do budy!

  • Gość: Zenon

    Oceniono 116 razy 38

    Jako wielbiciel marki, mam trochę mieszane uczucia. AR 159 była jednak ładniejsza.
    Tył jak Superb II po liftingu, linia boczna trochę BMW 3 F30, a przód słaby. Szkoda.

  • Gość: Tomek

    Oceniono 81 razy 37

    Przyznam ze design duzo ponizej oczekiwan. Moja Brera wyglada duzo lepiej, 159 spojrzeniem budzila respekt, te kocie oczy 159 byly boskie. Gulia jest po prostu pospolita

  • Gość: szymciu

    Oceniono 64 razy 30

    Jestem alfisti , i nie jestem zachwycony....to nie jest styl Alfy Romeo, w ogóle nie wiem co to jest.
    tak jakby połączenie BMW z Mondeo. Nie wiem co napisać.

  • clex2

    Oceniono 35 razy 23

    Poziom jakościowy aut niemieckich pokazują seryjne wpadki z silnikami TSI, TDI PD 2.0, czy BMW 2.0d. To sa bardzo popularne silniki, a im mniej standardowy tym zazwyczaj gorzej. Na temat obiektywności testów ADAC , dekry itd napisano już wiele.
    Prawdziwy obraz przedstawiają oceny użytkowników.
    A tam taka giulietta bije golfa z porównywalnych roczników na głowę!

  • Gość: Misio

    Oceniono 29 razy 21

    Koniec domysłów: 1.8 MultiAir Turbo - 170 i 210KM, 3.0 V6 Turbo - 270 i 330KM, 2.0 Multijet - 140 i 170KM, 2.4 Multijet - 225KM i 3.0 Multijet - 270KM. O tym wiadomo już od roku!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX